Siemka!

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

Siemka!

Avatar użytkownika
przez Edhel 23 sty 2007, 15:27
Od pewnego czasu , a wlasciwie to chyba od poczatku mojego zycia mam wrazenie ze jest ze mna cos nie tak . Ciagle szukam siebie i probuje sie dowiedziec co jest powodem tego , ze czuje sie tak jak sie czuje tzn. bez checi do zycia tzw."ból istnienia" tez mi doskwiera. :? Pisalam o swoich hmm problemach na wielu forach... Może tutaj zdolam znalesc odpowiedz na moje pytania. Jest rzecz ktora nie pozwala mi zatracic sie w swoim egoizmie a mianowice to , ze nie tylko ja czuje sie okropnie , ale sa takze inni , ktorzy podobnie sie czuja. Niby banalne , ale cos w tym jest. ;) Tak poza tym mam 19 lat , a czuje sie tak na 16... lubie surfowac po necie , czytac ciekawe ksiazki , ogladac interesujace filmy , a przede wszystkim uwielbiam sluchac muzyki głównie slucham rocka , metalu , popu , rege ale w sumie na wszystkie inne nuty jestem otwarta no chyba , ze czegos juz naprawde nie da sie sluchac. Pozdrawiam^^
Avatar użytkownika
Offline
Posty
46
Dołączył(a)
20 sty 2007, 14:39
Lokalizacja
okolice krakowa

Avatar użytkownika
przez gusia 23 sty 2007, 15:31
No siemka,siemka Edhel :P
Życzę by to forum pomogło znaleźc Ci odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cie pytania.
Pozdrawiam
Płyń mój bluesie,płyń...
Avatar użytkownika
Offline
niebieski kwiat i kolce
Posty
2236
Dołączył(a)
23 cze 2006, 18:41
Lokalizacja
Sosnowiec

Avatar użytkownika
przez gina 23 sty 2007, 16:29
Witaj! :D
na próżno to wszystko co dzisiaj jest bólem....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
382
Dołączył(a)
21 paź 2006, 11:47
Lokalizacja
jeszcze nie stąd

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez Lusi 23 sty 2007, 16:33
Cześć Edhel!
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
784
Dołączył(a)
28 wrz 2006, 10:36
Lokalizacja
Gdańsk

przez shadow_no 24 sty 2007, 16:36
Witam na forum,
zapraszam do częstych odwiedzin. :)
Zapraszam do sklepu z odzieżą damską i torebkami.
Offline
Założyciel / Administrator
Posty
4758
Dołączył(a)
13 lip 2005, 01:45
Lokalizacja
Częstochowa

przez Gringo 29 sty 2007, 20:01
Witaj,

Nie wiem dlaczego, ale strasznie nie lubię zwrotów typu siema, elo, heja, itp. Wydaje mi się, ze ludzie, ktorzy ich uzywaja sa pusci, glupi i wogole nie ciekawi. Wybacz, ze pisze to w twoim watku, ale musialem sie gdzies wyzalic : ) Nie bierz tego do siebie, moge sie przeciez mylic.

Powodzenia w zmaganiach z zyciem : ),
I've become Comfortably Numb.
Gringo
Offline

przez atrucha 30 sty 2007, 10:22
Witaj :)
Bądźcie dzielni! Pa :)
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1781
Dołączył(a)
04 sty 2006, 00:29

Avatar użytkownika
przez Edhel 31 sty 2007, 00:03
Witaj,

Nie wiem dlaczego, ale strasznie nie lubię zwrotów typu siema, elo, heja, itp. Wydaje mi się, ze ludzie, ktorzy ich uzywaja sa pusci, glupi i wogole nie ciekawi. Wybacz, ze pisze to w twoim watku, ale musialem sie gdzies wyzalic : ) Nie bierz tego do siebie, moge sie przeciez mylic.

Powodzenia w zmaganiach z zyciem : ),
I've become Comfortably Numb.


Wiesz napisałam "siemka" bo wszystkie tematy zaczynały sie od "witam" ... więc tak jakos to wyszlo:] Wybaczam ...

dzieki za mile powitanie :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
46
Dołączył(a)
20 sty 2007, 14:39
Lokalizacja
okolice krakowa

Avatar użytkownika
przez Al_ 31 sty 2007, 16:59
Witaj Edhel :smile:
czas przyzwyczaja do bólu
Avatar użytkownika
Al_
Offline
Posty
64
Dołączył(a)
12 sty 2007, 21:46
Lokalizacja
z północy

przez Welwiczja 31 sty 2007, 19:26
Cześć :) z tej króciutkiej notatki o Tobie da się wywnioskować że jesteś bardzo wartościową osóbką :) A uczucie że ze mną jest coś nie tak też zawsze mialam. No i też mam 19 lat. Zainteresowania też mam podobne więc myslę że jestem w stanie Cię zrozumieć więc jeśli będziesz chciała sie z kimś podzielic swoimi problemami albo poprostu pogadać to służę swoją osobą. Pozwol że podzielę się z Toba swoim spostrzeżeniem- doszłam właśnie do wniosku że dopiero w takich miejscach jak to mozna poznac ludzi naprawdę wartościowych... Bo przecież ciężkie życie i cierpienie nas ubogaca...
Bo nie ma ludzi lepszych i gorszych, są tylko ludzie różni, mniej i bardziej doświadczeni...
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
31 sty 2007, 17:06

Avatar użytkownika
przez Edhel 31 sty 2007, 22:58
Cześć :) z tej króciutkiej notatki o Tobie da się wywnioskować że jesteś bardzo wartościową osóbką :) A uczucie że ze mną jest coś nie tak też zawsze mialam. No i też mam 19 lat. Zainteresowania też mam podobne więc myslę że jestem w stanie Cię zrozumieć więc jeśli będziesz chciała sie z kimś podzielic swoimi problemami albo poprostu pogadać to służę swoją osobą. Pozwol że podzielę się z Toba swoim spostrzeżeniem- doszłam właśnie do wniosku że dopiero w takich miejscach jak to mozna poznac ludzi naprawdę wartościowych... Bo przecież ciężkie życie i cierpienie nas ubogaca...


:oops: dzieki
Avatar użytkownika
Offline
Posty
46
Dołączył(a)
20 sty 2007, 14:39
Lokalizacja
okolice krakowa

Avatar użytkownika
przez LuC 01 lut 2007, 13:50
witaj Edhel - miłego forumowania - czy cuś
"Należy doceniać to, co się posiada, nie niszczyć tego, a i korzystać z życia piersią pełną, bo nie znamy dnia ani godziny "

pozdr...
LuC
Avatar użytkownika
LuC
Offline
Posty
181
Dołączył(a)
22 sty 2007, 17:22
Lokalizacja
z doskoku

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do