Ankiety,badania,magisterka...wątek zbiorczy

Gabinety, poradnie, psycholg, psychiatra... Reklamy, oferty, linki - od tego jest to subforum. Właściciele forum nie biorą odpowiedzialności za oferty tutaj przedstawiane. Forum ma na celu ułatwienie odnalezienia pomocy osobom zainteresowanym.

Pomóżcie w magisterce

przez anovi 15 sty 2007, 23:45
Witam :)
Mam na imię Iwona, jestem studentką V roku psychologii UO. Obecnie jestem w trakcie robienia badań do mojej pracy magisterskiej. Okazuje się, że mam dość poważne kłopoty ze znalezieniem odpowiednich osób badanych. Dlatego się tu pojawiłam.
Pisze o tym jak kobiety z obniżonym nastrojem postrzegają swój wygląd. Potrzebuje osób młodych ( do 40 lub nieco powyżej), które mają zdiagnozowany obniżony nastrój (wszelkie depresje, nerwice depresyjne itp.) i ważą w normie.
Więc jeśli spełniasz te warunki, i co najważniejsze masz ochotę mi pomóc ;) proszę daj znać. Samo badanko to tylko wypełnienie anonimowego kwestionariusza.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich forumowiczów :)
"Nigdy nie wiesz co przyjdzie pierwsze: kolejny dzień czy następne życie"

przysłowie tybetańskie

przez Lena 16 sty 2007, 20:56
ja jestem chetna (z nerwica i depresja), wiec jak cos to pisz na pw
Lena

przez wielokropek 16 sty 2007, 22:20
ja też jestem chętna (zaburzenia depresyjne)

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Ankiety,badania,magisterka...wątek zbiorczy

przez Koletha 08 mar 2007, 13:06
Witajcie!