[GDAŃSK]

Gabinety, poradnie, psycholg, psychiatra... Reklamy, oferty, linki - od tego jest to subforum. Właściciele forum nie biorą odpowiedzialności za oferty tutaj przedstawiane. Forum ma na celu ułatwienie odnalezienia pomocy osobom zainteresowanym.

[GDAŃSK]

przez damaged0 25 lut 2015, 14:02
mam 16 lat, cierpię na depresję z ktora staralam sie walczyc, ale nie mam juz sily. Opuszczam coraz czesciej lekcje, czuje ze oddalam sie od spoleczenstwa, nie pasuje do codziennosci i najchetniej bym tylko spala.
Zdecydowalam sie na szpital. Przynajmniej odpocznę, poznam osoby w moim wieku z problemami takimi jak moje. moze dostane lepsze leki.. Czy ktos wie cos o oddziale mlodziezowym w Gdansku?
Szczesliwie wyleczona z bulimii dzieki fluoksetynie:)
Depresja wciaz.
Offline
Posty
73
Dołączył(a)
09 cze 2014, 19:55
Lokalizacja
trójmiasto

[GDAŃSK]

Avatar użytkownika
przez amelia83 25 lut 2015, 14:10
damaged0, ja byłam ale 12 lat temu :roll:
a nie myslałas o akademii medycznej ? co prawda nie byłam ale słyszałam dużo lepsze opinie od srebrzyska
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

[GDAŃSK]

przez damaged0 25 lut 2015, 15:02
amelia83 napisał(a):damaged0, ja byłam ale 12 lat temu :roll:
a nie myslałas o akademii medycznej ? co prawda nie byłam ale słyszałam dużo lepsze opinie od srebrzyska

nie mialam pojecia ze jest tam oddzial psych dla mlodziezy. bylam raz na endokrynologii i bylo super, az sie sama sobie dziwilam. ciekawe,czy sa miejsca.. a korzystajac z okazji ze mam do kogo sie odniesc, jak wyglada leczenie depresji szpitalne? takie podstawy?
Szczesliwie wyleczona z bulimii dzieki fluoksetynie:)
Depresja wciaz.
Offline
Posty
73
Dołączył(a)
09 cze 2014, 19:55
Lokalizacja
trójmiasto

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

[GDAŃSK]

Avatar użytkownika
przez amelia83 25 lut 2015, 18:43
damaged0, psychoterapia :!: i indywidualne z twoim terapeuta i grupowe, mielismy codziennie od rana do obiadu zajecia, ja chodziłam tam do szkoły (niski poziom , łatwo ;) )oceny zostały wysłane do szkoły, nie wiem jak to teraz wygląda ;do tego różne relaksacyjne zajęcia, była osobna sala taka pracownia, gimnastyka, spotkanie z lekarzem prowadzącym, sa przepustki jeśli nie ma przeciwskazan i będziesz chciała ;) aaa no i leki ;) moja rada :) zapytaj lekarza o AM pozdrawiam
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

[GDAŃSK]

Avatar użytkownika
przez abstrakcyjna 25 lut 2015, 20:11
Czy ktoś z Was wie coś o psychoterapii indywidualnej na NFZ? Najlepiej Gdańsk. Początkowo chciałam iść na terapię poznawczo- behawioralną, ale bardzo ciężko takową znaleźć. Więc aktualnie nie ograniczam się do żadnego nurtu. Czekam w jednym ośrodku na terapię, ale może być dopiero w następnym roku. :roll: Będę wdzięczna za jakieś informacje. ;)
"Samotność to chyba jeden z najgorszych rodzajów cierpienia. I to jest uniwersalne dla całego świata. W Nowym Jorku, tak samo jak na Nowej Gwinei ludzie truchleją ze strachu przed samotnością i opuszczeniem."
Jedyną, stabilną rzeczą w moim życiu jest moja niestabilność.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2260
Dołączył(a)
28 maja 2013, 01:33

[GDAŃSK]

przez damaged0 26 lut 2015, 16:24
amelia83 napisał(a):damaged0, psychoterapia :!: i indywidualne z twoim terapeuta i grupowe, mielismy codziennie od rana do obiadu zajecia, ja chodziłam tam do szkoły (niski poziom , łatwo ;) )oceny zostały wysłane do szkoły, nie wiem jak to teraz wygląda ;do tego różne relaksacyjne zajęcia, była osobna sala taka pracownia, gimnastyka, spotkanie z lekarzem prowadzącym, sa przepustki jeśli nie ma przeciwskazan i będziesz chciała ;) aaa no i leki ;) moja rada :) zapytaj lekarza o AM pozdrawiam

w AM nie ma mlodziezowki..a z babciami nie chce siedziec ;D propozycja brzmi Kocborowo.
Szczesliwie wyleczona z bulimii dzieki fluoksetynie:)
Depresja wciaz.
Offline
Posty
73
Dołączył(a)
09 cze 2014, 19:55
Lokalizacja
trójmiasto

[GDAŃSK]

Avatar użytkownika
przez amelia83 27 lut 2015, 15:30
damaged0, ja do kocborowa bym nie chciała..
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

[Gdańsk]

Avatar użytkownika
przez czarnygrubykot 17 maja 2015, 14:18
fanka napisał(a):a ja polecam pania Justyne Raupuk z Gdanksa. Bardzo dobry psycholog. 5 miesiecy terapii i po problemie.

O moja psycholog - na razie bardzo polecam jest wspaniała - ale droga jeszcze baaardzo daleka do końca
Avatar użytkownika
Offline
Posty
57
Dołączył(a)
15 kwi 2015, 12:57

[GDAŃSK]

Avatar użytkownika
przez pneum 27 cze 2015, 21:37
Wie ktoś coś o dr Beacie Bykowskiej? Moja lekarka mi ją poleciła, jeśli chodzi o terapię psychodynamiczną.
f60.3 + f31 (remisja)
topiramat 100, karbamazepina 100x2, kwetiapina 25, wenlafaksyna 75
Avatar użytkownika
Offline
Posty
276
Dołączył(a)
24 cze 2015, 23:48
Lokalizacja
Gdańsk

[GDAŃSK]

Avatar użytkownika
przez amelia83 22 lip 2015, 12:50
hej, polecicie psychoterapeutę w gdyni, rumii, wejherowie lub słupsku w nurcie poznawczo behawioralnym ????
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

[GDAŃSK]

Avatar użytkownika
przez SmutnaTęcza 01 sie 2015, 02:18
Poleci ktoś dobrego psychiatrę-psychoterapeutę na NFZ na terenie Trójmiasta? Proszę o nazwiska i opinie, ew. gdzie przyjmują.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4515
Dołączył(a)
31 paź 2013, 16:04
Lokalizacja
okolice Trójmiasta

[GDAŃSK]

Avatar użytkownika
przez Follow_ 01 sie 2015, 12:45
Mogę polecić Joanna Pleskot-Kaczmarek, jeśli chodzi o psychiatrę.
Przychodnia Optimmed

Nie znam dobrych psychoterapeutów na NFZ ;/ ale w tej przychodni mają sporo więc może warto tam zajść...
Poddaję się nie mam siły na walkę...
Zazdroszczę ludziom szczęścia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1723
Dołączył(a)
11 lip 2014, 20:07
Lokalizacja
Tricity

[GDAŃSK]

Avatar użytkownika
przez darkMary 02 sie 2015, 16:35
Poszukuję psychiatry w Trójmieście,zajmującego się borderline.Pilnie :!: Z góry dziękuję za wszelkie informacje :smile:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
280
Dołączył(a)
05 lip 2011, 18:50
Lokalizacja
Lubelskie

[GDAŃSK]

Avatar użytkownika
przez Follow_ 02 sie 2015, 19:41
Kazdy sie tym zajmie
Poddaję się nie mam siły na walkę...
Zazdroszczę ludziom szczęścia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1723
Dołączył(a)
11 lip 2014, 20:07
Lokalizacja
Tricity

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do