Dziwny problem nastolatka

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

Dziwny problem nastolatka

przez smart1221 08 lut 2015, 01:41
Witam od pewnego czasu zaczynam mieć pewien problem. Filmy dla dorosłych zacząłem oglądać parę lat temu, lecz ostatnio zacząłem robić to częściej. Masturbacja odbywa się także Częściej. Robie to mniej więcej co 2 dni. Lecz nie to jest problemem. Problemem jest to ze najwole filmy w których jest minimum 2 mężczyzn i 1 kobieta oraz stykające się penisy. Ostatnio nawet podczas masturbacji nagle zarzuciłem nogi za głowę i oddałem sobie na brodę. Nie wiem skąd przyszło mi to do głowy, ale dosłownie po 1 kropelce, tylko mogę sobie wyobrazić jak się skrzywiLem. Incydent ten budzi teraz we mnie poczucie bycia winnym i złości. Dodam że mam 17 lat i od zawsze podobają mi się kobiety, raz nawet z jedną byłem i miałem jakieś tam "epizody", bardzo mnie to podniecalo i sprawiało przyjemność. było to ok 3 lata temu. Teraz gdy chodzę do liceum czuje ogromną potrzebę bycia z kimś w zwiazku,(Nawet ciezko mi z tego powodu że nikogo nie mam)mam na myśli dziewczynę, a także zwracam uwagę na dziewczyny i ich pupy. Dodam że od zawsze mam problemy rodzinne i inne problemy, takie jak np wymyslanie chorob. Jest to dla mnie jakaś forma odpoczynku (masturbacja). Najbardziej zastanawia mnie to czemu "skończyłem" na swojej szyi i brodzie. Czy jest to jakiś przejaw homo? :( dziękuję za odp i pozdrawiam
smart1221
Offline

Dziwny problem nastolatka

przez Wehmut 08 lut 2015, 05:11
Dobre! co te hormony robią z ludźmi
Wehmut
Offline

Dziwny problem nastolatka

przez Don Kamillo 08 lut 2015, 13:30
masakra. jesli to nie prowo, to polecam Ci załozyc jakieś blokady na strony porno ;) :?
A pierwsza kwestia, w sumie najważniejsza to zawsze wierzyć w siebie nawet po najcięższych przejściach..
Offline
Posty
507
Dołączył(a)
18 sty 2015, 18:20

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Dziwny problem nastolatka

przez kasiakkkk 08 lut 2015, 13:59
każdy ma inne fantazje.....puki cie nie kręcą dzieci uważam ,że nie masz sie o co martwić ;)
Offline
Posty
33
Dołączył(a)
27 sty 2015, 11:40

Dziwny problem nastolatka

Avatar użytkownika
przez Arasha 08 lut 2015, 14:36
Don Kamillo napisał(a):masakra. jesli to nie prowo, to polecam Ci załozyc jakieś blokady na strony porno ;) :?

Dokładnie. Cóż ... uroki internetu :bezradny: A tak serio to polecam Ci nie zagłębiać się bardziej w temat, bo im bardziej w tym ugrzęźniesz, tym trudniej będzie Ci przestać ... jak z każdym uzależnieniem zresztą !
Nie zamierzam się pod nikogo ustawiać, zamykać gęby, bo innym coś się nie podoba i brać na klatę czyichś zażaleń. Jestem sobą i sobą zamierzam pozostać.

Gdybym mówił językami ludzi i aniołów,
a miłości bym nie miał,
stałbym się jak miedź brzęcząca
albo cymbał brzmiący.
Avatar użytkownika
Offline
zbanowany
Posty
5761
Dołączył(a)
24 lut 2014, 18:41
Lokalizacja
dostałam ostrzeżenie, bo się broniłam... sprawiedliwość... to fikcja!

Dziwny problem nastolatka

przez smart1221 08 lut 2015, 15:43
To spoko, dzięki za odpowiedzi. Tylko o to mi chodziło. Wie ktoś teraz jak usunac konto na tym forum, bo już nie będę raczej korzystal
Pozdrawiam
smart1221
Offline

Dziwny problem nastolatka

Avatar użytkownika
przez agusiaww 08 lut 2015, 16:04
smart1221, jestes mlody to rozne "rzeczy probujesz" czy bedziesz hetero, homo czy bi to jeszcze sie ukształtuje. Ale skoro podobaja Ci sie dziewczyny to raczej hetero.
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6254
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

Dziwny problem nastolatka

przez smart1221 08 lut 2015, 17:09
Spoko dzieki, ja od zawsze czuje duży pociąg do dziewczyn, nigdy mi sie chlopak nie podobal.Mi bardziej chodziło o to czy od porno może się w głowie poprzestawiac, właśnie na tym tle na którym napisałem ten temat, coś źle sprecyzowalem poprostu. Bo ja właśnie czuje ze te dziwne zachowania o których pisałem to są na tym tle. Dzieki
smart1221
Offline

Dziwny problem nastolatka

Avatar użytkownika
przez Argish 08 lut 2015, 17:13
Arasha, jakie uzależnienie? Chłopak dojrzewa, jest ciekawy seksu, różnych udziwnień, poznaje swoje ciało. Naogląda się i mu przejdzie za parę lat. Hormony araszka, hormony.
Tegretol 1-0-1
Deprexolet 0-0-1
Propranolol - doraźnie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3062
Dołączył(a)
30 lis 2014, 19:16

Dziwny problem nastolatka

przez smart1221 08 lut 2015, 17:15
Raczej postaram się już nie wchodzić na takie strony, a masturbowac tez juz nie będę. trzeba znaleźć inny sposób na odreagowanie dnia. Jakieś pompeczki czy coś, na pewno się uda

-- 08 lut 2015, 16:17 --

Doradzi teraz ktoś jak skutecznie usunąć tutaj konto? Bo zaczynam się denerwować przez to forum, a to nie jest dobre. Juz się chyba dowiedziałem to czego chciałem.
smart1221
Offline

Dziwny problem nastolatka

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 08 lut 2015, 17:30
Napisz do admina: member38218.html
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Dziwny problem nastolatka

przez kasiakkkk 08 lut 2015, 17:40
ojjj nie denerwuj się .... mysle ,że większość z nas miała takie lub podobne przygody, tylko nigdy o tym nie mówiła ani nie pisała. Jak chcesz to ci napisze na prywatną wiadomość co ja robiłam ;)
Offline
Posty
33
Dołączył(a)
27 sty 2015, 11:40

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Przeskocz do