Skocz do zawartości
Nerwica.com

Witajcie drodzy uzytkownicy


zmeczona21

Rekomendowane odpowiedzi

Mam na imie Iza i mam 21 lat. Od 3 lat choruje na nerwice lekaowa. Teraz nie jestem pod opieka lekarza bo po kilku wizytach u psychologa i braniu cloranexu i fluoksetyny chyba ( nie pamietam dokladnie) moj stan sie poprawil i wszystko przerwalam. Wlasciwie nigdy nie bylo dobrze, ale lepjej niz podczas okresu kiedy maialm ataki paniki. Teraz wszystko wraca ale nie mam zadnych atakow a nawet nie odczuwam szczegolnie leku czy niepokoju, ciagle jestem oslabiona, zmeczona i mam wrazenie jakbym zaraz miala zemdlec. Zalatwilam sobie na lewo:-) cloranex i biore go od wtorku po 5mg dziennie ale chyba nie pomaga:-/ jestem juz bardzo zmeczona ciaglym zycie z ta choroba. To taka moja krotka historia.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Wiesz mniej więcej co ci dolega. Są rzeczy, które budzą twoje wątpliwości? Może to forum to nie jest gabinet psychologa, ale wysiłek podczas pisania postów jest taki sam jak w czasie rozmowy. Jest to niekonwencjonalny sposób, nie znajdziesz go w poradniku psychologicznym, ale wbrew pozorom może pomóc. W czym?

Żeby poznać psychikę człowieka, zrozumieć mechanizmy, poszerzyć wiedzę o ciekawe zagadnienia. Porozmawiać na luzie na różne tematy, wiedząc, że zawsze nie będzie się dyskryminowanym ze względu na nastrój czy objawy. No i nie które tematy pomagają na samoekspresję i poznanie samego siebie. :)

 

Zapraszam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach