Oddział Leczenia Zaburzeń Osobowości i Nerwic - 7F

Gabinety, poradnie, psycholg, psychiatra... Reklamy, oferty, linki - od tego jest to subforum. Właściciele forum nie biorą odpowiedzialności za oferty tutaj przedstawiane. Forum ma na celu ułatwienie odnalezienia pomocy osobom zainteresowanym.

Oddział Leczenia Zaburzeń Osobowości i Nerwic - 7F

Avatar użytkownika
przez kite 05 kwi 2012, 16:49
powinny być pociągi z największych polskich miast podstawione i kobierzyńska darmowa korporacja taksówkarska. i żeby ktoś pomógł walizki wieźć. albo niech lekarze przyjeżdżają na kwalifikacje do pacjenta do domu!
ludzie przez całą polskę jeżdżą! dzieci na pół roku zostawiają a wy tu marudzicie.
Jah, wyzwól nas, bo pełen nienawiści to czas..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1234
Dołączył(a)
24 wrz 2010, 18:57

Oddział Leczenia Zaburzeń Osobowości i Nerwic - 7F

przez zakręcona 05 kwi 2012, 18:05
kite, jestes boska, od dzisiaj bedziesz moim mentorem ino wnies ten postulat do "laski marszalkowskiej" 7f :mrgreen:
Offline
Posty
173
Dołączył(a)
13 paź 2011, 22:01

Oddział Leczenia Zaburzeń Osobowości i Nerwic - 7F

przez szerokozamknięta 05 kwi 2012, 18:41
zakręcona, moim też :D
szerokozamknięta
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Oddział Leczenia Zaburzeń Osobowości i Nerwic - 7F

Avatar użytkownika
przez kite 05 kwi 2012, 20:58
zakręcona napisał(a):kite, jestes boska

skromnie podziękuję. nie będę się rozpisywać ponieważ jest kilka osób które mi życzą narcyza, a ja swojego borderka tak kocham :D
Jah, wyzwól nas, bo pełen nienawiści to czas..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1234
Dołączył(a)
24 wrz 2010, 18:57

Oddział Leczenia Zaburzeń Osobowości i Nerwic - 7F

Avatar użytkownika
przez kangurekkk 06 kwi 2012, 02:09
Czy nam nie pasuje a może nie stać nie pomyślałaś o tym. Oj kite chyba nic cie F7 nie nauczyło<agresja ciągle agresja> :bezradny:
Jeśli jesteś geniuszem w swojej dziedzinie ludzkość doceni cię dopiero za lata po tym jak zginiesz
Your own life, cuts you like a knife
Avatar użytkownika
Offline
Posty
222
Dołączył(a)
18 gru 2008, 20:46

Oddział Leczenia Zaburzeń Osobowości i Nerwic - 7F

Avatar użytkownika
przez kite 06 kwi 2012, 13:02
HAHAHA weź mnie tu nie analizuj. co ty wiesz o tym czego 7f uczy? ja mam dochód 300 zł i dałam radę. a do krk mam 8 godzin z przesiadkami..
Jah, wyzwól nas, bo pełen nienawiści to czas..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1234
Dołączył(a)
24 wrz 2010, 18:57

Oddział Leczenia Zaburzeń Osobowości i Nerwic - 7F

Avatar użytkownika
przez kangurekkk 06 kwi 2012, 17:00
NIe chcę cię analizować ani obrażać ale mam wrażenie że co bym nie napisała to agresywnie sie odzywasz do mnie. To wielki szacun dla ciebie z dotarcie do kraka. :uklon:
Jeśli jesteś geniuszem w swojej dziedzinie ludzkość doceni cię dopiero za lata po tym jak zginiesz
Your own life, cuts you like a knife
Avatar użytkownika
Offline
Posty
222
Dołączył(a)
18 gru 2008, 20:46

Oddział Leczenia Zaburzeń Osobowości i Nerwic - 7F

Avatar użytkownika
przez kite 06 kwi 2012, 20:56
nie odzywam się agresywnie bez powodu. pytasz kilka razy o to samo, histeryzujesz, przeżywasz strasznie. jak masz tym emanować na innych to odejdź od kompa, weź kilka głębokich oddechów, idź na spacer i pisz jak się uspokoisz! w pewnym momencie aż odechciewa się pomagać nowym. wcześniej byłam przekonana że 'tak, tak będę pomagać innym, tłumaczyć co i jak'. ale po setnym razie to szlag trafia! zwłaszcza że odpowiedzi na te same pytania są praktycznie na każdej stronie..
Jah, wyzwól nas, bo pełen nienawiści to czas..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1234
Dołączył(a)
24 wrz 2010, 18:57

Oddział Leczenia Zaburzeń Osobowości i Nerwic - 7F

przez zakręcona 07 kwi 2012, 14:16
Szanowni Pansto w dniu wczorajszym,decyzja p.ordynator zostal mi wyznaczony termin przyjecia na oddzial 7f na dzien 20 sierpien :smile: Jednak zebym niebyla za bardzo uchachana nie omiedzkala dodac, ze przed przyjecie odbede kolejna rozmowe na ktorej moze zapasc decyzja o odmowie mi przyjecia na oddzial.
Wkurzylam sie na maxa ta klauzula gdyz uwazam ze mogla ja sobie darowac. Po tylu tygodniach niepewnosci,wielokrotnych rozmowachstresie i calym misz-maszu emocjonalnym mialam chyba siakies prawo do satysfakcji,radosci....? A tak dostalam "cukierka przeczyszczajacego" :mrgreen:

kite, agresorze :D , idac za Twoja rada.....jak Cie cosik fustruje na forum nie reaguj,wylacz kompa i znajdz se tworcze zajecie...wroc jak sie uspokoisz by wspierac roznych ludzi jacy tu zagladaja :smile:


Niech czas wielkanocny utrzyma nasze/Wasze marzenia w mocy
___§§$$$$§_________§$$$§
__§$$$_$$$§_______§$$$$§
_§$$$$_$$$$§_____§$$$$§
_§$$$§_§$$$$§___§$$$$§
__§§§___§$$$§§_§§$$$§
___$$____§$$$$_$$$$§___§§_§§
________§$_________$s_§§§♥§§§
_______§____@___@___§_§d§§§
_______§______()______§__$§§
_______§____\__///___§___§
________§____§§§____§____§
_______§§§§§_____§§§§§_§
_§§§__§_____§§§§§_____§__§§§
§$§$§_____§_______§__§__§$§$§
§$$$$§_____§_____§__§__§$$$$§
_§$$$$§____§_____§_§__§$$$$§
__§$$$$§§_§_______§§_§$$$$§
___§$$$$§___________§$$$$§
____§$$$$§_§§$$$§§_§$$$$§
______s§§§$$§§§§§$$$§§§s
♥¸.•*´*•.¸♥•.¸♥¸.•*´*.¸♥♥
Offline
Posty
173
Dołączył(a)
13 paź 2011, 22:01

Oddział Leczenia Zaburzeń Osobowości i Nerwic - 7F

przez szerokozamknięta 07 kwi 2012, 15:36
zakręcona, normalnie nie do uwierzenia ta cała historia z przyjęciem... Nie można sobie tego wytłumaczyć niczym innym jak tym, że jesteś po prostu wyjątkowa i koniec :D
Fajne zajęczysko!
szerokozamknięta
Offline

Oddział Leczenia Zaburzeń Osobowości i Nerwic - 7F

Avatar użytkownika
przez kite 07 kwi 2012, 16:29
ich powaliło z tymi kwalifikacjami. :shock:
Jah, wyzwól nas, bo pełen nienawiści to czas..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1234
Dołączył(a)
24 wrz 2010, 18:57

Oddział Leczenia Zaburzeń Osobowości i Nerwic - 7F

przez Zyta 07 kwi 2012, 18:48
Dla mnie jest nieprawdopodobne, że można mieć tyle konsultacji po rząd :bezradny: Z tego co wiem jest ich średnio cztery, a osoby, które mają ich więcej nie spełniają pewnych kryteriów np. abstynencji.
Zakręcona, a u Ciebie co jest tego powodem, jeśli można wiedzieć :?:
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
28 mar 2012, 15:35

Oddział Leczenia Zaburzeń Osobowości i Nerwic - 7F

przez zakręcona 07 kwi 2012, 20:18
Zyta, nie mam zadnych uzaleznien by moj przypadek musial przechodzic oktes karencji,abstynencji. Powodow odraczajacych mi decyzje o przyjeciu byla cala masa,nawet nie dyskutowalam o niedorzecznosci ich. Na poczatku raz wdalam sie w dyskuzje co do wnioskow jakie wysunieto co do mojej osoby gdyz byly dla mnie krzywdzace, bolesne i to byl moj blad. Nie jestem z tego dumna ale podejmowalam proby "s" co zostalo ocenione jakobym byla "uzalezniona od zabijania", dodano rowniez ze jestem zimna bez mozliwosci przezywania uczuc itd. Jak juz mowilam pozwolilam sobie zabraz glos mowiac, ze szanuje ich opinie ale niedokonca sie z nia zgadzam i tu mi przerwano moja wypowiedz. Kazano mi wyjsc i umowic sie na kolejna rozmowe. Bylam w szoku calym zajsciem wiec wyszlam jak w transie i zrobilam to co mi kazano.
Na kolejnej rozmowie uslyszalam szokujace dla mnie podsumowanie poprzzedniej rozmowy, mianowicie...podobno podwazylam opinie najlepszej p.psycholog jaka jest wogole w Krakowie a pracuje na oddziale,ocena tej pani mnie miala byc konstruktywna dla mnie,zmuszajaca do analizy,bylam agresywna(to swierdzenie powalo mnie),krzykliwa(..) Po tym zamilklam bo mnie zatkalo, poza tym balam sie ze znowu zostanie to zupelnie inaczej zinterpretowane pomimo moich dobrych intencji....wyznaczono mi kolejny termin.
Pozniej zarzucono mi branie wg nich nieodpowiednich lekow chociaz od poczatku wiedzieli co biore...wyznaczono mi kolejny termin
Podczas kolejnej rozmowy bylam tak zestresowana,przerazona,pelna leku sam faktem bycia tak. Kontrolowalam sie na maxa, balam sie co kolwiek mowic. Jednak i tym razem dopatrzono sie "cos" by mi wyznaczyc kolejny termin....
Uzasadnienia odwlekania decyzji ostatecznej byly coraz bardziej trywialne ale przeciez niemoglam dyskutowac na ten temat,wiec sie poddalam. I jak juz wiecie moja "droge krzyzowa" zakonczono na 9 rozmowie.
Offline
Posty
173
Dołączył(a)
13 paź 2011, 22:01

Oddział Leczenia Zaburzeń Osobowości i Nerwic - 7F

Avatar użytkownika
przez kite 07 kwi 2012, 22:11
oni tam często koloryzują. nigdy z tego nie wyrosną :D
Jah, wyzwól nas, bo pełen nienawiści to czas..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1234
Dołączył(a)
24 wrz 2010, 18:57

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do