DZIEKUJE ZA WASZE PIEKNE POSTY-ZA PROMYKI SLONECZKA:))

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

DZIEKUJE ZA WASZE PIEKNE POSTY-ZA PROMYKI SLONECZKA:))

przez pennyrosse1122 23 lip 2007, 16:49
Witajcie kochani "wyjatkowi" :)Zaczne od tego,ze nic nie dzieje sie przypadkiem-kolejny raz przekonalam sie o tym dzisiaj...Od 2,5 lat tocze zacieta walke ze "zmora nerwicowa"o medycznym pojeciu nerwicy lękowej.Od kwietnia tego roku,nie mam juz wiekszych problemow z objawami.Pewne zdarzenia minionych dni,sprawily,ze obudzilam sie dzis z drzacymi rekami,bolem zoladka,lękiem i okropnym uczuciem pesymizmu :roll: ot sedno-WYSZUKIWARKA GOOGLE :lol: po uprzednim wystukaniu slowa kluczowego"nerwica"NAKIEROWALA MNIE W TO SWIETNE,TRYSKAJACE NADZIEJA I OPTYMIZMEM MIEJCE W SIECI!!!Przez caly okres moich zmagan z dolegliwosciami,nie szukalam podobnych stronek-wychodzac z zalozenia,ze zdoluja mnie jeszcze bardziej.Niewazne:)DZIS TRAFILAM:)Przeczytalam kilka cudownych postow-smieszne sytuacje do jakich doprowadzaja nas objawy :D ,opowiesci o walce,woli zycia,usmiechu...o tym ze nasza nerwica to dar od boga...ze nikt inny,jak my "wybrani"hehe,mamy jedyna i niepowtarzalna okazje poznac sens -szeroko pojety SENS!!!!KOCHANI-PO OK GODZINIE Z WASZYMI PRZEMYSLENIAMI-WYSZLO SLONCE ZZA CHMUREK,A SERDUSZKO POWIEDZIALO "SKORO WCZORAJ BYLO DOBRZE,DZIS TEZ SIE NIE PODDAJ" ;) DZIEKUJE ZA TEN SCZESLIWY TRAF WYSZUKIWARKI INTERNETOWE,ZA WASZE PODEJCIE DO PROBLEMU!!CUDOWNIE ZE ISTNIEJECIE!!ehhh...skoro juz sie zjawilam moze opowiem troche o sobie:)...Moja nerwica,objawila sie w sprytasny sposobek :evil: wrr...przez 1,5 roku trzymala mnie w swiadomosci iz narastajace problemy zdrowotne(zawroty glowy,omdlenia,trzesawki itd)wynikaja z "banału"ortopedycznego tz zniesienia lordozy szyjnej z podejrzeniem o guzy na mozgu itd.przeszlam setki badan i zostalam obarczona milionami diagnoz lekarskich.Dzis wiem,ze moja "kolezanka nerwica"mowila cicho"ZAJMIJ SIE SOBA".Niestety chętny do otworzenia jej drzwi lekarz tym razem juz psychiatra,pojawil sie kiedy objawy z dolegliwosci cielesnych,przeistoczyly sie sprytnie i z wielkiem BUMMM!!!w ataki lękowe :( Mialam jednak sporo szczescia trafilam na fantastycznego specjaliste.Zaczelam farmakoterpie i psychoterapie,ktora kontynuuje do dzis!Odstawiam powoli leki.Terapia do dwa kroki w przod i jeden w tyl-najwazniejsze zeby nigdy nie ustac w maratonie do spokoju.KOCHANI UWIERZCIE ZE MOZNA!!!Zycie postawilo mnie w ciezkiej sytuacji-rok temu rozwiodlam sie,w tym samym czasie,u mojej mamy wykryto nieuleczalna chorobe(sla)dzis juz nie mowi,nie chodzi,jest karmiona sonda:(ma zaledwie 47lat.WBREW TEMU-JA NADAL JESTEM,ZYJE I CIESZCZE SIE KAZDYM MALYM SUKCESEM.MAM 3 LETNIEGO SYNKA I DLA NIEGO WARTO ZYC!!!! :D JESZCZE RAZ DZIEKUJE ZA WSZYSTKIE CIEPLE SLOWA ZAWARTE W WASZYCH POSTACH-POSTARAM SIE ROWNIEZ DZIELIC SIE Z WAMI MOIMI PRZEZYCIAMI I DORADZAC JEZELI BEDE MOGLA!!!PIEKNE JEST TO ZE W NIESCZESCIU MADRZY LUDZIE POTRAFIA TAK CUDNIE SOBIE POMAGAC SLOWAMI!!!WSPIERAJMY SIE NADAL-ZA KILKA LAT DOSIEGNIEMY KRAINY CISZY I SPOKOJU WEWNETRZNEGO...tylko uwierzcie w siebie i zakochujecie sie w kazdym promyku slonca od nowa codziennie.POWODZENIA!!przesylam wam fotke mojeo skarbusia-łobuz na kazdy gorszy dzien-najlepszym lekarstwem!!!(NA 2 FOTCE JA:pp)-MIŁO WAS POZNAC!! :oops: :D
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
23 lip 2007, 14:44
Lokalizacja
KATOWICE

przez sneer 25 lip 2007, 16:06
Witaj!
Pięknie to wszystko napisałaś... Naprawdę pięknie. Chciałbym poczuć choć jeden taki słoneczny promień w swoim umyśle, bo jestem w fatalnym momencie życia. I znikąd nie widać słońca, choć świeci za oknem.

Świetny chłopak.
Ty też.

Pozdrawiam serdecznie!
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
13 lip 2007, 17:45
Lokalizacja
Mazury

Avatar użytkownika
przez gusia 25 lip 2007, 16:23
Witaj pennyrosse1122 .
Sama masz problemy a wniosłaś sporo optymizmu ,można się zarazić ;)
Fajnie że jesteś ,buziaki dla malucha ..
Płyń mój bluesie,płyń...
Avatar użytkownika
Offline
niebieski kwiat i kolce
Posty
2236
Dołączył(a)
23 cze 2006, 18:41
Lokalizacja
Sosnowiec

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez WERCIA 26 lip 2007, 10:34
witaj na forum..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
78
Dołączył(a)
07 maja 2007, 16:05
Lokalizacja
SZCZECIN

Avatar użytkownika
przez lovefoxxx 26 lip 2007, 14:14
jejejejuuuu... jaki śliczny chłopczych. :D
popchnij mnie w stronę życia...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
92
Dołączył(a)
23 lip 2007, 14:35
Lokalizacja
przestrzeń między Sopotem a Gdańskiem

Avatar użytkownika
przez vampirek82 26 lip 2007, 14:24
fajnie ze jestes z nami!!! nie ma to jak kolejny "niepoprawny optymista", ktory rozswietla nasze forum!!! :) synus cudny, widac ze rozrabiaka ;)
"Bo umrzeć to zbyt mały powód, żeby przestać Kochać"
a gdyby tak zaczarować cały świat...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
309
Dołączył(a)
12 cze 2007, 15:18
Lokalizacja
Wrocław

przez Pstryk 26 lip 2007, 21:45
Pennyrosse, pisz pisz pisz do nas takie posty! Jesteś cudowna babeczko! Eh, pozazdrościć synkowi takiej pełnej optymizmu mamusi :D Jak Ty to kobieto robisz????
Pstryk
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do