[KOMORÓW]

Gabinety, poradnie, psycholg, psychiatra... Reklamy, oferty, linki - od tego jest to subforum. Właściciele forum nie biorą odpowiedzialności za oferty tutaj przedstawiane. Forum ma na celu ułatwienie odnalezienia pomocy osobom zainteresowanym.

[Komorów]

przez CrazyGrzegorz 17 lis 2012, 22:00
Acha. A na ubrania też ma się jakąś szafkę ? jak dużo odzieży można ze sobą zabrać ? :)
Offline
Posty
23
Dołączył(a)
17 lis 2012, 21:09

[Komorów]

Avatar użytkownika
przez namiestnik 17 lis 2012, 22:07
Hmmm.. wiesz - no tam nie ma rewii mody. Tak czy inaczej w moim pokoju i w większości jak widziałem była duża szafa oraz małe szafki - takie tzw. nocne. Ew. możesz część tzrymać w walizce położonej na szafie. Raczej nie ma mało miejsca.

Weź sobie jakiś kubek - klapki na zmianę etc
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

[Komorów]

przez CrazyGrzegorz 17 lis 2012, 22:11
Dzięki za odpowiedzi, bardzo mi pomogły. Jeszcze ciekaw jestem, jak wygląda sprawa z własnym autem... tzn. czy można na okres pobytu zostawić na parkingu swoje auto? czy są jakieś zakazy dotyczące niemożliwości jazdy samochodem ze względu na leki czy coś podobnego ? czy można w wolnym czasie gdzieś pojechać, chociażby na zakupy ?
Offline
Posty
23
Dołączył(a)
17 lis 2012, 21:09

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

[Komorów]

Avatar użytkownika
przez namiestnik 17 lis 2012, 22:21
Można tam zostawić auto. Można jeździć na zakupy czy na basen do Pruszkowa. No chyba, że akurat takie leki będziesz brał, że nie - ale to już indywidualna sprawa.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

[Komorów]

przez CrazyGrzegorz 17 lis 2012, 22:39
ok. Dzięki wielkie za pomoc :)
Offline
Posty
23
Dołączył(a)
17 lis 2012, 21:09

[Komorów]

przez ajakanna 18 lis 2012, 20:30
Cześć Crazy Grzegorz

Czekamy tu już na Ciebie, a zwłaszcza na Twój samochód! Jak masz jakieś fajne ciuszki, to przywoź, ......... Faceci są tu kiepsko ubrani, więc będziesz wyjątkiem. Będziesz miał powodzenie
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
04 wrz 2012, 08:04

[Komorów]

przez CrazyGrzegorz 19 lis 2012, 21:06
ajakanna napisał(a):Cześć Crazy Grzegorz

Czekamy tu już na Ciebie, a zwłaszcza na Twój samochód! Jak masz jakieś fajne ciuszki, to przywoź, ......... Faceci są tu kiepsko ubrani, więc będziesz wyjątkiem. Będziesz miał powodzenie


Nie wiem czy jestem przewrażliwiony czy to była ironia... ?
Wybaczcie, nie byłem nigdy w takim miejscu i uważam, że mam prawo zadawać pytania, które mogą się wydawać komuś dziwne czy głupie...
Ale jak to mówią, nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi ;-)

ajakanna mam nadzieję, że na miejscu zechcesz porozmawiać ze mną o tym co sprowokowało cię w moich pytaniach ;)
Offline
Posty
23
Dołączył(a)
17 lis 2012, 21:09

[Komorów]

Avatar użytkownika
przez namiestnik 19 lis 2012, 21:24
CrazyGrzegorz, nie przejmuj się. A ludzi z autami zawsze za mało - pewnie będą Cię ścigać by pojechać razem na basen czy coś. :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

[Komorów]

przez CrazyGrzegorz 19 lis 2012, 21:39
hehe, dzięki namiestnik. Moja rodzina robi wszystko żeby mnie przekonać, abym zostawił samochód w domu. Ja na razie luźno się zastanawiam jak zrobić :) na pewno jeśli nie wezmę samochodu to więcej kasy zostanie w kieszeni ;P znowu samochód daje trochę niezależności i nie trzeba stresować się czy będzie czym pojechać albo wrócić ... :)

namiestnik czy mógłbyś napisać parę zdań, jak wygląda pobyt w tym ośrodku?
Offline
Posty
23
Dołączył(a)
17 lis 2012, 21:09

[Komorów]

Avatar użytkownika
przez namiestnik 19 lis 2012, 21:52
CrazyGrzegorz, wstajesz rano. Prysznic, toalety są wspólne na cały korytarz. Każdy chodzi ubrany jak chce. Śniadanie zjadasz w stołówce. potem masz różnorakie zajęcia w swojej grupie (w grupie 0). Potem obiad. Czas wolny. Wieczorem kolacja i relaks. Potem idziesz spać. Chyba, że spać nie możesz to szwędasz się z innymi zombie co spać nie mogą.

Po 14 możesz wyskoczyć do sklepu po coś, czy ogólnie na spacer (są tam piękne tereny do spacerów).

Jest tam sieć Wifi - można korzystać z internetu. Nie wszędzie łapie zasięg tej sieci.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

[Komorów]

przez CrazyGrzegorz 19 lis 2012, 21:57
Dzięki za odpowiedź :) A są w ośrodku lepsze toalety od tej w piwnicy ? bo ta w piwnicy mnie przeraża ;D
Offline
Posty
23
Dołączył(a)
17 lis 2012, 21:09

[Komorów]

Avatar użytkownika
przez namiestnik 19 lis 2012, 23:07
:D nie dziwię się, że przeraża

duuużo lepsze :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

[Komorów]

przez CrazyGrzegorz 19 lis 2012, 23:11
To dobrze :D a coś, gdzieś czytałem, jak ktoś pisał o jakimś kontrakcie żywieniowym... czy jest coś takiego i co to oznacza ?
Offline
Posty
23
Dołączył(a)
17 lis 2012, 21:09

[Komorów]

Avatar użytkownika
przez namiestnik 19 lis 2012, 23:16
to jak masz anoreksję
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do