Witaam!

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

Witaam!

przez Mario27 01 sie 2015, 06:37
Jestem tu nowy, od trzech miesiecy lecze sie z depresji.Wszystko zaczelo sie od bezsennosci , trwalo to bardzo dlugo kilka lat. Zaczalem dostawac lekow niczym nie uzasadnionych, w nocy natlok mysli ktore nie daja odpoczac . Lekarz przepisal mi nexpram 20 mg na dzien i deprexolet 60 mg na noc. Poczatek leczenia byl okropny , nasilenie objawow. Po okolo 6 tyg wsxystko zaczelo wracac do normy ,zaczal powracac dobry sen i juz myslalem ze wszystko bedzie ok ale znow mam problemy ze snem . Tak jakby deprexolet przestal dzialac, zastanawiam sie czy nie zwiekszyc dawki? Moze ktos mi cos doradzi bo wizyte mam dopiero pod koniec sierpnia
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
01 sie 2015, 06:12

Witaam!

Avatar użytkownika
przez Atalanta 01 sie 2015, 18:15
Witaj na forum :)
Na własną rękę bym nie zwiększała dawki leków, spróbuj bardziej konwencjonalnych sposobów aby zasnąć, wieczorem wycisz się, pójdź np. na spacer, przed snem np napij się melisy, wywietrz pokój, może jakas relaksująca muzyka by Ci pomogła, postaraj się poszukać przyczyn tej bezsennosci
Avatar użytkownika
Offline
Posty
766
Dołączył(a)
09 kwi 2011, 21:05

Witaam!

Avatar użytkownika
przez ekspert_abcZdrowie 03 sie 2015, 10:21
Witaj Mario!

Sam nie zwiększaj dawki leków. Takie rzeczy powinieneś konsultować ze swoim lekarzem. Podejrzewam, że sama farmakoterapia nie pomoże, ponieważ Twoje problemy ze snem najprawdopodobniej mają charakter emocjonalny (stąd nieuzasadnione lęki). Czy nie rozważałeś skorzystania z psychoterapii? Teraz próbujesz walczyć jedynie z objawem (bezsennością), a możliwe, że problemy ze snem mają swoje źródło zupełnie gdzieś indziej. Pozdrawiam!
Psycholog
Posty
7571
Dołączył(a)
22 sie 2011, 15:11

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Witaam!

przez minutaprawdy 04 sie 2015, 00:00
Witaj Mario! :) A Twoja depresja została stwierdzona na podstawie czego? Samej bezsenności? Pytam, bo nie wspomniałeś, jak wyglądają Twoje inne objawy. Ja też kiedyś cierpiałam na bezsenność. Okazało się, że śpię na żyle wodnej, i po przestawieniu łóżka, bezsenność minęła. Może warto zagłębić się w Twoim przypadku w ten temat? Sama bezsenność nie koniecznie musi mieć podłoże psychiczne. Życzę powodzenia i pozdrawiam. Daj znać jak tam. :)
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
22 lip 2015, 19:02

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Ads [Bot] i 5 gości

Przeskocz do