Witam

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

Avatar użytkownika
przez suave 04 lip 2007, 10:59
Mi to nie mija, tylko się nasila w ciągu dnia. Pod wieczór jest dramat, jakbym była na dooobrej imprezie. I każdego dnia to samo. Dziś mija 8 dzień bez leków a poprawy nie widać, odstawiałam bardzo stopniowo i powoli, więc to też nie tak, że organizm bardzo nagle doznał szoku.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
62
Dołączył(a)
02 lip 2007, 10:21
Lokalizacja
Szczecin

Avatar użytkownika
przez inez3 04 lip 2007, 11:07
suave ja tez odstawialam powoli i przez jakies 2 tyg. po calkowitym odstawieniu mialam zawroty glowy i mnie mdlilo, ale u mnie nie bylo to az tak upierdliwe. moze wybierz sie do lekarza, albo poprostu zacisnij zeby i wytrzymaj, powinno minac.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

Avatar użytkownika
przez inez3 05 lip 2007, 12:25
oj, znam ten bol, faluje, faluje i bezpiecznego brzegu nie widac, nawet nie mozna sie "brzytwy trzymac" :P
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: fiszer i 4 gości

Przeskocz do