[WARSZAWA]

Gabinety, poradnie, psycholg, psychiatra... Reklamy, oferty, linki - od tego jest to subforum. Właściciele forum nie biorą odpowiedzialności za oferty tutaj przedstawiane. Forum ma na celu ułatwienie odnalezienia pomocy osobom zainteresowanym.

Informacja o programie TRAKT

przez wd1 24 maja 2011, 15:16
Szanowni Państwo,
Ostatnie lata prowadzonej pierwszej w Polsce akcji specjalistycznej pomocy psychologicznej dla uczestników
wypadków komunikacyjnych w ramach programu „Trakt” pozwoliły nam na skuteczną pomoc ponad 200 osobom cierpiącym
na zespół tzw. stresu pourazowego. Zachęcamy do kontaktu (tel 509 127 858; e mail terapia@psych.uw.edu.pl) osoby, które w
ciągu ostatnich dwóch lat uczestniczyły, były świadkami wypadku, lub doświadczyły utraty bliskiej osoby w wypadku.
Zapewniamy możliwość specjalistycznej diagnozy psychologicznych problemów potraumatycznych (takich jak kłopoty ze snem,
nawracające wspomnienia, nadmierne podenerwowanie lub kłopoty z koncentracją uwagi).
W razie stwierdzenia zespołu stresu pourazowego oferujemy możliwość skorzystania z bezpłatnej terapii prowadzonej
przez najlepszych specjalistów leczeniu stresu pourazowego, w ramach programu naukowego prowadzonego przez
Uniwersytet Warszawski – Interdyscyplinarne Centrum Genetyki Zachowania.
Szczegóły programu na http://www.wypadki‐drogowe.pl.
Z wyrazami szacunku,
Zespół programu „Trakt 2"
http://www.wypadki‐drogowe.pl
tel 509127858
Ostatnio edytowano 25 maja 2011, 00:40 przez *Monika*, łącznie edytowano 1 raz
Powód: przeniesiono z uwagi na treść
wd1
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
24 maja 2011, 15:11

komunikacja grupa Warszawa

przez Taka Ania 24 maja 2011, 19:33
czesc :)

Bylabym zainteresowana i przede wszystkim chcialabym poznac ciebie Mysle ze mamy wiele wspolnego Odezwij sie , czekam
Ania
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
24 maja 2011, 19:26

Pomoc dla osób z PTSD

przez AgnieszkaC 26 maja 2011, 10:23
Ostatnie lata prowadzonej pierwszej w Polsce akcji specjalistycznej pomocy psychologicznej dla uczestników wypadków komunikacyjnych w ramach programu "Trakt" pozwoliły na skuteczną pomoc ponad 200 osobom cierpiącym na zespół tzw. stresu pourazowego.


Zachęcamy do kontaktu (tel.: 509 127 858, e-mail: terapia@psych.uw.edu.pl) osoby, które w ciągu ostatnich dwóch lat uczestniczyły, były świadkami wypadku, lub doświadczyły utraty bliskiej osoby w wypadku.

Zapewniamy możliwość specjalistycznej diagnozy psychologicznych problemów potraumatycznych (takich jak kłopoty ze snem, nawracające wspomnienia, nadmierne podenerwowanie lub kłopoty z koncentracją uwagi).

W razie stwierdzenia zespołu stresu pourazowego oferujemy możliwość skorzystania z BEZPŁATNEJ terapii prowadzonej przez najlepszych specjalistów w leczeniu stresu pourazowego, w ramach programu naukowego prowadzonego przez Uniwersytet Warszawski - Interdyscyplinarne Centrum Genetyki Zachowania. Szczegóły programu na stronie

http://www.wypadki-drogowe.pl.

Z wyrazami szacunku, Zespół programu "Trakt 2"
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
26 maja 2011, 10:14

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Szpital Nowowiejska Warszawa

Avatar użytkownika
przez sadi31 28 maja 2011, 14:12
Omijać szerokim łukiem izbę przyjęć
Dyrektor izby przyjęć - obecnie jestem w trakcie pisania pozwu o znieważenie przez niego mojej osoby, o niewykonanie obowiązków lekarskich
Avatar użytkownika
Offline
Posty
363
Dołączył(a)
25 maja 2009, 19:29
Lokalizacja
Warszawa

komunikacja grupa Warszawa

przez martinia25 28 maja 2011, 16:36
Zaczynamy spotkaniem konsultacyjnym 4go o 18(ewent. w godzinach rannych),brakuje nam jednej osoby,wiec zapraszam:)
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
16 maja 2011, 07:32

TRAKT

przez ewa.d. 28 maja 2011, 17:15
Szanowni Państwo,
Ostatnie lata prowadzonej pierwszej w Polsce akcji specjalistycznej pomocy psychologicznej dla uczestników
wypadków komunikacyjnych w ramach programu „Trakt” pozwoliły nam na skuteczną pomoc ponad 200 osobom cierpiącym
na zespół tzw. stresu pourazowego. Zachęcamy do kontaktu (tel 509 127 858; e mail terapia@psych.uw.edu.pl) osoby, które w
ciągu ostatnich dwóch lat uczestniczyły, były świadkami wypadku, lub doświadczyły utraty bliskiej osoby w wypadku.
Zapewniamy możliwość specjalistycznej diagnozy psychologicznych problemów potraumatycznych (takich jak kłopoty ze snem,
nawracające wspomnienia, nadmierne podenerwowanie lub kłopoty z koncentracją uwagi).
W razie stwierdzenia zespołu stresu pourazowego oferujemy możliwość skorzystania z bezpłatnej terapii prowadzonej
przez najlepszych specjalistów leczeniu stresu pourazowego, w ramach programu naukowego prowadzonego przez
Uniwersytet Warszawski – Interdyscyplinarne Centrum Genetyki Zachowania.
Szczegóły programu na www.wypadki‐drogowe.pl.
Z wyrazami szacunku,
Zespół programu „Trakt 2"
www.wypadki‐drogowe.pl
tel 509127858
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
28 maja 2011, 17:13

Warszawski Instytut Psychoterapii i Rozwoju

przez Taka Ania 30 maja 2011, 20:08
Jakie warunki trezba spelnic zeby tam sie zapisac ? prosze o adres , telefon , istnieje mozliwosc kontaktu e-mailowego ?to sa spotkania bezplatne ?

Prosze o wszelkie informacje :)
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
24 maja 2011, 19:26

terapia PTSD

przez jolkens 31 maja 2011, 17:05
Ostatnie lata prowadzonej pierwszej w Polsce akcji specjalistycznej pomocy psychologicznej dla uczestników
wypadków komunikacyjnych w ramach programu „Trakt” pozwoliły nam na skuteczną pomoc ponad 200 osobom cierpiącym
na zespół tzw. stresu pourazowego. Zachęcamy do kontaktu (tel 509 127 858; e mail terapia@psych.uw.edu.pl) osoby, które w
ciągu ostatnich dwóch lat uczestniczyły, były świadkami wypadku, lub doświadczyły utraty bliskiej osoby w wypadku.
Zapewniamy możliwość specjalistycznej diagnozy psychologicznych problemów potraumatycznych (takich jak kłopoty ze snem,
nawracające wspomnienia, nadmierne podenerwowanie lub kłopoty z koncentracją uwagi).
W razie stwierdzenia zespołu stresu pourazowego oferujemy możliwość skorzystania z bezpłatnej terapii prowadzonej
przez najlepszych specjalistów leczeniu stresu pourazowego, w ramach programu naukowego prowadzonego przez
Uniwersytet Warszawski – Interdyscyplinarne Centrum Genetyki Zachowania.
Szczegóły programu na www.wypadki‐drogowe.pl.
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
31 maja 2011, 17:02

Fundacja First - pomoc osobom uzależnionym

przez Sebastian_First 03 cze 2011, 09:18
Fundacja First (Fundacja Innowacyjnych Rozwiązań Społecznych i Terapeutycznych)

Cele fundacji

Fundacja First jest organizacją non-profit, której celem jest pomaganie ludziom cierpiącym z powodu uzależnienia od substancji psychoaktywnych oraz innych form uzależnień powodujących dysfunkcję jednostki w rodzinie, najbliższym otoczeniu lub społeczeństwie oraz grupom i środowiskom dotkniętym problem uzależnienia
Udzielamy również pomoc społeczną w tym pomoc rodzinom i osobom w trudnej sytuacji życiowej, w tym także ich aktywizacji zawodowej i społecznej oraz wyrównywanie szans tych rodzin i osób.


Więcej informacji na temat prowadzonych przez nas działań możecie Państwo znaleźć na naszej stronie internetowej:


http://www.uzaleznienia-first.com/


Dołącz do nas na facebooku!


Posiadamy także swoją stronę (tzw. fan page) w serwisie społecznościowym facebook.
Wszystkich Państwa, którzy są zainteresowani naszą działalnością, zachęcamy do klikania
w przycisk "lubię to", dzięki czemu będziecie mogli śledzić na bieżąco nasze działania oraz aktywnie uczestniczyć w życiu fundacji.

Nasz adres na facebooku:

http://www.facebook.com/FundacjaFIRST
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
02 cze 2011, 11:13

Psychoterapia DDA, DDD, uzależnienia, konsultacje

przez xcmr 03 cze 2011, 19:46
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
03 cze 2011, 19:42

Terapia lęku

przez Justynaa 07 cze 2011, 20:05
Witam,

Otwieramy nabór na letnią grupę "terapia lęku", grupa odbywać się będzie w lipcu,w soboty, w godzinach 10-12.
Grupa "terapia lęku" to grupa terapeutyczna dla osób, którym lęk utrudnia lub uniemożliwia podejmowanie decyzji, ogranicza aktywność, samorealizację, przeszkadza w nawiązywaniu relacji i tworzeniu satysfakcjonujących związków.

Grupa stworzona z myślą o osobach, które odczuwają lęk i niepokój (nerwica lękowa). Celem terapii jest poznanie sposobów radzenia sobie ze stresem i lękiem w różnych sytuacjach.

Po więcej informacji zapraszamy na naszą stronę: http://www.centrumpsychologiczne.waw.pl

Warszawskie Centrum Psychologiczne
ul.Smolna 34 lok.13
Warszawa
tel.: 22 827 33 33
e-mail: info@centrumpsychologiczne.waw.pl
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
08 lis 2009, 15:58

Psychoterapia Warszawa - zaburzenia osobowości- pełna oferta

przez Pikselek 12 cze 2011, 16:23
Zapraszamy do "Między Słowami" - oferujemy profesjonalną pomoc doświadczonych terapeutów i psychiatrów.
Wszystkie informacje na stronie - http://www.miedzy-slowami.com

Obrazek
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
09 lis 2010, 21:27

[Warszawa]

Avatar użytkownika
przez czarnapasqda 26 cze 2011, 19:04
Witam.
Wiem, ze takich pytan jak moje byly tu juz setki, jak rowniez odpowiedzi. Ale mimo wszystko, czy moze mi ktos polecic dobrego psychologa na nfz? Wolalabym nie platna wizyte, bo nie stac mnie na dluzsza terapie prywatna. Teraz jestem w kiepskim stanie, ale jak ja to mowie stabilnym, moge nawet troche poczekac na kolejke, jesli bedzie warto. I moze jakis dobry psychiatra? Dlugo biore juz jeden lek, moze warto by bylo zmienic :(

-- 26 cze 2011, 19:04 --

Witam.
Wiem, ze takich pytan jak moje byly tu juz setki, jak rowniez odpowiedzi. Ale mimo wszystko, czy moze mi ktos polecic dobrego psychologa na nfz? Wolalabym nie platna wizyte, bo nie stac mnie na dluzsza terapie prywatna. Teraz jestem w kiepskim stanie, ale jak ja to mowie stabilnym, moge nawet troche poczekac na kolejke, jesli bedzie warto. I moze jakis dobry psychiatra? Dlugo biore juz jeden lek, moze warto by bylo zmienic :(
"Bo smutek rodzi się zawsze z czasu, który upływa, a nie zostawia owocu".
Avatar użytkownika
Offline
Posty
131
Dołączył(a)
13 gru 2008, 20:27
Lokalizacja
Lublin

Instytut neurologii i psychiatrii ul.Sobieskiego 9 Warszawa

przez wuj dobra rada 29 cze 2011, 15:47
Witam , w klinice byłem kilka lat temu ,dzis z perspektywy czasu moge stwierdzic ze pomoc znajduja tam tylko pacjenci zdrowi majacy tylko problemy z niesmialoscia ,zagubieniem ,niska samoocena. Diagnostyka pożal sie boże ,pomimo depresji zwyklej zwyczajnej z bezsennoscia, brakiem apetytu ,lękiem, myslami ,,s'', poczuciem winy rozpoznano u mnie nerwice i zlecono odstawienie leków . Skutek ? czarna rozpacz i krok od samobójstwa i co zrobiono ? odebrano mi ostre narzędzia ,nóz itp . Lekarz zamiast przywrocic szybko lek antydepresyjny stwierdzil ze to objawy odstawienne ,czemu tylko trwały 3 lata? Gdyby spotkało mnie to dzis skonczyło by sie to w sądzie, trafiajac na leczenie kazdy ma prawo do rzetelnej diagnozy i leczenia bez swojego najmniejszego wkladu a nie jak w klinice pacjent pozostawiony jest samemu sobie ew. slyszy ,,my za ciebie nic nie zrobimy'' Ma racje osoba piszaca ze tam chodzi o szkolenie stażystów wypicie kawy i pier...... głupot . Wreszcie najważniejsze lęk ,depresja , natrectwa itp choroby niezaleznie dlaczego powstaja sa spowodowane rozregulowaniem funkcji mózgu ,nie ma psychiki bez mózgu zastanówcie sie nad tym. Żadna terapia tego nie zmieni . Każdy pacjent ma prawo do leczenia choroby w sposób najmniej uciazliwy dla niego a wiec jesli chce przyjmowac leki moze to robic i ma do tego prawo i zaden terapeuta ani lekarz tego zabronic nie może. Dlaczego w klinice leki nie sa podawane a jesli ktos je przyjmował sa mu odstawiane ? Ja przez bład lekarzy zostałem wpedzony w głeboka depresje i dopiero po 3 latach stosowania roznych leków otrzymalem skuteczny lek , bardzo stary i silny brany w max dawce ale wyprowadzil mnie na prostą. Wniosek jest prosty leczenie w klinice opiera sie na tym ze pacjent musi przezwyciezac swoje obawy sam i nikt mu nie pomoze a to prowadzi do wniosku ze takie leczenie kazdy w swojej chałupie moze stosowac. Dno i jeszcze raz dno.
wuj dobra rada
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Przeskocz do