ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
180
58%

Nie
89
29%

Zaszkodził
43
14%

 
Liczba głosów : 312

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez tomeg 14 mar 2018, 15:00
W takim razie musisz dać szansę i czas lekom, jeśli po dłuższym czasie nie będzie efektu, będziesz zmuszona coś skorygować, ale na razie życzę Ci, żebyś miała dużo wiary i nadziei, że pomoże. :) Ja sam czekam, czy u mnie się pojawi efekt. Pierwszy tydzień było bardzo ciężko, teraz wróciłem do takiego stanu sprzed leczenia, czyli ani poprawy, ani pogorszenia. Ale może się rozkręci... :) A hydroxyzyna to poczciwy lek, trochę niedoceniany, w dawce 25mg na pewno Cię troszkę wyciszy, być może będzie Ci się chciało spać. :) :)
Offline
Posty
23
Dołączył(a)
07 mar 2018, 17:44

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez cytrynka84 14 mar 2018, 16:52
Kalebx3 Gorliwy, dokladnie tak jest,jak piszesz,jeden zly ruch i wszystko wraca i liczymy od nowa dni absty. :(
Powodzenia!
Life is brutal!

Wenlafaxyna 225mg
Mirtazapina 45mg
Propranolol 20 - 40mg
Offline
Posty
2085
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez nitka1 14 mar 2018, 18:01
Witam Was Kochani, proszę napiszcie mi coś o leku Escitalopram Actavis, jakie ma działanie i skutki uboczne. Obecnie jestem na Fluo 20 mg (od psychiatry), mam nerwicę lękową, w poniedziałek byłam u neurologa i przypisał mi właśnie ten nowy lek. Nie wiem co mam robić; czy zostać na Fluo czy zmieniać na Esci. Na Fluo jestem piąty tydzień, odczuwam małą poprawę. Odpiszcie, proszę :uklon:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
12
Dołączył(a)
03 mar 2018, 11:31

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Ashton 14 mar 2018, 20:59
nitka1 napisał(a):Witam Was Kochani, proszę napiszcie mi coś o leku Escitalopram Actavis, jakie ma działanie i skutki uboczne. Obecnie jestem na Fluo 20 mg (od psychiatry), mam nerwicę lękową, w poniedziałek byłam u neurologa i przypisał mi właśnie ten nowy lek. Nie wiem co mam robić; czy zostać na Fluo czy zmieniać na Esci. Na Fluo jestem piąty tydzień, odczuwam małą poprawę. Odpiszcie, proszę :uklon:


Ja bym został na fluo, bo się nawet nie rozkręciło dobrze, tym bardziej że czujesz poprawę. Jeśli będzie słabo, wskoczyć na 40mg i jak dalej lipa, to dopiero zmiana na esci.
Offline
Posty
431
Dołączył(a)
07 lis 2015, 17:22
Lokalizacja
łódzkie

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Slide 14 mar 2018, 21:25
cytrynka84,
Że jak wypije sobie raz na miesiąc to wszystko wróci do momentu sprzed brania leku?
Przecież ponoć escitalopram nie wchodzi w reakcje z alkoholem.
Offline
Posty
580
Dołączył(a)
02 lut 2018, 15:50

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez SebaNN 15 mar 2018, 00:06
Slide napisał(a):cytrynka84,
Że jak wypije sobie raz na miesiąc to wszystko wróci do momentu sprzed brania leku?
Przecież ponoć escitalopram nie wchodzi w reakcje z alkoholem.

u mnie na ssri to trwało tydzień góra po wypiciu,
Offline
Posty
475
Dołączył(a)
02 paź 2017, 19:39

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez MAREK XYZ 15 mar 2018, 08:38
tomeg :) miewam kłopoty z kręgosłupem ale te dziwne impulsy w głowie są raczej od braku ESCI ponieważ przy odstawianiu PAROKSETYNY było dokładnie to samo. Szesnasty dzień gdy nie biorę żadnych leków psychotropowych i nadal czuję się niezbyt dobrze. Dokuczają mi głównie te prądy w głowie oraz bóle mięśni i stawów. Sam nastrój od kilku dni mam dość dobry i dlatego żyję nadzieją że te objawy somatyczne też kiedyś ustąpią. Na te różne bóle łykam APAP bo nie mam innego pomysłu. Czy jest ktoś komu udało się całkowicie odstawić wszystkie psychotropy po dłuższym okresie zażywania ?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
558
Dołączył(a)
21 wrz 2017, 19:49

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez tomeg 15 mar 2018, 09:00
MAREK XYZ Rozumiem, może faktycznie takie objawy mogą występować. Ja poprzednim razem brałem ten lek ponad rok i odstawiłem dość szybko i skutecznie, nie powiem, bo czułem się kiepsko przy schodzeniu ale trwało to góra dwa tygodnie. Masz może możliwość skonsultowania tego z lekarzem?
Offline
Posty
23
Dołączył(a)
07 mar 2018, 17:44

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez MAREK XYZ 15 mar 2018, 11:31
tomeg napisał(a):MAREK XYZ Rozumiem, może faktycznie takie objawy mogą występować. Ja poprzednim razem brałem ten lek ponad rok i odstawiłem dość szybko i skutecznie, nie powiem, bo czułem się kiepsko przy schodzeniu ale trwało to góra dwa tygodnie. Masz może możliwość skonsultowania tego z lekarzem?

przestałem chodzić do psychiatry więc nie mam za bardzo z kim tego skonsultować ale pocieszyłeś mnie że po dwóch tygodniach objawy u Ciebie ustąpiły, może u mnie będzie podobnie - tylko trzeba więcej czasu :) A Ty jak się czujesz i coś teraz bierzesz ?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
558
Dołączył(a)
21 wrz 2017, 19:49

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez tizziano 15 mar 2018, 12:23
MAREK XYZ napisał(a):tomeg :) miewam kłopoty z kręgosłupem ale te dziwne impulsy w głowie są raczej od braku ESCI ponieważ przy odstawianiu PAROKSETYNY było dokładnie to samo. Szesnasty dzień gdy nie biorę żadnych leków psychotropowych i nadal czuję się niezbyt dobrze. Dokuczają mi głównie te prądy w głowie oraz bóle mięśni i stawów. Sam nastrój od kilku dni mam dość dobry i dlatego żyję nadzieją że te objawy somatyczne też kiedyś ustąpią. Na te różne bóle łykam APAP bo nie mam innego pomysłu. Czy jest ktoś komu udało się całkowicie odstawić wszystkie psychotropy po dłuższym okresie zażywania ?


Odpowiedz jest prosta : na pewno jest dużo takich osób. ..ale...tu ich nie ma....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
477
Dołączył(a)
15 wrz 2014, 17:48

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez tomeg 15 mar 2018, 12:57
MAREK XYZ napisał(a):
tomeg napisał(a):MAREK XYZ Rozumiem, może faktycznie takie objawy mogą występować. Ja poprzednim razem brałem ten lek ponad rok i odstawiłem dość szybko i skutecznie, nie powiem, bo czułem się kiepsko przy schodzeniu ale trwało to góra dwa tygodnie. Masz może możliwość skonsultowania tego z lekarzem?

przestałem chodzić do psychiatry więc nie mam za bardzo z kim tego skonsultować ale pocieszyłeś mnie że po dwóch tygodniach objawy u Ciebie ustąpiły, może u mnie będzie podobnie - tylko trzeba więcej czasu :) A Ty jak się czujesz i coś teraz bierzesz ?

Myślę, że niebawem poczujesz poprawę, ale ekspertem nie jestem. :) Ja biorę też escitalopram od miesiąca, po raz drugi w życiu, po kilku latach przerwy. Nie wiem czy podziała, bo jestem strasznie znerwicowany, lękam się, mam fobię społeczną, no i tak naprawdę nie czuję się zbyt dobrze wśród ludzi, zwłaszcza w większym gronie.
Offline
Posty
23
Dołączył(a)
07 mar 2018, 17:44

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez MAREK XYZ 15 mar 2018, 14:17
[quote="tizziano"

Odpowiedz jest prosta : na pewno jest dużo takich osób. ..ale...tu ich nie ma....[/quote]

...to prawda - bo jak ktoś dobrze się czuje - to znika z tego forum i tyle...... ja nadal nie biorę leków ale czuję się niezbyt dobrze ( chociaż nie tragicznie) . Nie wiem czy przerwać ten eksperyment ?... czy jeszcze trochę powalczyć ? Nastrój nawet dobry tylko jakieś dziwaczne bóle to tu ...to tam... to w głowie coś pika........ sam już nie wiem ..... pewnie wiele sobie wkręcam z nerwów że nic nie biorę .... muszę przetrzymać ten strach... póki co załaduję sobie zioła w podwójnej dawce :) A jak u Ciebie ?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
558
Dołączył(a)
21 wrz 2017, 19:49

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez SebaNN 15 mar 2018, 18:51
MAREK XYZ napisał(a):[quote="tizziano"

Odpowiedz jest prosta : na pewno jest dużo takich osób. ..ale...tu ich nie ma....


...to prawda - bo jak ktoś dobrze się czuje - to znika z tego forum i tyle...... ja nadal nie biorę leków ale czuję się niezbyt dobrze ( chociaż nie tragicznie) . Nie wiem czy przerwać ten eksperyment ?... czy jeszcze trochę powalczyć ? Nastrój nawet dobry tylko jakieś dziwaczne bóle to tu ...to tam... to w głowie coś pika........ sam już nie wiem ..... pewnie wiele sobie wkręcam z nerwów że nic nie biorę .... muszę przetrzymać ten strach... póki co załaduję sobie zioła w podwójnej dawce :) A jak u Ciebie ?[/quote]

tez to zauważyłem, niektóre wątki czytałem od początku i Ci którzy odstawili lek to nagle znikali na amen, czyli pewnie skutecznie:)
albo Ci którym lek świetnie się wkręcił też szybko znikali.. bo nie oszukujmy sie tutaj większosc przychodzi z problemami i pytaniami a nie pochwalić się :)
Offline
Posty
475
Dołączył(a)
02 paź 2017, 19:39

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Marta40 15 mar 2018, 19:20
Hej! To mój powrót do antydepresantow po roku. Brałam seroxat wcześniej. .Odstawiłam po roku wszystko wróciło.Teraz jestem na escilatopram 4 tyg. Ech ..... I wszystko od początku.
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
15 mar 2018, 16:27

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości

Przeskocz do