Skocz do zawartości
Nerwica.com

WENLAFAKSYNA (Alventa, Exyven, Efectin ER, Efevelon SR, Faxigen XL, Faxolet ER, Lafactin, Oriven, Prefaxine, Symfaxin ER, Velaxin ER, Venlafaxine Aurovitas/ Bluefish XL, Venlectine)


Miss Worldwide

Rekomendowane odpowiedzi

emilk, Ja bylem kiedys w psychiatryku, cos kolo 3 tygodni, /cenzura/ ostro tam bylo, ludzie tacy porobieni, ze masakra, jedna babka ciagle mówila do mnie, ze ja tu jestem ordynatorem i lekarzem i zebym jej pomóg, /cenzura/ gadala o jakis demonach, ze ma stany lekowe i boi sie nawet lezec, co chwile do mnie przychodzila i mieli gar, inna z kolei kleptomanka, co przyszla do nas to cos skroila, rozpierdol konkretny, najlepsi byli schizofrenicy ci to mieli jazdy o /cenzura/ depresja przy tym to jakis zarcik. :mrgreen:

 

Ja w obrzycach poznalem paru policjantów i zawsze sie z nimi trzymalem,szedl Emil korytazem na stolowke z gliniarzami to byl szacun :P Tylko tam byli tylko ludzie z nerwica i depresja na tym oddziale.ale byl taki ubaw ze masakra,jak sobie czasem jaja robilismy z ludzi heh :P Gosciowa jedna caly czas o kosciele napierdalal to jej powiedzialem ze jestem belzebubem jej mina zbladla heh :D Jehowego tez mielismy na oddziale i te jego gazetki,to tez go ladnie cisnelismy tam :P

 

-- 16 cze 2015, 23:31 --

 

Gralismy sobie w karty,cos sie obejzalo w tv jakas ksiazka i ten czas 5 tygodni zlecial :P

 

-- 16 cze 2015, 23:33 --

 

Powiem ze jak przespalem sie dluzej po poludniu to lepiej mi sie zrobilo ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

emilk, Ja tez jak sie zdrzemne tak z pól godziny to duzo lepiej sie czuje, jak godzine albo wiecej to wstaje jeszcze bardziej zajebany mulem niz przed tym jak sie polozylem :time::pirate:

 

Ja spalem z 3 godziny i jest git :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach