Palindromadera

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

Palindromadera

przez Palindromadera 17 gru 2014, 17:40
Witam wszystkich!

Trafiłam na to forum kilka tygodni temu i długo myślałam nad tym, czy się zarejestrować. Powód jest prosty: jestem bardzo aktywna na innym, podobnym do tego, choć bardziej ukierunkowanym na autoagresję.
Pomyślałam jednak, że przyda mi się świeże spojrzenie na pewne sprawy i otwarcie się na nowe znajomości.

Mam 20 lat (szczęśliwe nastoletnie lata skończyły się kilka tygodni temu, nad czym bardzo ubolewam...).
Studiuję na poznańskim Uniwersytecie Medycznym pewien niszowy kierunek, który w Polsce jest jeszcze niedoceniany (na razie nie zdradzę jaki).

Interesuję się:
- tresurą psów (choć z moich ust brzmi to komicznie, bo mój pies jest wyjątkowo nieusłuchany...). Albo po prostu... no, psami. Kocham psy. Niedługo planuję zaangażować się w jakieś poznańskie schronisko, a jeśli ktoś ma namiary to chętnie skorzystam. ;)
- terapią behawioralno-poznawczą oraz terapią schematu. Sama w takiej uczestniczę, dlatego poznanie jej motywów działania jest dla mnie bardzo ważne. Swoją drogą, polecam właśnie ten nurt, jest bardzo praktyczny. 8)
- dziećmi, głównie tymi zamkniętymi w sobie oraz dziećmi, które są w nas. Każdy ma swoje Wewnętrzne Dziecko, które być może na przestrzeni lat zostało bardzo zaniedbane. Czasem warto odnowić ten kontakt.

Dlaczego tutaj trafiłam?

Mimo psycho- i farmakoterapii, ostatnio jest ze mną gorzej. Obniżony nastrój, chaos w głowie, kołysanie się dla uspokojenia... i okaleczanie. Nie tak mocne jak kiedyś, ale jednak.
Aktualnie walczę sama ze sobą, by nie sięgnąć po mój różowy nożyk introligatorski i nic sobie nim nie zrobić.
W zasadzie, ja nie widzę w tym problemu, ale jeszcze nie poznałam człowieka, który z uśmiechem powiedziałby mi: Ależ spokojnie, tnij się, drap do krwi, przypalaj. Jeśli tylko Ci to pomaga, to co w tym złego?