COŚ

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

COŚ

przez natalia_marciniak 24 gru 2006, 00:34
znowu siedze i placze i niewiem co sie ze mna dzije niewiem co mi jest czy ktos moze mnie od tego uratowac placze codziennie mam tez te pierdolone leki i niewiem jak mam sobie z nimi radzic jest mi ciezko mam mysli samobojcze i chce jak naszybciek z soba skonczyc masakra boje sie strasznie :(:(:( pomocy prosze niech mi ktos jej udzieli prosze!!!!!!!!!:(:(:(
Posty
27
Dołączył(a)
14 kwi 2006, 13:28
Lokalizacja
ostrów Wlkp

Avatar użytkownika
przez gusia 24 gru 2006, 00:43
natalio spróbuj wziac sie w garsc...nie czytałam Twoich wczesniejszych postów bo poprostu nie mam teraz na to czasu....napisałaś to przed chwilką...tak bardzo chciałabym Ci pomóc....nie potrafie pewnie---wiem o tym.Chce tylko powiedziec abyś nie załamywała się...popłacz sobie ,płacz czasami pomaga...ja tez tak mam ,czasami wyję przez dwa tygodnie codziennie bez wyraźnego powodu....ulży Ci.
A samobójstwo???Dziewczyno.....to nie jest rozwiazanie....pamietaj ...zawsze po burzy przychodzi spokój i zobaczysz że tak bedzie ,masz chwilę jakiegoś załamania....Natalia....nie jestes sama....
Głowa do góry..

Ps...Sorry za chaos ale pisalam szybko
Płyń mój bluesie,płyń...
Avatar użytkownika
Offline
niebieski kwiat i kolce
Posty
2236
Dołączył(a)
23 cze 2006, 18:41
Lokalizacja
Sosnowiec

Avatar użytkownika
przez maiev 24 gru 2006, 15:21
Witaj. przykro mi bardzo że tak sie czujesz. Nie potrafię Ci pomóc, ale chcę Ci powiedzieć że nie tylko Ty tak masz. też Tak mam czasem i daję radę jakoś - bywa ciężko. Ty też sobie poradzisz - i płacz, nie wstydź się płakać. Przecież to pomaga. Wiem że Ci cieżko, ale będzie dobrze.
natalia_marciniak napisał(a):mam mysli samobojcze i chce jak naszybciek z soba skonczyc

Wiem że mam guzik do powiedzenia, ale staraj się o tym nie mysleć - nie pozwalam ci. :( Przecież chcesz żyć, skoro przyszłaś tu po pomoc. Przetrwaj to jakoś. Trzymam kciuki. Tak jak pisze Gusia : nie jesteś sama.
"I need a new version of me..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1417
Dołączył(a)
19 lis 2006, 17:01
Lokalizacja
to tu to tam....

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Ads [Bot] i 8 gości

Przeskocz do