Skocz do zawartości
Nerwica.com

myśli - dziwne uzależnienie?


jakzawsze

Rekomendowane odpowiedzi

witam drogie forum. Mam 19 lat, jestem studentem, dyslektykiem i ogólnie dziwnym człowiekiem. Pomijając moje wszelkie problemy, kompleksy, ukryte depresje etc.

Myśli, czyli świat introwertyka towarzyszą mi już od dobrych kilku lat. Praktycznie od kiedy pamiętam. Nie ma to nic wspólnego z wszelakim natłokiem myśli depresyjnych o których na nie jednej stronie się naczytałem, nie jest to też żadna" ucieczka" gdyż miewałem te stany długo przed swoimi "problemami". Nie wiem czy zastanawialiście się kiedyś na typem swojej wyobraźni. Czy jesteście w stanie ponumerować literami boki sześcianu i obracając w 3d odczytywać znaki z kostki, czy potraficie wyobrazić sobie 5 detali jednocześnie ? Czy myślicie chronologicznie czy przestrzenie ? Z resztą ...