ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
173
58%

Nie
85
28%

Zaszkodził
42
14%

 
Liczba głosów : 300

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez MAREK XYZ 08 gru 2017, 10:55
Od kilkunastu dni zacząłem brać ESCITALOPRAM 5mg i Mianserynę 30mg. Mam nadzieję że może taki zestaw w końcu coś pomoże na nerwicę :) Czy ktoś stosował taki mix ?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
256
Dołączył(a)
21 wrz 2017, 19:49

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez tizziano 08 gru 2017, 11:20
I jak samopoczucie? Wydaje mi się że 5mg to niestety za mało..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
412
Dołączył(a)
15 wrz 2014, 17:48

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez chester 08 gru 2017, 11:27
Słyszę, że ten lek szybciej odpala niż inne SSRi. Biorę 2 tygodnie i jest gorzej. Mocne uboki. Brać dalej czy już nie zadziała ? Pozdrawiam wszystkich.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
305
Dołączył(a)
29 sty 2013, 13:58

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez mirunia 08 gru 2017, 11:34
chester, brać dalej! Dopiero po około miesiącu możesz poczuć poprawę. Te uboki to normalna sprawa, też tak miałam, trzymały mnie ponad 3 tyg. i następnie zaczęło się poprawiać. Na lęki to b. dobry lek, na deprechę też. Wytrzymaj to i bierz dalej!!!

MAREKXYZ, 5mg esci to stanowczo zbyt mała dawka i za długo już taką bierzesz. Zwiększ do 10mg- a zobaczysz różnicę. Brałam podobny mix - esci 10mg + mirta 30mg przez rok, później lekarz zmniejszył mi mirtę do 15mg. Bardzo dobry mix, czy to z miansą, czy z mirtą.
Ostatnio edytowano 08 gru 2017, 11:39 przez mirunia, łącznie edytowano 1 raz
Życie to dobry nauczyciel, ale trochę dużo bierze za lekcje...
Avatar użytkownika
Offline
I MIEJSCE W KONKURSIE "TWARZE DEPRESJI"
Posty
5603
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez chester 08 gru 2017, 11:36
mirunia napisał(a):chester, brać dalej! Dopiero po około miesiącu możesz poczuć poprawę. Te uboki to normalna sprawa, też tak miałam, trzymały mnie ponad 3 tyg. i następnie zaczęło się poprawiać. Na lęki to b. dobry lek, na deprechę też. Wytrzymaj to i bierz dalej!!!

Dziękuję Mirunia. Pocieszyłaś mnie:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
305
Dołączył(a)
29 sty 2013, 13:58

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez MAREK XYZ 08 gru 2017, 17:43
tizziano napisał(a):I jak samopoczucie? Wydaje mi się że 5mg to niestety za mało..



Wiem że 5 mg ESCI to mało ale na początek miałem tak właśnie brać przez tydzień ..... a potem 10 mg :)
Na razie czuję się tak średnio ..... ale wiem że trzeba czekać na efekt kilka tygodni ......
Avatar użytkownika
Offline
Posty
256
Dołączył(a)
21 wrz 2017, 19:49

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez tizziano 09 gru 2017, 15:39
Dużo ludzi pisze że po paroksetynie jak już skutecznie działa to czują takie wyjebanie na wszystko-nie przejmują się niczym i nie stresują.
Czy na esci też ktoś tak miał???
Avatar użytkownika
Offline
Posty
412
Dołączył(a)
15 wrz 2014, 17:48

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Kat_ 10 gru 2017, 07:10
Biorę 3mg escitalopramu i ok. 200mg wellbutrinu (zależy jak sie ukroi). Jest git.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
336
Dołączył(a)
03 maja 2014, 23:07
Lokalizacja
Hell

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez MAREK XYZ 10 gru 2017, 10:18
hej tizziano :)

Obiecałem Ci napisać jak na ESCI :)

Mija ósmy dzień od odstawienia PREGABALINY 300mg. Brałem z przerwami przez kilka miesięcy i zastąpiłem ją ESCITALOPRAMEM 5mg oraz MIANSERYNĄ 30mg. Trochę bałem się tego odstawienia PREGI ale nie było większych problemów. Najciekawsze jest to że teraz mam takie odczucie jak gdyby ulgi po odstawieniu. Trudno to nawet określić ale ogólnie pozytywnie. Wrażenie ciszy i że coś się zmieniło. Zobaczymy co będzie dalej :)
Jutro zwiększę ESCI na 10 mg.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
256
Dołączył(a)
21 wrz 2017, 19:49

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez tizziano 11 gru 2017, 18:49
A po co Ci mianseryna-masz problemy ze snem?? Esci 5mg myślę że nic Ci nie da Marek, wrzucaj 10mg, ja np na początek mam takie zalecenia, że od razu 10... Czemu Prege wyrzauciłeś? bardzo dużo się pisze że prega w mixie z ssri czyni cuda :P
Avatar użytkownika
Offline
Posty
412
Dołączył(a)
15 wrz 2014, 17:48

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez MAREK XYZ 12 gru 2017, 00:17
tizziano napisał(a):A po co Ci mianseryna-masz problemy ze snem?? Esci 5mg myślę że nic Ci nie da Marek, wrzucaj 10mg, ja np na początek mam takie zalecenia, że od razu 10... Czemu Prege wyrzauciłeś? bardzo dużo się pisze że prega w mixie z ssri czyni cuda :P


Hej tizziano :)

Problem w tym że nie ma leków które czynią cuda :)

Brałem Pregę z małymi przerwami od lipca, raz było lepiej, raz gorzej. Brałem ją samodzielnie lub z SSRI. Przerabiałem różne warianty. Myślę że to dobry lek ale po kilku miesiącach nie był już tak skuteczny jak na początku. Przynajmniej u mnie .Poza tym im dłużej ją brałem tym bardziej czułem działania uboczne takie jak zawroty głowy, rozdrażnienie, niepokój ruchowy, pocenie się, napięcie mięśni i wiele innych. Myślałem że to od nerwicy ale po odstawieniu Pregi wiele objawów ustąpiło i ogólnie czuję się lepiej, tak jakoś spokojniej, napięcie mniejsze i byle tak dalej. Możliwe też że to Escitalopram zaczyna się rozkręcać i robi swoje. Postanowiłem zostać jednak na dawce 5mg bo skoro jest w miarę dobrze to nie chcę niczego zmieniać. Mianserynę biorę bo.....walała się w szufladzie :) .... trochę bałem się tego odstawienia PREGABALINY ....chciałem coś osłonowego i akurat to było pod ręką ..... Okazało się że odstawienie Pregi przeszło bardzo gładko, z dnia na dzień z 300 mg do zera :)

Ale z nerwicą to jest tak.... dzisiaj lepiej.... a jutro może być tragicznie ..... nauczyłem się już że te pozorne poprawy mogą szybko prysnąć jak bańka mydlana......

A Ty jak się czujesz i co aktualnie łykasz ?

-- 12 gru 2017, 00:21 --

Kat_ napisał(a):Biorę 3mg escitalopramu i ok. 200mg wellbutrinu (zależy jak sie ukroi). Jest git.


A jak produkujesz 3mg ?
Masz wagę apteczną ?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
256
Dołączył(a)
21 wrz 2017, 19:49

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Janekot 12 gru 2017, 14:45
Witam, biorę esci 9 dzień, początkowo 10mg teraz zwiększono mi na 20mg + Ketrel 4 razy dziennie po 1 tabl. 25mg, mam straszne skutki uboczne czuje się jakiś spowolniony, mam dziwne ruchy takie niczym robot, w głowie karuzela, jakby głowa miała mi cały czas opadać w dół. Dziwne nogi takie miękkie jakbym miał zaraz upaść. Nic mi się nie chce, zero zainteresowania. Ucisk z tyłu głowy. Boję się, że mam jakąś poważną chorobę głowy. Trudności w zasypianiu, brak sił. Czy powinien zwiększyć dawkę czy coś dołożyć, czy ten mix z Ketrelem tak działa? Mam jeszcze hydroksyzynę przypisana ale nie biorę. Cały czas kręci mi się w głowie. Proszę o jakiekolwiek wskazówki bo boję się strasznie o swoje zdrowie. Dziękuję serdecznie i pozdrawiam
Ostatnio edytowano 12 gru 2017, 14:51 przez Lilith, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połaczono z uwagi na tematykę.
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
12 gru 2017, 14:33

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Lilith 12 gru 2017, 14:52
Janekot, przeniosłam post do wątku, w którym szybciej ktos Ci udzieli odpowiedzi ;)
Lepiej być diablicą,niż w aureoli usychać z nudów.
Niektórym ludziom nigdy nie dogodzisz.Lepiej się z tym pogódź-mniejsze ryzyko choroby wrzodowej i psychicznej.
Avatar użytkownika
Offline
Administrator
Posty
47123
Dołączył(a)
26 lip 2011, 00:38
Lokalizacja
Z PODZIEMNEGO ŚWIATA

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez MAREK XYZ 12 gru 2017, 16:44
Janekot napisał(a):Witam, biorę esci 9 dzień, początkowo 10mg teraz zwiększono mi na 20mg + Ketrel 4 razy dziennie po 1 tabl. 25mg, mam straszne skutki uboczne czuje się jakiś spowolniony, mam dziwne ruchy takie niczym robot, w głowie karuzela, jakby głowa miała mi cały czas opadać w dół. Dziwne nogi takie miękkie jakbym miał zaraz upaść. Nic mi się nie chce, zero zainteresowania. Ucisk z tyłu głowy. Boję się, że mam jakąś poważną chorobę głowy. Trudności w zasypianiu, brak sił. Czy powinien zwiększyć dawkę czy coś dołożyć, czy ten mix z Ketrelem tak działa? Mam jeszcze hydroksyzynę przypisana ale nie biorę. Cały czas kręci mi się w głowie. Proszę o jakiekolwiek wskazówki bo boję się strasznie o swoje zdrowie. Dziękuję serdecznie i pozdrawiam


Mój psychiatra zalecił mi abym powoli wchodził na ESCI, tak od małej dawki - 5mg. Jestem dziesiąty dzień na 5 mg i praktycznie zero skutków ubocznych. Ty być może za szybko wszedłeś na 10mg a teraz jeszcze zwiększono Ci na 20 mg. Trudno cokolwiek radzić ale chyba nie powinieneś na razie zwiększać dawki ESCI.

Co do HYDROKSYZYNY to dosyć popularny i w miarę bezpieczny lek uspokajający. Jeśli masz takie zalecenia - to ją bierz.

Te różne skutki uboczne po psychotropach niestety tak występują, zwłaszcza na początku. Trzeba wytrzymać. Po kilku tygodniach powinno być lepiej a jeśli nie - lekarz powinien zmienić leki.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
256
Dołączył(a)
21 wrz 2017, 19:49

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 19 gości

Przeskocz do