Skocz do zawartości
Nerwica.com

Zaburzenia lękowe z napadem lęku a guz na zebrach ?


asdlol12345

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Jestem Adrian mam 18 lat lekarz u mnie stwierdził Zaburzenia lękowe z napadem lęku czyli praktycznie to samo co nerwica lękowa cierpię na to cholerstwo już pół roku i muszę przyznać ze ledwo daje rade załatwiłem sobie nauczanie indywidualne i jakoś daje rade... Ataków dostaje przy swojej dziewczynie , przyjaciołach aktualnie biorę Asentre i czasami pomagam sobie Afobamem 0.5mg (nie więcej).

I mam takie pytanie ponieważ od 4 dni zauważyłem że mam guza takiego na żebrach, byłem dziś u ortopedy to powiedział że ten guz może wiązać się z tymi stanami lękowymi i u mnie nagle zaświeciła się lampka w głowie, ale jak to możliwe przecież co ma guz na żebrach do mózgu? Co o tym myślicie ? (Nie wiesz? = Nie pisz!)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

asdlol12345, Może mieć dużo wspólnego. Możesz nieświadomie obawiać się o swoje zdrowie. Byłeś z tym guzem u specjalisty? Robiłeś badania?Biopsję?

U mnie też zaczęło się kiedyś od guzka tarczycy. Ataki paniki, lęk, stany depresyjne.

To było 13 lat temu.

Psychoterapia indywidualna i grupowa pomogly.

Dwa lata temu znowu problemy zdrowotne i znowu ten sam mechanizm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nom bo to dobry lekarz wiec poco by mial gadac takie glupoty ze to jest zwiazane jedno z drugim

@Monika1974 wiesz co mam te wszystkie badania na srode mu przyniesc wiec na pisze co i jak bedzie a w poniedzialek ide je zrobic nie pamietam dokladnie nazw ale 3 badania , USG , OB i coś tam jeszcze :P. W środe wszystko napisze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach