Witam serdecznie :)

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

Witam serdecznie :)

przez SaitaM 23 lip 2014, 16:20
Cześć mam na imie Mateusz i mam 21 lat nigdy ale to nigdy nie myslałem że życie pokieruje mnie własnie na taka strone :) No ale skoro mi jest potrzebna pomoc wiec jestem Chciałem sie przedewszystkim z wszystkimi serdecznie przywitac :) No własnie nie wiem od czego zaczać mam depresje :( już długo 2 lata mysle ze miałem ją wczesniej ale o tym wogóle nie wiedziałem. A zaczeło sie to przez szkołe bo wszkole duzo osób sie zemnie smiało nie wiem czemu poprostu zawsze tak było. I po skonczeniu szkoły okazało sie ze jestem zupełnie sam nikogo nie mam z nimkim sie nie zaprzyjazniłem zeby utrzymywac kontakty po szkole. Szkoła sie skończyła i okazało sie ze jestem zupełnie sam. :( Siedziałem w domu mieszkam na wsi i zaczełem sobie mysle czemu jestem sam czemu nikt mnie nie chce czemu kazdy mnie olewa i wtedy jak siedziałem w domku nikt mnie nie dołował wiec własnie sam zaczełem siebie dołowac :( skoro jestem sam to jestem zły i takie tam nie dobry jestem nikim śmieciem i wogóle zaczełem sie dołowac jeszcze bardziej nie spotykałem sie z nikim :( a jak chodziłem do szkoły to tez unikałem troszke ludzi bo po co pchac sie tam gdzie ludzie cie nie chca :( nie pisałem do nikogo bo po co. Nie mam przyjaciół kolegów koleżanek z nikim w sumie nie utrzymuje kontaktu oj nie czuje do ludzi tylko i wyłacznie nienawiść oj tak i nic wiecej sam siebie nie kocham do siebie nikogo nie dopuszczam nawet Boga :( Zle sie czuje bóle brzucha ciagle zmeczenie wszystko widze czarno biało teraz jest lato słonce wiec jest troszke lepiej ale w zime to tragedia :( Nie wiem co mam tu jeszcze napisac zabładziłem wychodze z domu nie wiem gdzie nie wiem po co bo nie mam do kogo w sumie nikt nie wie ze choruje na depresje nikt z domu i lepiej zeby sie nie dowiedzieli mysli mam różne czasem straszne mam nadzieje że jest tutaj ktos kto mi podpowie poradzi :) Czuje w srodku pustke samotnosc straszna i to taka ze boli strasznie. Nie chwalac sie uważam sie za dobrego i kochanego chłopaka pomocnego uczuciowego romantycznego uczciwego pomocnego i chyba mam dusze artysty ale co z tego jak depresja mi to wszystko zabrała pewnosc siebie siłe wiare energie moc usmiech :( nie wiem czy wszystko napisałem co chciałem napisac jesli cos mi sie przypomni napisze

No dobrze to chyba na tyle moi kochani jesli ktos przeczytał to wszystko bo troszke sie rozpisałem to dziekuje z całego serduszka mojego kochanego :)


Macie tutaj moje GG: 8118132 bardzo chetnie z wami popisze.
i email matiasds1@wp.pl
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
23 lip 2014, 15:58

Witam serdecznie :)

przez madufo 23 lip 2014, 16:27
Witamy :))))))
W zimę zawsze jest gorzej.
Pogoda ponura to i w głowie jest milion myśli na raz i czlowiek ma wrażenie, że zaraz oszaleje.
NIe masz kolegów.... Mhm powiem ci szczerze z własnego doświadczenia.
Koledzy i tak są do czasu, na samym końcu jak się statkujemy zostaje nam z poznanych ludzi 1,2 osoby takie z którymi pogadamy o wszystkim.
Studiujesz ? Pracujesz ? Bo nie doczytałem tego aspektu.
Realizuj jakieś hobby/pasje. (napewno jakieś masz !!)
Ja to uciekałem w pracę. Sprzątałem, coś tam w ogródku zrobiłem, najgorsze co można zrobić to usiąść przed komputerem, tv i tak całymi dniami, za dużo człowiek myśli i szaleje.
A jak zajmiesz się hobby, albo uciekniesz w pracę powinno pomóc.
ALe bez pomocy się nie obejdzie. Mieszkanie na wsi nie pomaga, bo pewnie ze świeczką tam znaleźć lekarza specjaliste.
Czekam na cząstke informacji żeby móc coś dokomentować ;)
Offline
Posty
26
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 11:32

Witam serdecznie :)

przez SaitaM 23 lip 2014, 16:39
No własnie nie pracuje nie studiuje dlaczego ? dlatego ze to nie ma sensu najpierw chce wyzdrowiec cieszyc sie z życia i potem pracowac :) wiem wiem bardzo głupie i debilne myslenie i tak wkółko jej tzn chodze do liceum zaocznego :) ale to raz na dwa tygodnie wiec z tymi ludzmi to mam kontakt cześć bardziej ja bym wolał mieć jakąś kolezanke miec dla kogos żyć przytulic sie z dziewczyną zawsze inaczej oj tak :) tzn w sumie mieszkam na wsi ale do miasta mam blisko wiec psycholog psychiatra sie napewno jakis znajdzie ja jestem wesołym człowiekiem usmiechnietym ale ta depresja mnie dobiła ech :( i nie moge sobie z nia poradzic za słaby jestem a juz tyle lat zmarnowałem zycie mi przemija piekne lata młodosci a ja szczesliwy nie jestem :(
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
23 lip 2014, 15:58

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Witam serdecznie :)

przez madufo 23 lip 2014, 16:53
DZiewczyna sama przyjdzie nic na siłe :-)
Skoro życie przemija, a masz 21 lat to do pracy albo na studia już! :-)
Od razu będziesz miał z kim rozmawiać albo zajmiesz sobie czas.
Dziwie ci się, poważnie.
Nawet zdrowa osoba siedząc tylko w domu przed tv/kompem może oszaleć, być może to nawet powód twoich problemów.
Offline
Posty
26
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 11:32

Witam serdecznie :)

przez SaitaM 23 lip 2014, 17:09
Wiem że przyjdzie ale żeby przyszłą trzeba wyjsc do ludzi :) trzeba byc szczesliwym od depresji sie ucieka wiec watpie zeby jakas dziewczyna chciała zemna rozmawiac naprawde.
Studia odpadaja a praca no masz racje heh ale nie wiem łatwo powiedziec a nic sie nie chce nie to że jestem leniwy oj nie ale wiesz tak jakos nie chce sie mi żyć a co dopiero pracowac i sa tkie mysli po co pracowac? po co żyć jak to wogóle szczescia nie daje ja nie mam żadnej przyjemnosci z życia wiec z pracy tez nie bede miał. Wiesz myslałem duzo o tym co nie trzeba i popadłem w depresje myslałem zle czasem mysle pozytywnie hoho zdaży mi sie wiec ze to wszystko strasznie dziwnie wyglada.
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
23 lip 2014, 15:58

Witam serdecznie :)

przez madufo 23 lip 2014, 17:38
Nie pojdziesz do szkoly albo do pracy tu w domu nie znajdziesz. Do roboty rodaku !
Lenistwo to efekt uboczny depresji. Pojdziesz do jakiejkolwiek pracy i zobaczysz ze bedzie lepiej. Nawet jakaś kasa wpadnie na przyjemności.
Offline
Posty
26
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 11:32

Witam serdecznie :)

przez SaitaM 23 lip 2014, 17:50
Hehehe no wiadomo ze w domu nic ciekawego mnie nie czeka oj nie heh :)
Ale widzisz ciezko sie pracuje jak sie mysli nie wiadomo o czym i bóle rózne szybkie meczenie sie :( wiem ze to takie tam moje gadanie kurde musze wiecej działać i nie uciekac przed ludzmi oj tak :)
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
23 lip 2014, 15:58

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do