Forum Psychologiczne

Nerwica Depresja Psychologia

depresja, nerwica, forum psychologiczne


Strefa czasowa: UTC + 1 |  


Temat: Połączenia leków i interakcje.Wątek zbiorczy.

Wiadomości w tym temacie: 1740


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku

 Strona 11 z 125  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 125  Następna strona

Reklama




Autor

Połączenia leków i interakcje.Wątek zbiorczy.

Post 27 wrz 2006, 13:47 

Od: 27 wrz 2006, 08:46
Posty: 16
hyh :(


 
 Zobacz profil  
 
Połączenia leków i interakcje.Wątek zbiorczy.
Post Dzisiaj 

Od: 13 Lip 2005, 01:45
Posty: n/a
Miejscowość: internet
  • Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy


 
   
Post 27 wrz 2006, 15:16 

Od: 07 sie 2006, 11:33
Posty: 108
Lokalizacja: Łódź
8) DOBRE............


 
 Zobacz profil  
 
Post 27 wrz 2006, 16:20 
Avatar użytkownika

Od: 23 wrz 2006, 19:15
Posty: 19
Lokalizacja: Belgia
Kolejna ofiara hipohondrii , tez to mialam , moj psychiatra wyciagnal mi wielka ksiege i odczytal objawy nerwicy zebrane z calego swiata , bylo ich ponad 80 ...klucie , pieczenie , palenie , bole wszelkiego rodzaju , drzenia miesni , motylki w zoladku , zaburzenia widzenia , slabosc , pobudzenie nawet omamy wzrokowe i sluchowe przy dlugo nieleczonej nerwice , poza omamami mialam je prawie wszystkie. Pamietam ze wtedy sie ucieszylam ze to nie stwardnienie rozsiane lub jakas inna choroba mozgu. Ale pamietam ze dla swietego spokoju skierowal mnie na EEG

______
Never Give Up !


 
 Zobacz profil  
 
Post 27 wrz 2006, 21:48 

Od: 26 wrz 2006, 17:52
Posty: 1
BYSTRY może idz do swojego lekarza i poproś o zmianę leku.Wiem,że już zmieniałes,ale może trzeba popróbować czegoś jeszcze. Ja brałam Asentrę i jestem bardzo zadowolona. Czuję się bardzo dobrze i funkcjonuję jak niegdyś,gdy byłam zdrowa. Pozdrawiam i powodzenia :smile:


 
 Zobacz profil  
 
Post 27 wrz 2006, 21:57 
Przenoszę do subforum 'leki'.


 
   
 
Post 28 wrz 2006, 21:31 

Od: 20 cze 2006, 15:54
Posty: 45
no dwa lata,bardzo długo :lol: a co powiesz o np dwunastu,he?Raz lepiej raz gorzej,bez leków z lekami,z odstawianiem benzodiazepin (przeżyłam choć bardzo się bałam i już wiem co to znaczy być narkomanem),a na działanie antydepresanta musisz poczekać od dwóch tygodni do miesiąca,ale jest plus nie uzależniają :D


 
 Zobacz profil  
 
Post 29 wrz 2006, 16:57 

Od: 27 wrz 2006, 08:46
Posty: 16
Jakie 2 lata ???
nie wiem czemu mam uczucie że nabijacie się ze mnie wogóle mnie nie znajac :-(a myślalam że tu znajde wsparcie i zrozumienie.. pomyliłam sie


 
 Zobacz profil  
 
Anafranil
Post 30 wrz 2006, 18:03 
Avatar użytkownika

Od: 13 lut 2006, 21:49
Posty: 213
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Ja na Anafranilu jade juz prawie 3 tydzien. Skutki uboczne spore, np sennosc a pozytywy: brak :( poczekam jeszcze moze z tydzien, dwa to góra.... to juz mój piaty lek od stycznia :/ ile razy trzeba celowac az sie trafi na cos wlasciwego dla siebie ???? szkoda, ze to wszystko trwa tak dlugo

______
"Dla cierpiącego fizycznie potrzebny jest lekarz, dla cierpiącego psychicznie - przyjaciel."
Sertralina 25 -> 0 mg
Esci 0 -> 5 mg -> 10 mg


 
 Zobacz profil  
 
Post 03 paź 2006, 16:39 
Avatar użytkownika

Od: 18 wrz 2006, 15:14
Posty: 317
Lokalizacja: po drugiej stronie lustra
Kwiatuszeq napisał(a):
.. i sie zaczelam bać ludzi po tym jak prawie 2 lata nie wychodzilam z domu z powodu choroby zakaznej..

______
„Bardzo często ludzie nie zdają sobie sprawy z tego że największa katastrofa ich życia może być równocześnie najpotężniejszą łaską z możliwych.” Eckhart Tolle


 
 Zobacz profil  
 
Post 05 paź 2006, 13:47 

Od: 30 wrz 2006, 15:56
Posty: 17
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Witam nic nie wime o tych róznicach, ale wiem jedno szprycowałaM SIĘ AFOBAMEM I INNYMI ŚWIŃSTWAMI, NIE BIERZ NAJLEPIEJ NIC TYLKO PSYCHOTERAPIE, i myśl pozytywnie mi to pomaga choć leczę się dopiero od lutego tego roku , wszystkie prochy won, licz na siebie i szpital dzienne terapie darmowe , na pewno pomaga :P

______
malgosiak


 
 Zobacz profil  
 
Dziwna reakcja (Leviron, Alprox lub Speridan)
Post 14 paź 2006, 12:03 

Od: 11 lut 2006, 13:09
Posty: 347
Lokalizacja: wawa
Od miesiaca bralam MOKLAR..2 tab. rano i jedna po poludniu..+..ATARAX..jedna lyzke na sen...+ tranxene..doraznie.Nie odczulam zadnej poprawy wiec poszlam do lekarza po rade....i inne leki...dostalam LEVIRON 1/2 ,ALPROX 1/2...doraznie...,SPERIDAN 1/2 na noc....Wzielam leki zgodnie z karteczka....poczulam sie sennna i jakas otepiala...ale to co sie dzialo jak sie polozylam bylo koszmarem,nie dosc ,ze nie moglam spac..to nie moglam otworzyc oczu..czulam sie jakbym byla nacpana...nie bylam w stanie nawet poprosic ..i wypowiedziec jednego zdania wyraznie....krecilo mi sie w glowie..koszmar.Dopiero jak wzielam ATARAX... zasnelam ale rano czulam sie jak po maratonie..zmeczona i spiaca niewiarygodnie.Czy ktos z Was wie ,ktory to lek tak na mnie podzialal..czy to normalna reakcja?..i co ja powinnam wlasciwie zrobic.Jestem przerazona bo wieczorem znowu powinnam wziac te leki ale jak ja sie bede czula tak samo ..bez kontroli nad wlasnym cialem..to boje sie cholernie,stan koszmarny...moze powinnam wogole nie brac tych nowych lekow ..?nie wiem co mam zrobic.Prosze o rade .

______
"wypromuj milosc ..specu od reklamy"


 
 Zobacz profil  
 
Post 14 paź 2006, 15:33 
Avatar użytkownika

Od: 29 sie 2006, 15:52
Posty: 107
Lokalizacja: warszawa
Ja biore 1 tabletke lerivionu 10 mg. i 1 tabletke speridanu na noc i czuje sie dobrze. Czasami biore tez w dzien 1 łyzeczke ataraxu jak jestem zdenerwowana. Nie mam pojecia dlaczego tak zle czujesz sie po zazyciu tych leków. Ale jak widac te same leki moga róznie działac na inne osoby. Ja naszczescie nigdy nie miałam takich dzinwych odczuc po zazyciu tych leków. Jedyne co moge poradzic to skontaktuj sie z lekarzem i powiedz mu o swoich objawach.

[ Dodano: Sob Paź 14, 2006 4:35 pm ]
Aha dodam jeszcze ze wczeniej brałam lerivion 30 mg na noc, potem zeszłam do 20 mg, a teraz biore 10 mg. Przy zadnej dawce nie miałam takich odczuc jak ty.


 
 Zobacz profil  
 
Post 14 paź 2006, 22:49 

Od: 11 sie 2006, 10:14
Posty: 42
Lokalizacja: Warszawa
gabi

ja mam zle wspomnienia z Lerivonem, strasznie mnie otepial, sen nie byl gleboki wybudzalem sie, tylem, ale to nie regula, skontaktuj sie z lekarzem, moze kaze przeczekac kilka dni lub cos zmieni,
pamietam ze przy Prozacu chyba 1 dzien tez mialem zly, potem zaczelo jechac w gore.... i to mocno, ale coz nie ma go juz w sprzedaży...
a zamienniki niebardzo jakos ...
pzdr
j

[ Dodano: Sob Paź 14, 2006 11:50 pm ]
oczywiscie pisalem glownie do Kukubary :)
sorki za przeoczenie ale Gabi sie chyba nie obrazi :)

______
życie, najlepsze lekarstwo na życie,
bo czym się różni lek od trucizny?
Dawką!!! ...


 
 Zobacz profil  
 
Post 15 paź 2006, 03:15 
Avatar użytkownika

Od: 14 paź 2006, 23:39
Posty: 102
Lokalizacja: eva
Bralem oba 4x2 tabsy dziennie hydro i 20 mg paro i nic mi nie bylo. Oczka przecpane po maxie ale na leki hydro nie dziala wogule. Co do snu to mi nic nie pomoglo. Spalem tak samo:D


 
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ 1740 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 125  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 |  


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: alukard75 i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administratorzy forum psychologicznego nie biorą odpowiedzialności za treści pisane przez Użytkowników.
Forum ma charakter informacyjny.
Wszelkie decyzje odnośnie leczenia muszą być podejmowane w porozumieniu z lekarzem i za jego zgodą.
Forum jest prowadzone przez Nextweb Media Sp. z o.o.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptacje regulaminu.
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Forum Psychologiczne - Depresja - Nerwica

All rights reserved by nerwica.com © 2005-2014

Grupa NextWeb Media

sitemap