skorpius wita was!!

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

skorpius wita was!!

przez skorpius 28 sie 2005, 21:21
czeœć wszystkim, to moje pierwsze forum dyskusyjne! mam nerwicę od dwóch lat ( prawie ) jestem z kędzierzyna-koŸla, to taka mieœcina w woj. opolskim, tutaj mieszkam i pracuję jako pracownik biurowy w prywatnej firmie.
na poczštek chcę powiedzieć że rozumiem was wszystkich, wiem przez co przechodzimy, a szczególnie nowe osoby, które borykajš się z tym po raz pierwszy, wydaje mi się że ci którzy to majš z czasem się z tym osfajajš, nowi przeżywajš katorgę!! musimy być silni i pomimo tych lęków radzić sobie z nerwicš, z życiem, być szczęœliwym pomimo przeciwnoœci losu
pozdrowionka dla wszystkich

przez Magda 06 wrz 2005, 08:59
Witaj na forum. Jestem pierwsza która cię wita. Właœnie wczoraj miałam bardzo kiepski dzień, ale wiedziałam, że dziasiaj będzie lepiej i tak jest. Trzymajmy sie razem. Pozdrawiam.
Magda

re madzia

przez skorpius 06 wrz 2005, 09:37
witam, każdy z nas miewa gorsze i lepsze dni, nawet jak nie ma nerwicy to ma tak samo :P , my niestety miewamy je częœciej i bardziej je odczówamy, wydaje mi się że jest to spowodowane szczególnym zwracaniem uwagi i wyczuleniem.

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez MadziaSlodka 08 wrz 2005, 20:38
Witam wszystkich znerwicowanych! Bardzo sie ciesz ze znalazlam "miejsce' w ktorym mozna pogadac z takimi ludzmi jak ja tzn borykajacymi sie z nerwica :( ! przykre doswiadczenie ale co zrobic jakos trzeba z tym zyc ale dobrze wiecie ze nie jest latwo :cry: !!!Trzymajcie sie!!!madzia

re madzia

przez skorpius 09 wrz 2005, 13:01