Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

SebaNN

Użytkownik
  • Zawartość

    558
  • Rejestracja

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. A napisz nam czy pijesz czasami alkohol? kiedy, jakie dawki? ja mam tak jak ty od 15 lat z przerwami, też myślałem, że jestem mocny i schodziłem do 0 a potem długi powrót, za kolejnym razem też zauważyłeś , że dłuuuugo się rozkręca? u mnie nawet 2-3 mce, . Ja też mam słabsze dni, ale potem wraca wszystko do normy.
  2. Zgoda ale niestety po jakimś czasie organizm sie przyzwyczaja i działanie jest bardzo słabe lub nieodczuwalne a szkoda :(
  3. niestety sertralina strasznie nasila depresje przez pierwszy miesiąc, jak ktoś cierpi na depresje i zaczyna brac ten lek a lekarz nie ostrzeże o tym to przecież może doprowadzić do tragedi
  4. a jakie masz wyniki? ja biorę kilkanaście lat duże dawki i wszystko w normie
  5. Pierwsze tygodnie to przyzwyczajanie organizmu, takie euforyczne poczucie stanu to tez normalne, czasem potem sa mocne spadki nastroju . Wszystko sie wyrównuje po ok miesiącu zazwyczaj.
  6. Normalne, że przez pierwsze tygodnie nasila się depresja jeszcze bardziej? Przecież to niebezpieczne bo mozna sie przekręcić :D
  7. Poczekaj cierpliwie, po kilku tygodniach można stwierdzić czy lek działa czy nie, jest za wcześnie, sertralina długo sie wkręca i to co Ty masz to cały czas moga być jeszcze uboki. Wiem , że łatwo sie mówi ale trzeba zacisnąć zęby i cierpliwie przeczekać ..
  8. potwierdzam, ja musiałem zrezygnować bo strasznie zwarzywiał po jakimś czasie, nie tak mocno jak paro ( któl zwarzywiania) ale ten tryb zombie uniemożliwiał normalne funkcnjonowanie
  9. ja z czasem tez nie miałem ubocznych, co do rozleniwienia , jak to wszystkie tego typu leki, ale lepiej niz na ssri
  10. zgadzam się, niestety po wielkim hi hip hurrra przychodzi zwarzywienie na 200mg jak na paro. Natretnik jak u Ciebie na 375 mg wenli? kurde chyba nic juz nas nie pobudzi:-/
  11. z tego co pamietam byłeś na 100 mówiłeś , że ok, 400 hmm to grubo powyżej maksimum.. nie zwarzywia Cie? Zespołu serotoninowego nie boisz się?
  12. Ja tez, nigdy nie miałem problemów z depresja , jedynie obnizony nastrój a na klomi zaczynałem wpadać w nią.. lek może pomóc na jedno a na drugie zaszkodzic ..nie ma reguły
  13. ja tak niestety się czuje na wysokich dawkach leku
  14. fluoxetyna ma 117/.. ale co to oznacza? przeciez to sałabszy lek ? klompramina 20???????? może ktoś wyjaśnic te badanie?
×