Seroxat- pierwsze dni

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

Seroxat- pierwsze dni

przez Robertowa 02 lut 2006, 20:46
witam, jestem tu nowa i coś mi sie zdaje że mnie też złapało:(((. Jakieś trzy miesiące temu. najpierw brałam milocardin(takie kropelki), ale nie pomagały tylko byłam troche zamulona. teraz dostałam seroxat. lekarz powiedział że przez pierwsze dni moge odczuwac ,,dyskomfort", ale ja znam te ich dyskomforty. na ulotce napisali ze to zawroty głowy, depersonalizacja (najgorsze), zaburzenia wzroku, oddechu itp..a potem podobno ma być lepiej. ale boje sie tych pierwszych dni. poza tym mam sesje i musze sie uczyc!!!ktos wie jak działaja tego typu leki w pierwszych dniach? czy może być gorzej niż jest teraz? prosze o odpowiedz!
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
02 lut 2006, 20:38

Avatar użytkownika
przez bibi 02 lut 2006, 21:21
witaj skarbie!! :D
wejdź na subforum leki iposzukaj czy ktoś nie pisał juz na ten temat
napewno znajdziesz odpowiedź :D
buziaki.
dobrze jest, dobrze jest, dobrze jest , DOBRZE JEST!
Nikt nie jest bezużyteczny na świecie, jeśli pomaga w trudnościach komukolwiek innemu.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1373
Dołączył(a)
17 paź 2005, 10:56
Lokalizacja
zgorzelec

Avatar użytkownika
przez innge 02 lut 2006, 21:36
:D witamy :!:

moim zdaniem bedzie ci ciezko w sesji i rozpoczeciem brania lekarstw :?
obym sie mylila...
...a ty... badz... ze mna..., ktory jestes...,
zanim splosze cie mych powiek... zlym... szelestem...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
279
Dołączył(a)
20 sty 2006, 00:45

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Robertowa 02 lut 2006, 22:34
tak tak, byłam już na lekach i sama nie wiem co mysleć. opinie są tak zróżnicowane...myslę sobie, czy może...nie brać w ogóle...?albo zacząć kiedy indziej? ale teraz jestem w domu przez kilka dni, a jak wyjade do wrocka to już się mama nie zaopiekuje... :roll: boje sie tych pierwszych dni:/ (pewnie nie mówie nic nowego)
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
02 lut 2006, 20:38

przez Boy 02 lut 2006, 23:17
Biorę Seroxat od trzech miesięcy. Na początku miałem mdłości, ale po 4 dniach nagle przeszły. Najważniejsze, że lek jest skuteczny!
Boy
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
02 lut 2006, 23:08
Lokalizacja
Warszawa

Avatar użytkownika
przez bibi 02 lut 2006, 23:19
Boy!!!
witam na forum :D
ciesze sie ze zawitałeś
dobrze jest, dobrze jest, dobrze jest , DOBRZE JEST!
Nikt nie jest bezużyteczny na świecie, jeśli pomaga w trudnościach komukolwiek innemu.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1373
Dołączył(a)
17 paź 2005, 10:56
Lokalizacja
zgorzelec

przez Robertowa 02 lut 2006, 23:22
Boy, to tylko mdłości były? czy coś jeszcze? wiem, że każdy reaguje inaczej, ale napisz
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
02 lut 2006, 20:38

przez Sonia 03 lut 2006, 08:56
Każdy inaczej reaguje na leki, ilu ludzi tyle objawów niepożadanych. Jak sie naczytasz tych wszystkich " sensacji" z tym związanych to od razu bedziesz miała wszystkie objawy u siebie. Lepiej nie wiedziec i nie czytac ulotek bo to tylko pogarsza sprawe, niestety wiem to z własnego doświadczenia, bo seroxat brałam dwukrotnie przez dłuższy czas.
Offline
Posty
117
Dołączył(a)
24 paź 2005, 10:50

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Przeskocz do