Drodzy Użytkownicy,


Zmieniamy się dla Was!

W związku z tym informujemy, że ze względu na prace techniczne forum będzie dostępne wyłącznie w trybie tylko do odczytu w dniach 21-24 maja.
Serdecznie zapraszamy Was do korzystania z nowej wersji forum.


Przepraszamy za wszelkie niedogodności.


Jednocześnie informujemy, że jakiekolwiek treści i zdjęcia dodane i edytowane w dniach 21-24 maja nie będą dostępne po starcie nowej wersji forum.

Pozdrawiamy ciepło,
Zespół abcZdrowie

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
218
60%

Nie
91
25%

Zaszkodziła
57
16%

 
Liczba głosów : 366

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez aloes94 04 paź 2016, 12:54
Czy to normalne że po po 1,5 tygodnia (od 3 dni 100mg) setaloftu czuje ucisk w glowie? Nie jestem otępiony ani nic, ale czuje taki lekki ucisk w glowie.

-- 04 paź 2016, 14:46 --

DOROTA777 napisał(a):
aloes94 napisał(a):Dzisiaj 9 dzień setaloftu. Od wczoraj 100mg. Dostałem wczoraj ostrej biegunki, ale na szczęście tylko na ... 30 minut. Później do przejścia.

Oby tylko tak.Ja mialam przez cale dnie.


Dzisiaj 3 dzień na 100mg i już biegunki nie ma. Jak widać, tylko 2 dni były, a później już organizm przyzwyczajony. Znając mój wrażliwy układ trawienny to chyba nie bardzo się przejął chemiczną ingerencją... Z drugiej strony, więcej biegunek miałem jak nie brałem setaloftu, także może to być poczatek owocnej współpracy.
aloes94
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez DOROTA777 04 paź 2016, 21:04
aloes94 napisał(a):Czy to normalne że po po 1,5 tygodnia (od 3 dni 100mg) setaloftu czuje ucisk w glowie? Nie jestem otępiony ani nic, ale czuje taki lekki ucisk w glowie.

-- 04 paź 2016, 14:46 --

DOROTA777 napisał(a):
aloes94 napisał(a):Dzisiaj 9 dzień setaloftu. Od wczoraj 100mg. Dostałem wczoraj ostrej biegunki, ale na szczęście tylko na ... 30 minut. Później do przejścia.

Oby tylko tak.Ja mialam przez cale dnie.


Dzisiaj 3 dzień na 100mg i już biegunki nie ma. Jak widać, tylko 2 dni były, a później już organizm przyzwyczajony. Znając mój wrażliwy układ trawienny to chyba nie bardzo się przejął chemiczną ingerencją... Z drugiej strony, więcej biegunek miałem jak nie brałem setaloftu, także może to być poczatek owocnej współpracy.

Super
Avatar użytkownika
Offline
Posty
429
Dołączył(a)
20 lip 2015, 21:44

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Naemo 04 paź 2016, 21:14
Wie ktoś może, czy Setralina (w połączeniu z czymś na przykład - oprócz jedzenia brałam tylko aspiryne, ibuprom) może spowodować krostki na brzuchu? :(
f60.3
bezlekowo
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4482
Dołączył(a)
20 lip 2016, 01:14
Lokalizacja
Warszawa

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Purpurowy 04 paź 2016, 21:41
Nathaliee napisał(a):Wie ktoś może, czy Setralina (w połączeniu z czymś na przykład - oprócz jedzenia brałam tylko aspiryne, ibuprom) może spowodować krostki na brzuchu? :(

Może, nawet sama, bez połączenia z czymś innym. To możliwy skutek uboczny, nawet ulotka o tym wspomina. Sam tak miałem jak brałem asentrę.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6956
Dołączył(a)
25 kwi 2015, 21:39
Lokalizacja
Z lasów i bagien owianych legend mgłą

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Naemo 04 paź 2016, 21:44
Purpurowy napisał(a):
Nathaliee napisał(a):Wie ktoś może, czy Setralina (w połączeniu z czymś na przykład - oprócz jedzenia brałam tylko aspiryne, ibuprom) może spowodować krostki na brzuchu? :(

Może, nawet sama, bez połączenia z czymś innym. To możliwy skutek uboczny, nawet ulotka o tym wspomina. Sam tak miałem jak brałem asentrę.


Okej, dzięki :( Ale to powinnno przejść niedługo, nie?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4482
Dołączył(a)
20 lip 2016, 01:14
Lokalizacja
Warszawa

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Purpurowy 04 paź 2016, 21:51
Nathaliee napisał(a):Okej, dzięki :( Ale to powinnno przejść niedługo, nie?

Wiesz no, ciężko mi powiedzieć. Myślę że to zależy od osoby.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6956
Dołączył(a)
25 kwi 2015, 21:39
Lokalizacja
Z lasów i bagien owianych legend mgłą

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez margor26 05 paź 2016, 10:46
Jak liczyć czas leczenia? Od początku czy od zwiększonej dawki? Ogólnie lek biorę 3 miesiące tylko że dawkę 75mg 2 miesiące
Aposerta 100mg
Trittico CR 50mg
Trittico Xr 75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
04 kwi 2014, 11:24

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Grabarz666 05 paź 2016, 11:19
Po godzinie od wzięcia tabletki czuje się jakbym rodził dziecko, czy to normalne?
Pełna remisja

Wenlafaksyna 37.5 mg, Mirtazapina 22.5 mg, Pregabalina 225 mg, Różeniec górski (wyciąg) 400 mg, Cytrulina 5 g, Kreatyna 5 g, Trening siłowy

http://naukowy.eu/


Nie odpisuję na PW osobom, których nie lubię, z OCD oraz hipochondrykom.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1694
Dołączył(a)
12 cze 2015, 15:40
Lokalizacja
naukowy.eu

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez kofel 05 paź 2016, 13:54
Nathaliee napisał(a):Wie ktoś może, czy Setralina (w połączeniu z czymś na przykład - oprócz jedzenia brałam tylko aspiryne, ibuprom) może spowodować krostki na brzuchu? :(


-- 05 paź 2016, 13:55 --

kofel napisał(a):
Nathaliee napisał(a):Wie ktoś może, czy Setralina (w połączeniu z czymś na przykład - oprócz jedzenia brałam tylko aspiryne, ibuprom) może spowodować krostki na brzuchu? :(

Może uczulenie na nikiel od guzików?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
711
Dołączył(a)
28 lis 2015, 21:08

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez aloes94 05 paź 2016, 14:01
12 dzień na setalofcie, jutro chyba przerywam. Boje sie jednak, że zostane kaleką jakimś.
aloes94
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez DOROTA777 05 paź 2016, 21:28
Grabarz666 napisał(a):Po godzinie od wzięcia tabletki czuje się jakbym rodził dziecko, czy to normalne?

Parte masz?///////// Ty na serio?Boli brzuch i masz falami bóle?

-- 05 paź 2016, 23:47 --

aloes94 napisał(a):12 dzień na setalofcie, jutro chyba przerywam. Boje sie jednak, że zostane kaleką jakimś.

Aż tak żle?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
429
Dołączył(a)
20 lip 2015, 21:44

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez aloes94 06 paź 2016, 07:39
DOROTA777 napisał(a):
aloes94 napisał(a):12 dzień na setalofcie, jutro chyba przerywam. Boje sie jednak, że zostane kaleką jakimś.

Aż tak żle?


Jednak wziąłem teraz kolejną tabletkę. Nie mam żadnych skutków ubocznych, ale boje się, że się uzależnie jakoś. Zresztą podobno te leki mogą doprowadzić do depresji, więc jeszcze tego mi brakuje ;) No ale wolałbym depresję niż nerwicę.
aloes94
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez DOROTA777 06 paź 2016, 10:32
Ja mam jedno i drugie.Wolę nerwicę z nią umiem sobie poradzic.Deprecha to kanal.
Aktualnie;Velafax 150
Aurorix-syf jakiego jeszcze nie miałam

Zoloft 75,Citronil
Cloranxen
Pernazinum
Atarax
Avatar użytkownika
Offline
Posty
429
Dołączył(a)
20 lip 2015, 21:44

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez aloes94 06 paź 2016, 10:39
DOROTA777 napisał(a):Ja mam jedno i drugie.Wolę nerwicę z nią umiem sobie poradzic.Deprecha to kanal.


A ja właśnie kompletnie nie mam depresji. Jestem mega szczęśliwy, ale w domu... gdy nikt się na mnie nie patrzy itp. Wśród ludzi moje ciało odmawia posłuszeństwa...
aloes94
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości

Przeskocz do