[KATOWICE]

Gabinety, poradnie, psycholg, psychiatra... Reklamy, oferty, linki - od tego jest to subforum. Właściciele forum nie biorą odpowiedzialności za oferty tutaj przedstawiane. Forum ma na celu ułatwienie odnalezienia pomocy osobom zainteresowanym.

Avatar użytkownika
przez bibi 02 kwi 2006, 17:06
nemezis
a może tak opieszesz swój problem bardziej szczegółowo?
rozumiem że czujesz się okropnie , paskudnie, nie masz ochoty do życia,
ale najpierw daj nam siebie poznac
napisz jak tam leki, psychiatra, wsparcie rodziny, i wszystko to co cię dręczy
na forum jest wiele osób z podobnym (jak nie takim samym) doświadczeniem i napewno chętnie się z tobą podzielą nim
witaj na forum :D
dobrze jest, dobrze jest, dobrze jest , DOBRZE JEST!
Nikt nie jest bezużyteczny na świecie, jeśli pomaga w trudnościach komukolwiek innemu.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1373
Dołączył(a)
17 paź 2005, 10:56
Lokalizacja
zgorzelec

przez nemezis 03 kwi 2006, 08:58
co do mojego problemu to tylko on polega na tym że nie wychodzę z domu. Tzn.wychodzę ale nie oddalam się dlaej niż ok 100 m.. z tym że mieszkam na wsi i to w spokojnym miejscu tak że do sąsiada mam około 200 m. nie boję się przestrzeni czy ludzi. boję się tego że zrobi mi się niedobrze lub zacznie doleć mnie brzuch. no ogólnie ze złapią mnie jakieś gastryczne przypadłości. a ogólnie funkcjonuje normalnie ,jestem optymistycznie nastawiona do świata , można ze mną pogadać itd. Raz był u mnie psychiatra ale jakiś konował nawet wywiadu ze mną nie przeprowadził ,zapisał leki po których dopiero żyć mi się nie chciało nawet miałam myśli samobujcze... puki byłam świadoma odstawiłam te leki bo bałam się że to się może źle skończyć. Od jakiegoś czasu natomiast stosuje medytację, słucham nagrań z treningu autogennego, prubuje autohipnozy i dojścia do mojego problemu na poziomie podświadomości. są jakotakie postępy .ale strasznie wolno.lepsze wolno niż wcale no ale wiem że mój problem jest do rozwiązania przez właśnie hipnozę i dojście do mojej podświadomości bo mam przykłady z mojego życia że to działa, żadne racjonalne argumenty nie trafiają do mnie. Typu marnuję życie, nic ci się nie stanie czy coś w tym stylu ja to wiem ale mi to trzeba wbić w podświadomość. kurcze ale sie rozpisałam.:) pozdrawiam wszystkich.
Chciałbym w sobie mieć taką siłę, tak opanować lęk, pokonać strach
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
23 mar 2006, 15:20

Avatar użytkownika
przez agapla 03 kwi 2006, 12:20
Wiesz Nemezis ja po części cię rozumiem czasem myślę że najlepszym rozwiązaniem byłoby żeby mogłam zapomniec o tym pierwszym ataku ,gdyby to wszystko się nie wydarzylo to bym wrociła do normy, no bo czy jakiekolwiek metody czy leki pozwolą mi zapomnieć? napewno może coś tu dać hipnoza ale pod okiem specjalisty!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1167
Dołączył(a)
21 mar 2006, 22:31

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez nemezis 03 kwi 2006, 14:46
Agapla powiem ci że naczytałam się mnóstwo o hipnozie. naoglądałam mnóstwo filmów na jej temat i powiem ci ja wierzę w moc hipnozy i sama ta wiara pozwoli mi się uleczyć bo wierze że to się uda i tylko w taki sposób. no powiedzmy że nieświadomie wbiłam sobie takie przeświadczennie w świadomość....Kurcze ale filozofuję....:) no to tyle pozdrawiam
Chciałbym w sobie mieć taką siłę, tak opanować lęk, pokonać strach
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
23 mar 2006, 15:20

Szukam psychologa/psycholożkę w Katowicach...

Avatar użytkownika
przez Mercedes 20 kwi 2006, 09:14
Hej!
Znacie takowych??
Dajcie prosze znac, jesli macie jakichs sprawdzonych...
(nie - prywatnych)
Dzieki i buziaczki!!
Carpe diem!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
14 sty 2006, 11:48

Avatar użytkownika
przez Magda-27 20 kwi 2006, 09:27
Hej!! W Katosach nie znam, ale w Rudzie Śląskiej jest przychodnia ochrony zdrowia psychicznego. Ja tam chodzę na terapię grupową, a mają też oddział dzienny. Jak narazie sobie chwalę, poznałam super ludzi :D . Jak będziesz chciała to podam Ci numer telefonu. Pozdrawiam :lol:
szukam osób chętnych podjąć współpracę z FM GROUP Polska http://www.perfumyfm.sileman.net.pl
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
891
Dołączył(a)
22 lis 2005, 13:23
Lokalizacja
Ruda Śląska

Avatar użytkownika
przez Mercedes 20 kwi 2006, 10:19
oki...mozesz podac:D
wielkie dzieki- jak zdobede sie na troszke odwagi to zajrze na ta terapie grupową;P
Carpe diem!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
14 sty 2006, 11:48

Avatar użytkownika
przez Magda-27 20 kwi 2006, 10:32
Jest naprawdę bardzo fajnie, nie ma sie czego obawiać. Też miałam na początku stracha ale teraz jak tam chodzę to nie żałuję i pewnie żałowałabym gdybym nie poszła. To jest ten numer: 032-244-37-77
POWODZENIA :D
szukam osób chętnych podjąć współpracę z FM GROUP Polska http://www.perfumyfm.sileman.net.pl
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
891
Dołączył(a)
22 lis 2005, 13:23
Lokalizacja
Ruda Śląska

Avatar użytkownika
przez emiflo 02 maja 2006, 21:30
ja bym Ci poleciła płytę cd A.Kaczorowskiego "Autohipnoza" . Kosztuje ok 25 zł i odpręża. Warto spróbować.
---Na najważniejszych skrzyżowaniach życiowych nie stoją żadne drogowskazy -----Charles Chaplin
*****************************************
---Sekretem szczęśliwego życia jest wyrozumiałe akceptowanie zmian ----- James Stewart
Avatar użytkownika
Offline
Posty
262
Dołączył(a)
25 mar 2006, 16:09
Lokalizacja
Sieradz

Avatar użytkownika
przez agapla 02 maja 2006, 23:34
Emiflo napisz cos wiecej o tej płycie stosujesz ją?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1167
Dołączył(a)
21 mar 2006, 22:31

Avatar użytkownika
przez emiflo 05 maja 2006, 21:58
mam ją, ale lepsze działanie ma na mnie bioenergeterapia niż hipnoza, więc rzadko ją włączam, ale od czasu do czasu owszem. Niestety działa tylko odprężająco, bo z nerwicy mnie nie wyleczyła .
---Na najważniejszych skrzyżowaniach życiowych nie stoją żadne drogowskazy -----Charles Chaplin
*****************************************
---Sekretem szczęśliwego życia jest wyrozumiałe akceptowanie zmian ----- James Stewart
Avatar użytkownika
Offline
Posty
262
Dołączył(a)
25 mar 2006, 16:09
Lokalizacja
Sieradz

Avatar użytkownika
przez agapla 05 maja 2006, 22:20
A gdzie mozna ja kupić?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1167
Dołączył(a)
21 mar 2006, 22:31

przez arek177 09 maja 2006, 20:05
:lol: moim zdaniem lepiej nie korzystac z "HIPNOTYZERA" bo rownie dobrze mozna o nim powiedziec "SZAMAN" proponuje dobrego psychoterapeute ja jestem juz w pewnym sensie wyleczony wlasnie hipnoza przez dobrego psychologa-psychoterapeute moge dac namiary jak ktos chce to prosze na gg lub e-mail
Offline
Posty
59
Dołączył(a)
27 mar 2006, 23:00
Lokalizacja
lubuskie

Avatar użytkownika
przez agapla 09 maja 2006, 20:15
Dzięki Arek , ja już też prawie jestem zdrowa ale chcę sobie jedynie poprawić tzw komfort i dopełnić całokształt zdrowia. Pozdro
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1167
Dołączył(a)
21 mar 2006, 22:31

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Przeskocz do