Skocz do zawartości
Nerwica.com

[KRAKÓW]


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Ja kilka lat temu mialem dobre wrażenie z podarni przyklinicznej dla mlodzieży na kopernika, Zdenkowska Pilecki i taka gruba Pani z podradni dla dorosłych, zaangażowani w to co robili starali się odrazu znaleść rozwiązanie, niewiem może coś sie zmienilo albo zalezy na kogo sie terafi

 

Kurcze, nie wiedziałam, że tam leczą jacyś inni lekarze... Pewnie parę lat temu ich nie było... :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w maszachabie jest świetna pani psychiatra:D... a psycholodzy...cóż, ja jestem w trakcie szukania kogoś z kim mogłabym pracować efektywnie... polecano mi kilka osób, ale wszystkie terapie płatne. jestem studentką, nie pracuję, nie mam kasy. próbowałam w interwencji kryzysowej u trzech osób i właśnie na prądnickiej u jednej pani...ale bardzo ciężko znaleźć kogoś z kim kontakt terapeutyczny byłby dobry. możecie polecić kogoś kto zajmuje się psychoterapią osób z depresją???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dr buczek - psychiatra. a skoro w interwencji trafiłaś na kogoś odpowiedniego to czemu przestałaś chodzić...?

(o, zadałam pytanie i zaczęłam myśleć - może Ciebie tak jak i mnie wysłano stamtąd na psychoterapię do maszachaby? :P)

 

jeśli ktoś ma namiary na osobę kompetentną i z nfz, proszę, wrzućcie tutaj. bardzo chciałabym już zostać przy jednym terapeucie/terapeutce...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogę polecić komuś psychiatrę (nfz):

 

Pan Wojciech Oleksy

Poradnia Zdrowia Psychicznego

ul. Komorowskiego 12 (Salwator)

30-106 Kraków

tel. 012 421 23 66

 

może Ciebie tak jak i mnie wysłano stamtąd na psychoterapię do maszachaby?

 

Mnie pośrednio stamtąd skierowali do Maszachaby. Czyżby jakieś układy ? :| Niemożliwe :shock:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach