Witam i o radę pytam ;-) a raczej proszę !!!

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

Witam i o radę pytam ;-) a raczej proszę !!!

przez kaczuszka 27 gru 2006, 13:51
U mojego faceta lekarz - neurolog stwierdził ostatnio nerwicę ( diagnoza bez
konkretów ) i przepisał Abofam - po tabletce rano i wieczorem...pomimo
regularnego brania leku od dwóch tygodni sytuacja niestety nie poprawiła się -
wciąż zdarza mu się , nawet częściej niż dotychczas miewać ataki kiedy to
czuje silny ból w mostku , ma zawroty głowy , jest mu niedobrze...Proszę o
pomoc , a raczej radę ! Może powinien brać dodatkowo witaminy....może magnez ,
a może jakieś ziółka ??? Stara się unikać stresu ale w jego pracy to raczej
nie jest możliwe :( Jak mogę mu pomóc ??? Ta cała sytuacja zupełnie
wyprowadza go z równowagi , obawia się , że straci pracę choć wiem , że jest
bardzo ceniony w swojej firmie...proszę raz jeszcze o jakiekolwiek rady....Z
góry dziękuję :)
Zdaję sobie sprawę z tego , że dwa tygodnie to nie wiele ale przynajmniej sytuacje kiedy nie jest w stanie wstać z łóżka powinny zdarzać się żadziej niż przed rozpoczęciem leczenia....a może się mylę :( sama nie wiem ...
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
27 gru 2006, 13:24

Avatar użytkownika
przez lidka1980 27 gru 2006, 14:34
Witaj,2 tygodnie to stosunkowo malo zeby leki zaczely dzialac.Szczerze mowiac sama wybralam juz troche moich lekow,to juz bedzie jakies 2 tygodnie ponad i dopiero teraz zaczynam odczuwac jakies zmiany.Czuje sie troche lepiej jak poprzadnio.Pozatym Twoj facet moze powinien pojsc jeszcze raz do neurologa i opowiedziec o jego sytuacji z tymi lekami.Przy kazdych lekach sa jakies skutki uboczne,a na Twojego faceta widocznie te tabletki nie dzialaja dobrze.Zle dobrane tabletki nic niestety nie pomoga.Ja proponuje aby jeszcze z tydzien pobral je,jesli nie zauwazy poprawy,musi koniecznie odwiedzic lekarza i mu o tym opowiedziec.Lekarz mu powie po jakim czasie powinny zadzialac.Ja rowniez bylam u mojego lekarza i stwierdzil ze tabletki nie dzialaja tak szybko,tylko czas i regularne przyjmowanie da skutki.Glowa do gory niech przyjmuje je jeszcze troche,jesli nie bedzie poprawy polecam kolejna wizyte,pozdrawiam i szybkiego powrotu do zdrowia zycze Twojemu facetowi ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
71
Dołączył(a)
24 lis 2006, 22:27
Lokalizacja
Düsseldorf, Deutschland

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Przeskocz do