Witam forumowiczów!

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

Witam forumowiczów!

przez MaxNerv 18 sie 2007, 12:20
Witam wszystkich nerwicowców. Mam nadzieję, że przyjmiecie mnie do swojego klubu, bo nieskromnie powiem, że się jak najbardziej nadaję :P
Najpierw kilka słów o sobie. Mam obecnie 22 lata, jestem studentem. Od około 3 lat zmagam się z nerwicą lękową.
Co mnie skłoniło do napisania na forum? Choć nigdy nie miałem zamiaru dzielić się z moimi przypadłościami na forum publicznym to jednak postanowiłem to zrobić. Około pół roku temu ostawiłem leki antylękowe, ponieważ myślałem, że wszystko już jest OK. Myliłem się. Od około tygodnia sytuacja się powtarza, te same objawy, wieczne zdenerwowanie, nieuzasadniony lęk, osłabienie. Pewnie znacie to, nieprawdaż?
Dziś już nie mam ochoty pisać całej mojej historii, jest nudna :(
Napiszę tylko, że najbardziej wkurza mnie to jaki jestem bezsilny wobec tej przypadłości. Wkurza mnie, że jestem taki słaby psychicznie, że nie potrafię sobie poradzić. Lęki się mnożą, z niepokojem patrzę w przyszłość. Ba! Nawet boję się o niej myśleć, bo skoro teraz jest nie najlepiej, to co będzie później?

przez .Tomek 18 sie 2007, 12:30
MaxNerv, Witam na forum :) mam nadzieję, że znajdziesz tu pomoc :) [Nawet jestem tego pewien ;) ] I co do odstawiania leków i nawrotu choroby to powiem tylko, że samymi lekami wszystkiego nie zaleczysz :) potrzebna jest też terapia :) Pozdrawiam i jeszcze raz serdecznie witam. :D
...to tylko kolejne rozwiązanie.
ExModerator

Witam forumowiczów!

przez Ewik 22 18 sie 2007, 12:45
Witaj w naszej wielkiej "znerwicowanej rodzince"!
Pisz jak najwięcej, a napewno otrzymasz pomoc a co najważniejsze - otrzymasz WSPARCIE!

Pozdrawiam

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez gusia 18 sie 2007, 14:08
Cześć ;)
Płyń mój bluesie,płyń...
niebieski kwiat i kolce

Witaj MAXNERV.