Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Totaal_Error

Użytkownik
  • Zawartość

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Jasne zee mozna . Ja brałem mono+ beta alanine i siła szła na +. Alkoholu nie piję wiec nie wiem.
  2. Jeśli lekarz zalecił ci zmiane leku to powinien ci rozpisać jak caly ten schemat ma wyglądac,chyba ze zmieniasz na własną rekę...ale to totalna głupota. U mnie wyglądało to tak ze schodzilem z 40 mg paroksetyny, - 10mg co tydzien. Kiedy doszedłem do 0 wszedlem na 5 mg esci(od razu następnego dnia po ostatniej dawce paro) Tak to miało wyglądac w teorii ,ale w praktyce zrobiłem inaczej : jestem na 5mg esci i 5 mg paro ze względu na ciezkie objawy odstawienne. Zrobiłem to bez zgody lekarza,ale nie mialem jak się z nim skontaktować. Wczoraj się dodzwonilem i stwierdził ze dobrze zrobiłem,ale dodał tez zeby nie zwlekać zbyt długo z odstawianiem leku i gdy objawy ulegną zlagodzeniu, odstawic całkowicie. Jeżeli masz stwierdzoną depresję i zmieniasz SSRi na inny SSRI to na co masz czekać,myslisz ze jak zostaniesz czysty pare dni to ci się polepszy?
  3. Ja tez miałem bóle brzucha po prawej stronie tylko ze u mnie dotyczyło to śródbrzusza prawego i czasami promieniował do okolicy pachowej prawej a nawet do plecow , robilem badania :labolatoryjne,obrazowe i nic
  4. Łoooo panie to niezły sajgon musiałeś przeżyć, ile czasu cierpiałeś? Ja pier chciałbym miec to juz za sobą... Tak lekarz zalecił,to się go słucham.Przepisał mi też w razie potrzeby Xanax,ale powiedział zebym go brał tylko jeśli lęki i niepokój będą bardzo uciążliwe. Wie ktoś moze czy po benzo brain zapsy ulegną osłabieniu?
  5. Kolejny dzień walki z zespołem odstawiennym po paro. Dziś nie wytrzymałem i musiałem zażyć 10 mg . Byłem na anafranilu bardzo długo i schodzac z niego myślałem ze kopne w kalendarz ,ale to co sie dzieje po paroksetynie to jakiś hardkor. Prądy i grzmoty w głowie ,drgawki,depersonizacja, nudności,ataki leków i niepokój coś strasznego,nie życzę nikomu czegoś takiego. Z jednej strony czuje się w tej chwili jak wrak,ale z drugiej się ciesze iz odstawiam ten lek bo gdybym pozostal na nim jeszcze pare miechow i dalej nie bylo by poprawy to późniejsze odstawienie bylo by pewnie jeszcze tragiczniejsze.
  6. też schodziłem z paro 40mg i te objawy przy poruszaniu głową miałem identyczne !!!. to cholerstwo trzymało mnie chyba z miesiąc ale to minie. myślę że bezpieczniej odstawić do zera i brać 5mg ESCI Jak długo byłes na dawce 40 mg? co cie skłoniło do zmiany na esci? Miałeś jakiś okres przerwy od leków czy po paro wskoczyłeś zaraz na esci? Ciekaw jestem czy za ceną esci stoi jego skuteczność... swoją drogą ciekaw tez jestem czemu są takie roznice w cenie miedzy preparatami handlowymi?? np Lexapro a Mozarin?
  7. A co brałeś wczesniej ,w jakiej dawce i ile? Po jakim czasie poczułeś się lepiej?
  8. Witam szanowne grono,wracam tutaj po paru miesiącach.Brałem paro 5 miechów zaczynając od 10 mg a kończąc na 40 mg po mino lekkiej poprawy nastroju i spadku lęku nie jestem zadowolony z tego leku, lekarz stwierdził ze nawet poprawa nastroju wynosząca choćby 80% nie jest satysfakcjonująca gdyż aby wyleczyć depresje potrzeba jest 100% skuteczność trudno się nie zgodzić ale wątpie zeby istniał lek gaszący wszystkie objawy deprechy, kij z tym było mineło. Przepisał mi teraz (esci) kazał tez schodzić z Paro 10mg na tydzien i kiedy już zejde do zera wejsc na 5 mg esci. Jestem w trakcie wchodzenia na esci 3 dzien ,ale ma straszne brain zapsy. Nie moge poruszac gwałtownie głową bo zaraz przeszywa mnie cholerny prąd,mam wrazenie ze za kazdym razem kiedy zmieniam pozycje mój mózg wciska reset....nie jestem w stanie wyjsc z domu a jutro musze jechac do Krk 100km Mam do was pytanie czy jesli zostane jeszcze chwile na paro 10mg zeby zlagodzic objawy odstawienne i jednoczesnie bede przyjmował 5 mg esci to jest jakaś szansa ze zmiana bedzie bardziej łagodna do przejsca a przy okazji nie zagrozi mi z. serotoninowy?
  9. Totaal_Error

    KLOMIPRAMINA (Anafranil)

    U mnie z kolei cisnienie graniczyło z gorną granicą w ok 140/80-85 a do tego miałem masakryczne duzy rzut serca. Nawet pamietam jak robilem USG tarczycy to lekarka smiała się bo az jej głowice odpychało od ciala .
  10. Totaal_Error

    KLOMIPRAMINA (Anafranil)

    Oj mylisz się wystarczy ze porownasz sobie EKG spoczynkowe z okresu z przed wdrożenia leczenia i teraz,gwarantuje ci ze się zdziwisz. Zmiana długośći odstepów,odcinkow,zmiana amplitudy załamkow to wszystko jest efekt lekow. Metabolit klomi jest silniejszym inh wychwytu NA---> NA działa proarytmicznie działając na rec B1 w sercu,jednoczesnie na a1 w naczyniach krwionosnych-->skurcz mięsniowki--->wysokie cisnienie---> zwiększony powrot żylny i wieksze obciażenie wstępne i następcze. To z kolei zwiększa prace jaką wykonuje serce,a większa praca większe zapotrzebowanie na tlen i przerost.Dodając do tego ze wydłoza odstęp QT i zwiększa ryzyko Torsade de pointes czyni go bardzo szkodliwym. Wystarczy ze doczekasz do momentu az bedziesz musial leczyc się na nadcisnienie ,lekarz przepisze ci ACEI jako lek pierwszego rzutu a potem pojdzie juz z gorki . Tak samo przy Holterze EKG jestem ciekaw ile dodatkowych pobudzen komorowych przybylo ci po tylu latach brania.
  11. Totaal_Error

    KLOMIPRAMINA (Anafranil)

    Ja poczułem poprawe po ok 2 miechach a w 3 i 4 maksymalne dzialanie z tym ze byle wtedy mlody i byl to moj pierwszy lek. SEBANN Ja tez mialem problemy z logicznym mysleniem po klomi czytalem coś a po sekundzie nic juz nie pamiętałem xD. Aby zaczaic o co chodzilo to musialem jedno zdanie min 2 razy przeczytac.
  12. Oooo to wcale nie tak drogo , mi anafranil tak wbil prolke ze nawet 2 tygodnie po odstawieniu siega 2x ponad gorną normę. Bralem bromo ale zjazdy po tym spore. Co do samopoczucia to jak zwykle do 15 wegetacja i patrzenie w sufit. Teraz jest w miare dobrze ,zaraz ide cos oglądnąć w Tv i pewnie bede do 2-3 siedzial. Czy u was tez wystepuje lęk przed zasnięciem? Boje sie zasypiac bo wiem co rano będzie.....
  13. Powiedz mi czy dostajesz jakąś odplatnosc na ten dostinex czy placisz całosc?
  14. Jasne ze warto tym bardziej ze to jest bez recepty,po co masz się męczyc nie masz nic do stracenia.Masz do wyboru syrop albo chyba proszek ktory rozpuszczasz w wodzie. Co do zatrzymywania wody w orgaznizmie to moze być wiele przyczyn. Mowisz ze duzo pijesz a pomimo tego nie wydalasz tej wody z orgaizmu czyli jestes na + bilansie wodnym.Problem moze lezyc w gospodarce hormonalnej np : wzrost wazopresyny podowuje zwiekszoną resorpcje zwrotną wody i zatrzymuje sie w organizmie,inna przyczyną to zaburzenia elektrolitowe : sod ,potas,nadmiar aldosteronu,albo nadmiar kortyzolu ktorego u nas ktorzy zyją w przewelklym tresie jest wybity ponad norme, estrogeny ktore są zgromadzone w tk tluszczowej tez wplywają na gromadzenie wody. Jezeli rzeczywiscie widzisz ze jest duza rozbieznosc miedzy plynami dostarczanymi a wydalanymi z organizmu to zglos sie do lekarza rodzinnego, moze ci przepisze jakis diuretyk. Leki ktore biezemy oddzialu raz ze na OUN a to tez podwzgorze i przysadka a to centrum homeostazy hormonalnej a 2 to ze oddzialują na rozne receptory obwodowe i stad te zasrane uboki.
  15. Hejo a probowales laktulozę na te zaparcia? Ona ma dzialanie osmotyczne powoduje ze woda zostaje w jelicie i stolec ma bardziej wodnistą konsystencje. Ja tez mialem na początku problem z oddawaniem moczu jak bralem anafranil,najgorzej bylo w publicznej toalecie za nic w swiecie nie moglem się załatwic,ale znalazlem sposob : po prostu siadalem na tronie , myslalem o czyms co mnie rozluznia i mocz sam leciał .
×