Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

myślący91

Użytkownik
  • Zawartość

    385
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. myślący91

    MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

    Cześć. Jako że w aptekach nie ma mirtazapiny to jestem zmuszony wejść na mianserynę, czy ona różni się mocno działaniem jeśli chodzi o działanie na sen ?, tak samo dobrze się po mianserynie zasypia i nie budzi w nocy ?.
  2. myślący91

    MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

    Nawet tego nie skomentuję, sam siebie disujesz własnymi postami 😆. Zero jakiejkolwiek wiedzy
  3. myślący91

    MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

    No właśnie dlatego ci napisałem, to może być hipochondria, dlaczego to przyjęłaś mój komentarz tak źle ?, nie miałem nic złego na celu tylko zaproponowałem psychologa,ja w swojej historii miałem podobne sytuacje.
  4. myślący91

    MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

    Widać że kompletnie nie ogarniasz tematu, a co ty masz do medycznej marihuany ? i tak na mnie nie działa.
  5. myślący91

    MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

    A ty widać nie masz zielonego pojęcia nawet co piszesz, wiesz co to okres półtrwania leku ?, zanim by ją głową zaczęła boleć od braku leku to by mineło przynajmniej 3-4 dni, no ale wiadomo grzeczniej XD, trochę się doucz jak chcesz kogoś prostować. Oczywiście przypominam na co odpowiedziałem żeby nie było "Nawet po zapomnieniu jednodniowej dawki czy odstawieniu boli łeb po ssri"
  6. myślący91

    MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

    To niezłą hipochondrię masz, lepiej do psychologa chodź. U mnie dalej kuźwa nie ma tej mirty a recki już się kończą powoli.
  7. myślący91

    Szpitale/Kliniki/Poradnie/Terapie - adresy, opinie - WĄTEK ZBIORCZY

    Żyje tu ktoś ?
  8. myślący91

    Trądzik neuropatyczny

    Ja tak samo mam, tyle że u mnie pryszcz pojawi się rzadko za to czerwony ślad po nim zostanie na lata, a żadne cuda co próbowałem mi na to nie pomagały ogólnie to też strasznie sucha skóra i taka jakby osłabiona przez nerwicę. Jak leki na mnie działały to ryjek i skóra jak laleczka 😂
  9. myślący91

    MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

    Zamienniki to samo lipa, też nie ma. Jak tak dalej pójdzie do na jakiś czas trzeba by wskoczyć na mianserynę
  10. myślący91

    MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

    Porażka u mnie dokładnie to samo, ja nie wiem co jest nie tak. Cały miesiąc bez leku siedzę i miksuje te resztki innych leków żeby jakoś spać.
  11. myślący91

    Gorączka

    Biorę benzo relanium,estazolam od chyba 1,5 tygodnia bo w żadnym mieście w mojej okolicy nie ma mirtoru na sen wiec muszę kombinować i ta gorączka po tych miksach ustała,jednak nawet z psychiki można mieć takie stany.
  12. myślący91

    Sport a depresja,nerwica,fobia itp

    Czasami tak jest że takie rzeczy są ciężke u zdrowych ludzi tu widzę zmęczenie po czymś, ale nie że ktoś od 4 lat nie ma siły nawet iść jeść bo po co itp.
  13. To dość dziwne żeby dawać taki lek na takie zaburzenia, ogólnie olanzapina działa też przeciwdepresyjnie ogólnie serotoninowo wiec jako na fobię może też się nadawać. Ale ogólnie są znacznie inne leki jak ssri, myślę że powinieneś porozmawiać z innym psychiatrą bo trochę ten psychiatra co ci to wypisał to jakiś dziwny.
  14. myślący91

    Negatywne komentarze na portalach na temat psychoterapeutów

    też właśnie na ten temat czytałem na wykopie ktoś na stronie znany lekarz dodał negatyw i został usunięty, to jest jakieś nieporozumienie
  15. myślący91

    Szpitale/Kliniki/Poradnie/Terapie - adresy, opinie - WĄTEK ZBIORCZY

    Choruję od dawna głównie na zaburzenia lękowe połączone z depresją i zastanawiam się na jaki oddział do szpitala psychiatrycznego iść ?. Chciałbym w tym szpitalu zostać i tam się leczyć, jak myślicie czy oddział nerwicowy będzie lepszy niż taki jakiś typowy oddział mieszany ?. Dodam że leki nie wchodzą w grę ponieważ brałem już wszystko i nic mi nie pomogło.
×