Trochę o sobie - Loopy'7 się kłania

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

przez Loopy'7 21 sie 2014, 17:59
Możliwe, że faktycznie źle zacząłem swoją przygodę na forum. Zatem postanowiłem się jakoś poprawić i coś wam o sobie opowiedzieć, to może mnie lepiej zrozumiecie.

Tak, mam 32 lata, jestem początkującym prawnikiem, póki co pracuję w takiej dość dużej kancelarii adwokackiej ;) chociaż nie uważam, żeby miało to jakiś związek z poszukiwaniem dziewczyny. Piszecie, że się pogrążam, opowiadając różne "kacapoły", jak to jeden kolega ładnie ujął ( swoją drogą pierwszy raz słyszę takie określenie, ale nieważne ). Moje podejście do płci przeciwnej i kwestia bycia prawiczkiem wynikają niejako z moich młodzieńczych planów na życie. Otóż przez długi czas zamierzałem iść do seminarium, bo dziewczyny nigdy nie zwracały mojej uwagi, a dodatkowo cały ten świat wydawał mi się dziwny :roll: Tylko w pewnym momencie, na szczęście, zrozumiałem, że to nie byłoby moje powołanie tylko ucieczka przed życiem. Wtedy właśnie zaliczyłem epizod depresyjny, o którym już chyba wspominałem. Jakoś udało mi się z tego wygrzebać, a nawet wykrzesać w sobie siły do podjęcia studiów. Niestety po drodze okazało się, że jednak dziewczyny zaczynają mi się podobać, a ja byłem tym coraz bardziej przerażony. Miałem nawet taki okres, w którym obsesyjnie myślałem o dziewczynach, ale tu was muszę roczarować ... nie w kontekście seksualnym. Obawiam się, że jak każdy facet w końcu zacznę na kobiety patrzeć też inaczej, a tego bym nie chciał. Dlatego napisałem, że wolałbym dziewczynę, która się nie maluje, nie ubiera ładnie, żeby mnie kiedyś za bardzo nie podnieciła, bo nie bardzo wiem, jak w takiej sytuacji miałbym się zachować. Przecież kiedyś myślałem o życiu w celibacie. Ale z drugiej strony czuję, że nie chcę być całe życie sam założony stosami akt i innych papierów. Sam już nie wiem, co mam mysleć o sobie, o swoim życiu ... a wy mi wcale tego nie ułatwiacie.