Witam wszystkich

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

Witam wszystkich

przez martin_frost 13 sie 2007, 10:15
Choruję na nerwicę od kilku lat, leczyłem się u psychologa, ale niewiele to dało. Stwierdził, że już mi nie potrzeba wizyt, leków nie ma sensu brać bo jestem młody i szkoda się chemią truć. Wstaję rano zmęczony, z bólem głowy itp. Kilka lat temu robiłem badania (płuc, serca, usg itp.) - wszystkie wyszły pozytywnie, czym byłem zdziwiony, przy takim złym samopoczuciu i wielu objawach mogących wskazywać na choroby. Niedługo wybieram się znowu. Staram się żyć jak najlepiej, ale nie mam radości życia, w zasadzie życie dla mnie jest tylko rutyną. Ciągły ścisk w żołądku, ogromny stres, niskie poczucie własnej wartości. Branie leków raczej nie wchodzi w grę, gdyż prowadzę auto - pracuję jako kierowca i pomocnik w pizzerii (11 godzin dziennie). Skończyłem studia i chciałbym ułożyć sobie życie, tylko nie wiem jak to zrobić. I jeszcze perspektywa wojska... Cóż.. takie jest życie. Przede mną perspektywa pracy za granicą, może tam odżyję. Pozdrawiam wszystkich.

przez Twilight 13 sie 2007, 23:02
Witaj!

martin_frost napisał(a):Choruję na nerwicę od kilku lat, leczyłem się u psychologa, ale niewiele to dało. Stwierdził, że już mi nie potrzeba wizyt, leków nie ma sensu brać bo jestem młody i szkoda się chemią truć.

To głupio stwierdziłeś, ale 'skąd ja to znam'', więc nie myśl, że krytykuję. A tak szczerze, mało dało, bo Ty nie byłeś do końca szczery i otwarty na terapii, czy psycholog kiepski? W każdym z wypadków, wiesz, co powinieneś zmienić, (swoje zaangażowanie w leczenie, albo lekarza) ale na pewno żadna z dobrych opcji nie jest tu rezygnacja z leczenia. A co do leków... Napiszę to, co pisze codziennie pięć racy dziennie - leki tego typu wyrównują poziom tego, co tracisz w wyniku choroby i mogą bardzo pomóc - terapia + dobre leki... Nie należy ich traktować jako ''czarną bestię''.