[Krosno]

Gabinety, poradnie, psycholg, psychiatra... Reklamy, oferty, linki - od tego jest to subforum. Właściciele forum nie biorą odpowiedzialności za oferty tutaj przedstawiane. Forum ma na celu ułatwienie odnalezienia pomocy osobom zainteresowanym.

[Krosno]

przez Neta 23 sty 2007, 13:45
czy ktos zna doktora Hejnara z Krosna czy ktos sie u niego leczyl??? w przyszlym tygodniu ide do niego na "pogawedke" ciekawa jestem jakim jest lekarzem???

przez Marzanna 19 lut 2008, 19:15
Witaj Neta.Z jakiego Krosna jestes?Czy to z woj.podkarpackiego?Jak po wizycie,napisz prosze bo sama jestem zainteresowana.Pozdrawiam i prosze o kontakt.Marzanna

Hej

przez Neta 14 mar 2008, 08:38
sory ze teraz odpisuje ale nie mialam za bardzo czasu na siedzenie przy necie, nie nie bylam u Hejnara, nie wybralam sie w koncu do niego jakos narazie sie trzymam, jesli chodzi o miejsce mego pobytu to tak jestem z tego z podkarpacia...a Tobie co dolega? jakie masz objawy nerwicy i skad jestes
pozdraiam
Aneta

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez xCarmen 14 mar 2008, 12:46
oo nigdy tego watku nie widzialam, jednak sa jakies osoby z Krosna :)
Ja chodze do pana Hejnara, wspanialy doktor :D polecam ... choc czasem sie trzeba niezle w kolejkach naczekac, chyba ze wybieracie sie do przychodni.
Zbudź się, motylu -
Późno, całe mile
Są przed nami.

Basho Matsuo

przez Marzanna 05 kwi 2008, 21:35
Witaj Neta.Mieszkam w okolicy Krosna.Do Krosna chodziłam do liceum,po studiach -pracowałam i mieszkałam prawie 4 lata.Często tam jestem,czasem przez sentyment ;) częsciej na zakupy.W chwili obecnej mam depresje,która trzyma mnie od dłuzszego czasu.Moc buziaczków dla Ciebie i góry optymizmu:)
...."Wczoraj do ciebie nie należy. Jutro niepewne... Tylko dziś jest twoje"

Re: Krosno

przez kangurekkk 20 lut 2010, 02:50
hi. A możecie polecić jakiegoś dobrego psychologa oczywiście z Krosna