takie sobie niebo- czyli chyba ja

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

takie sobie niebo- czyli chyba ja

przez Niebo 25 lut 2007, 14:00
witam jestem tu nowa, wczoraj 1szy raz przeczytalam wasze forum., bylam u lekarza i dowiedzialam sie, ze mam nerwice, zaburzenia lekowe. Moze tu bedzie mi latwiej?
trzeba żyć pięknie, żyje się tylko raz..
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
25 lut 2007, 13:53

Avatar użytkownika
przez IceMan 25 lut 2007, 14:21
Witaj Niebo,
myślę, że będzie Ci tu... jak w niebie :P Pozdrawiam serdecznie!
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
4789
Dołączył(a)
30 wrz 2006, 13:49
Lokalizacja
Wroc

przez atrucha 25 lut 2007, 18:20
Witaj ;)
Bądźcie dzielni! Pa :)
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1781
Dołączył(a)
04 sty 2006, 00:29

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez maiev 25 lut 2007, 18:26
Witaj Niebo! Myślę że z nami będzie ci łatwiej :)
"I need a new version of me..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1417
Dołączył(a)
19 lis 2006, 17:01
Lokalizacja
to tu to tam....

przez Niebo 25 lut 2007, 20:04
dzieki, za powitanie, narazie nie mam sil by pisac cos o sobie, ale czytam was.
trzeba żyć pięknie, żyje się tylko raz..
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
25 lut 2007, 13:53

Avatar użytkownika
przez gusia 26 lut 2007, 02:02
Otwórzmy niebo dla nieba ;)
Witaj na forum :P
Płyń mój bluesie,płyń...
Avatar użytkownika
Offline
niebieski kwiat i kolce
Posty
2236
Dołączył(a)
23 cze 2006, 18:41
Lokalizacja
Sosnowiec

Avatar użytkownika
przez gina 26 lut 2007, 08:40
Będzie, będzie...witaj serdecznie :D
na próżno to wszystko co dzisiaj jest bólem....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
382
Dołączył(a)
21 paź 2006, 11:47
Lokalizacja
jeszcze nie stąd

Avatar użytkownika
przez Atkaa 26 lut 2007, 13:50
Już sam twój nick napawa optymizmem... Witaj :D
z zimna, z wysiłku, z nadziei, z pragnień
drżę każdego ranka
gdy wyruszam w świat...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
493
Dołączył(a)
07 lut 2007, 19:53
Lokalizacja
Warszawa

przez Niebo 26 lut 2007, 19:25
dzieki za wszystkie posty, naprawde, nie wiem co pisac, chcialabym cos madrego a jednak jakos nie mam sil, mialam wcozraj ciezki dzien, noc i dzien znow, spalam by nie myslec, denerwowac sie, w srode ide do psychiatry, mam nadzieje, ze przepisze mi jakies leki, za tydzien zaczynam terapie, mam nadzieje, ze bedzie dobrze... ale kiedy?? kiedy juz bede ta sama co kiedys?
trzeba żyć pięknie, żyje się tylko raz..
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
25 lut 2007, 13:53

przez Niebo 27 lut 2007, 09:42
...
tak strasznie mi smutno,
nie mam sil na nic dzisiaj:(
trzeba żyć pięknie, żyje się tylko raz..
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
25 lut 2007, 13:53

Avatar użytkownika
przez Ania1987 27 lut 2007, 13:01
Witaj niebo, nie martw się wszystko się ułoży i siły się znajdą :D :D :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
421
Dołączył(a)
30 sty 2007, 14:11

przez hackthebrain 27 lut 2007, 13:04
Witaj
Napewno ci bedzie o wiele latwiej a jak bys chciala poyskutowac to zapraszam na http://komunikator.panoramainternetu.pl ... room=nauka :)
tam sobie siedzimy i poruszamy takie temaciki :)
Offline
Posty
250
Dołączył(a)
17 gru 2006, 23:03
Lokalizacja
ze Stolicy czyli z Gdynia

przez nidziowa 27 lut 2007, 13:54
Witaj Niebo
Ja tez jestem w zasadzie nowa chodz czytam od dawna forum.
Mam za soba najtrudniejsze dni (mam nadzieje :( ). Od roku chodzę do psychiatry na terapie. Jest lepiej co nie oznacza że jest dobrze. Moja towarzyszka umiejscowiła sie obecnie w głowie a co za tym idzie daje mi niezle popalic.....okropne bóle głowy, zawroty itp.. Ale jestem dobrej mysli, mam dwa bąbelki w domu, które ciagle chodzą za mną i wspieraja mnie ( mamo kacham cię, nie opuszczę cię nigdy.....) Jak słyszę takie słowa to energia sama rozpiera. :D

pozdrawiam
Staram się mysleć pozytywnie....
Offline
Posty
28
Dołączył(a)
12 lut 2007, 15:47

przez Niebo 27 lut 2007, 14:28
ja tez mam ciagle zawroty glowy, mialam robione EEG potem na serce EKG bo mdlalam, ciagle jest mi, zle brak zrozumienia, totoalna pustka do tego to wszystko ta cala nerwica lekowa, nie wiem jak z tym zyc, za tydzien ide 2 raz do psychitry i 1 raz do psychologa, moze bedzie lepiej? na cyzm polega taka psychoterpia? nie wiem czy ebde miala sily z tym walczyc wyrzucac z siebie cala siebie...
nie wiem
ale dzieki za wpisy;)
trzeba żyć pięknie, żyje się tylko raz..
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
25 lut 2007, 13:53

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Przeskocz do