[KOMORÓW]

Gabinety, poradnie, psycholg, psychiatra... Reklamy, oferty, linki - od tego jest to subforum. Właściciele forum nie biorą odpowiedzialności za oferty tutaj przedstawiane. Forum ma na celu ułatwienie odnalezienia pomocy osobom zainteresowanym.

[Komorów]

przez znerwicowany999 02 gru 2012, 21:15
asik , kiedy sie tam wybierasz?? byłaś już kiedyś w komorowie??
We wtorek przyjeżdzam do Janek pod warszawą i nie mam transportu do komorowa, może znacie tam kogoś z autem w komorowie kto by mógł podjechać po mnie te 5 km do Janek? oczywiście odwdzięcze sie za fatyge :) jak macie kogos to niech napisze na moj numer tel 795113046 ;d;d
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
23 lis 2012, 21:03

[Komorów]

Avatar użytkownika
przez namiestnik 02 gru 2012, 21:32
jak nic nie znajdziesz to z janek możesz 700-tką albo bezpłatnym autobusem podjechać do kolejki WKD i kolejką do Komorowa. Bez sensu bo się wracasz - ale dojechać się da.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

[Komorów]

przez znerwicowany999 02 gru 2012, 21:40
autobus mam pod "METRO WILANOWSKIE", ale z tamtąd chyba nie ma połączenia do pruszkowa/komorowa wiec wysiadam w jankach. Poczekam, może sie ktoś odezwie kto ma auto ;]
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
23 lis 2012, 21:03

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

[Komorów]

Avatar użytkownika
przez namiestnik 02 gru 2012, 22:39
metro wilanowskie to metrem do stacji centrum i wkd dalej - tak będzie prościej i szybciej
a może ktoś po Ciebie wyskoczy z Janek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

[Komorów]

przez znerwicowany999 02 gru 2012, 23:04
żeby to była noc to bym przeszedl te 8 km na piechote z Janek do komorowa, ale w dzień przy takim ruchu na ulicy to by mnie rozjechali, byloby super jakby sie znalazl ktos kto by podejchal z komorow do janek :), Moze sie kotś odezwie hehe, jeszcze czekam bo siedzialem i szukalem 10 godzin jakiegos polaczenia ;]
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
23 lis 2012, 21:03

[Komorów]

przez asik207 02 gru 2012, 23:32
znerwicowany999 napisał(a):asik , kiedy sie tam wybierasz?? byłaś już kiedyś w komorowie??
We wtorek przyjeżdzam do Janek pod warszawą i nie mam transportu do komorowa, może znacie tam kogoś z autem w komorowie kto by mógł podjechać po mnie te 5 km do Janek? oczywiście odwdzięcze sie za fatyge :) jak macie kogos to niech napisze na moj numer tel 795113046 ;d;d


W środę wybieram się na 6 miesięcy. Byłam tam dwa tygodnie temu na "zerówce".
Niestety nie mogę Ci pomóc, bo nie znam nikogo z autem.. nie wiem kto tam jeszcze został. Dużo osób w listopadzie miało już zakończyć terapię grupową podobno..
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
20 lis 2012, 21:00

[Komorów]

przez znerwicowany999 02 gru 2012, 23:37
czyli masz większy problem chyba niż większość bo ty na 6 miesiecy a my na 3 miechy.
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
23 lis 2012, 21:03

[Komorów]

Avatar użytkownika
przez Nenaja 03 gru 2012, 11:11
znerwicowany999 napisał(a):żeby to była noc to bym przeszedl te 8 km na piechote z Janek do komorowa, ale w dzień przy takim ruchu na ulicy to by mnie rozjechali, byloby super jakby sie znalazl ktos kto by podejchal z komorow do janek :), Moze sie kotś odezwie hehe, jeszcze czekam bo siedzialem i szukalem 10 godzin jakiegos polaczenia ;]


no z tego co mi wiadomo, to z samochodem obecnie tam ciężko... ja Ci proponuję dwa wyjśćia: pierwsze to tak jak namiestnik pisał, do centrum i w wkd (choć tam troszku skomplikowane te podziemia są by się doczłapać) ja zawsze podjeżdżałam do metra służew i w 189 lub 401 i na wkd raków wysiadałam ;)

CrazyGrzegorz napisał(a):To sklep daleko jest ? ;D
to na ten oddział w Komorowie mówicie "świrków" ? ;P
a można chodzić na stołówkę w nocy podjadać coś ? ;D


sklep jest blisko, choć ceny odstraszają w niektórych miejscach...co do "świrkowa" to nie wiem, napewno ja tak mówiłam xD
stołówkę to tak 21/22 zamykają, a dla palaczy wiadomość...to do godziny zero można wyjść na ost fajka ;P

znerwicowany999 napisał(a):czyli masz większy problem chyba niż większość bo ty na 6 miesiecy a my na 3 miechy.


akurat tu nie ma reguły... zazwyczaj 6m-cy to indywidualna, a 3m-ce grupowa... te pół roku wydaje się bardzo długie, ale tylko się wydaje, bo czas tam tak szybko leci...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
35
Dołączył(a)
26 maja 2012, 14:21

[Komorów]

przez asik207 03 gru 2012, 11:50
Niekoniecznie Nenaja, ja idę na grupową sześciomiesięczną.Są tam też osoby, które tak samo mają..:)

-- 03 gru 2012, 10:52 --

[quote="znerwicowany999"]czyli masz większy problem chyba niż większość bo ty na 6 miesiecy a my na 3 miechy.[/quote

Możliwe, bo ja mam podwójną diagnozę..:/
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
20 lis 2012, 21:00

[Komorów]

Avatar użytkownika
przez Nenaja 03 gru 2012, 18:45
asik207 napisał(a):Niekoniecznie Nenaja, ja idę na grupową sześciomiesięczną.Są tam też osoby, które tak samo mają..:)


dlatego napisałam, że "zazwyczaj 6m-cy to indywidualna", a to że są też osoby na grupę na taki okres czasu to jest mi wiadome ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
35
Dołączył(a)
26 maja 2012, 14:21

[Komorów]

przez znerwicowany999 03 gru 2012, 21:10
łazienki są wspólne z dziewczynami w ośrodku ?
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
23 lis 2012, 21:03

[Komorów]

Avatar użytkownika
przez namiestnik 03 gru 2012, 21:55
tak, ale nie wolno sobie myć pleców.

A na poważnie, to jak ja byłem to na II-gim była żeńska, a na I-szym męska. Ale, że nas, mężczyzn mało było to i na I-szym część kobiet się myła.

Są zamykane, tak więc nikt Tobie pod natrysk nie wtargnie. Ogólnie nie stresuj się takimi rzeczami.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

[Komorów]

przez znerwicowany999 03 gru 2012, 22:02
źle mnie zrozumiales namiestnik, wwlasnie ja bym chciał żeby były połączone :twisted: :twisted:


czy mycie pleców jest odbierane jak stosunek seksualny czy jak?? a można sie tam całowac z dziewczynami czy wogule nie wolno ich dotykać seksualnie hehe :D:D
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
23 lis 2012, 21:03

[Komorów]

Avatar użytkownika
przez namiestnik 03 gru 2012, 22:56
związki - w tym seksualne są zakazane


;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Przeskocz do