witam

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

witam

przez Arwena 28 maja 2007, 20:23
Chciałam się przywitać jestem nowa i chyba mam problem, ale nie umiem go zdiagnozować...

domyślam się, że mam nerwicę ..... chyba

Powiem w skrócie. Nie mam ułożonego swojego życia prywatnego, ukladam je sobie na 2-3 lata potem znowu krach.
ale do czego zmierzam... jeśli występuje u mnie jakiś poważny dla mnie problem, mam sytuację bardzo stresową , raniącą lub czuje się zagrożona, to zatracam dech. Na początku mam silne skurcze brzucha, odruchy wymiotne a potem nie mogę złapać powietrza , czuję jak łzy napływają mi do oczu ale nie mogę oddychać, tak jakbym za chwile mialą zejść.......

co to może być .... ?

Arwena

Czesc

przez AronFtv 28 maja 2007, 20:36
Czesc:)

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 8:40 pm ]
Cześć
Czy to nerwica?Nie jestem lekarzem jest wychodzącym z tej choroby człowiekiem. Takie ataki jak masz ty mogą wskazywąc nerwice choć nie koniecznie moze masz stresowe sytułacje i to dlatego skontaktuj sie z Psychiatra weż sie w garść chwile spokojnośći.
I będzie dobrze ale pamietak jesli nawet jest to nerwica
Głowa do góry to jest uleczalne !!!
I nie czytaj za wiele na ten temat bo w końcu za kilka dni będziesz miała połowe objawów z tej listy
Idz do specjalisty!
Podpis usunięty przez administratora.

przez gusia 28 maja 2007, 22:53
Witaj miło Arwena ;)
Pewnie nerwica,napewno nic gorszego.
Może by tak do psychologa? Pogadac...z czymś sobie nieradzisz ,zauważasz to u siebie..spróbuj ;)
Płyń mój bluesie,płyń...
niebieski kwiat i kolce

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Arwena 28 maja 2007, 22:59
byłam na terapii psychologiczno-analitycznej, Pani grzebala w moim dzieciństwie, dużo już w sobie zmienilam, natomiast tej sytuacji nie mogę opanować. Kiedy wali się coś na czym mi zależało, mój organizm reaguje tak a nie inaczej.---tak sobie to tłumaczę.