Cześć wszystkim :)

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

przez dilajla13 23 lis 2015, 22:27
Hej :)
Zaglądam na to forum już od jakiegoś czasu (bardzo mi to pomogło w niektórych sytuacjach), postanowiłam dzisiaj w końcu się zarejestrować i zacząć się udzielać.

Mam 22 lata, pochodzę z małego miasta, studiuję w większym mieście, nie pracuję, chociaż chciałabym. Od około 2 lat męczę się z depresją (chociaż podejrzewam, że to raczej dystymia) - nic mi się nie chce, jest mi ciągle smutno, wszystkim się przejmuję. Do tego jestem nieśmiała, małomówna i wrażliwa, co w połączeniu z perfekcjonizmem prawdopodobnie doprowadziło do stanu w jakim jestem teraz. A teraz wydaje mi się, że jest gorzej niż wcześniej i coraz trudniej jest mi wstać z łóżka, nie wspominając o nauce :( Rok temu próbowałam chodzić na terapię, ale po 3 spotkaniach zrezygnowałam, bo nie potrafiłam zaufać psycholożce, nie lubiłam jej, miałam wrażenie, że mnie nie rozumie. Teraz zaczynam od nowa. Byłam dzisiaj u psychiatry i przepisał mi leki, nie do końca wierzę w to, że jakieś tabletki odmienią mój nastrój, ale już nie mam innego wyjścia, muszę spróbować.

Co do zainteresowań to uwielbiam słuchać muzyki, wręcz nie rozstaję się ze słuchawkami, a jeszcze bardziej lubię chodzić na koncerty :) Oprócz tego książki, seriale, ogólnie dużo czytam i lubię wiedzieć co się dzieje na świecie. ;)

przez takie tam 23 lis 2015, 22:30
Witaj,
Dobrze, że próbujesz znów na terapię chodzić. Początkowo może nie widać wielkich zmian, ale z biegiem czasu faktycznie pomaga.
takie tam

przez MajaCh 24 lis 2015, 07:14
Witam :-) Podziwiam za chęć walki! Trzymam kciuki za powodzenie terapii. Jakiej muzyki słuchasz? :-)

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez dilajla13 24 lis 2015, 20:07