co to może być???

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

co to może być???

przez simon23 22 mar 2007, 00:51
witam wszystkich,
chciałbym spytać o to co mi może być, bo nie wiem czy to depresja czy nerwica i w związku z tym nie wiem czy mogę dalej brac Deprim bo cos mi chyba nie służy.
Otóż to co mnie najbardziej wkurza to ciągle wilgotne oczy, które się przez to błyszczą. Mam wrażenie że na ulicy sie kazdy na mnie gapi i pewnie sobie mysli co nieco o mnie... Przez to nie czuje się pewnie i unikam wielu spotkań a nieraz nawet przez to trudno do sklepu wejść.
Mam także problemy ze wstawaniem rano, bóle głowy, odczuwam silny stres i niepewność podczas spotkań ze znajomymi lub podczas wystapień.
A jak juz dojdzie do spotkania to czuje jak sie trzęsę (i bynajmniej to nie z zimna). Też jak ktoś na mnie patrzy jak cos robie zawsze muszę sie bardzo skupić żeby panować nad trzęsieniem rąk.
Poradzcie mi co powinienem zrobić i czy powinienem brać deprim lub coś innego.
Aktualnie bardzo potrzebuje Afobamu, bo wkrótce będę miał sytuacje bardzo stresowe (seminarium na studiach) i jak czegoś nie wezme to albo oszaleje albo poprostu nie przyjde i mnie wywalą w końcu ze studiów.
Trzeba walczyć, nigdy się nie poddawać!
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
20 mar 2007, 16:39

Avatar użytkownika
przez Róża 22 mar 2007, 09:06
Witaj Simon,wygląda na nerwicę,ale kto to wie.Idź do lekarza,tym bardziej jeśli chcesz brać Afobam.
Bez ludzkiej pamięci przeszłość nie istnieje.
Pech nigdy nie zawiedzie:
przyjdzie w samą porę:)))
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1197
Dołączył(a)
02 gru 2006, 22:18
Lokalizacja
z ogrodu

Avatar użytkownika
przez agapla 22 mar 2007, 16:18
Simon przeczytałam wcześniej twoje posty i w jednym z nich piszesz że szukasz afobamu nawet kilka tabletek !!! :shock: czy zastanowiłeś sie przez chwilę co ty wogóle piszesz? Przecież to nie są cukierki ,to sa poważne tabletki !!!!!!!!!!! weź się za leczenie i staraj sie sobie pomóc a nie szkodzić.To co sie z toba dzieje to moze być nerwica(nie wiem nie jestem lekarzem) dlatego powinieneś udać sie do specjalisty i podjąc jakieś kroki a nie kombinować z chemią na własną rękę.Widząc takie posty mam naprawde chęć założyć jakąś fundacje i pomagać ludziom wyjść z tego bagna bez leków :idea: Nie marnuj sobie życia ,jeśli chcesz pogadać to słuze pomocą pisz na pw pozdrawiam
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1167
Dołączył(a)
21 mar 2006, 22:31

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do