odstawienie antydepresantow

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

odstawienie antydepresantow

przez niezapominajka12 14 lip 2014, 15:12
Czesc!Jestem tu nowa.Postanowilam do was dolaczyc bo uwazam ze pomozecie mi przebrnac przez moj problem.Od 9 mies.choruje na depresje poporodowa.Oo niedawna lekarz zaczal zmniejszac dawki.Wszystko bylo ok,ale od kilku dni znow czuje sie zle(nadpobudliwosc, brak apetytu, zmeczenie i sennosc w dzien, placzliwosci, drazliwosc, smutek, bezsennosc w nocy).Czy moze to byc zespol odstawienny?A moze po prostu za wczesnie na wycofywanie leku?Jakie macie doswiadczenie w tym temacie?Moj lekarz jest na urlopie i wraca za tydzien a innemu nie zaufam wiec moze wy mi pomozecie jakos przetrwac?Bylabym wdzieczna za wsparcie,bo od mojego otoczenia nie moge sie go spodziewac.Niby mnie wspieraja i pocieszaja, ale tak na prawde nie rozumieja co sie ze mna dzieje.Ja z reszta sama tego nie rozumie.Przeraza mnie fakt ze mogloby dojsc do nawrotu choroby, gdy juz zaczelam na nowo dzieszyc sie zyciem i moim cudownym synkiem.Bede wdzieczna za kazda rade/wslazowki!
Posty
3
Dołączył(a)
14 lip 2014, 14:52

odstawienie antydepresantow

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 14 lip 2014, 15:13
Podstawowa sprawa- jaki to lek i w jakiej dawce dobowej?
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

odstawienie antydepresantow

przez niezapominajka12 14 lip 2014, 15:16
mirtazapine 45mg przez 8 mies.potem przez tydz.lub dwa (nie pamietam) 30mg a teraz 15mg
Posty
3
Dołączył(a)
14 lip 2014, 14:52

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

odstawienie antydepresantow

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 14 lip 2014, 15:23
To w dużej mierze kwestia indywidualna. W przypadku nagłego przerwania leczenia mirtazapiną(i ogólnie niektórymi lekami przeciwdepresyjnymi) mogą wystąpić takie objawy odstawienne jak lęk, ataki paniki, zawroty głowy, niepokój psychoruchowy, drażliwość, zmniejszenie apetytu, bezsenność, biegunka, nudności, wymioty, objawy grypopodobne, alergie, świąd, bóle głowy. Zalecana jest stopniowa redukcja dawki. Chociaż niektórzy wręcz przeciwnie, odstawiają leki przeciwdepresyjne na tzw. zimnego indyka- czyli nagle zaprzestają zażywania z dnia na dzień. Jeżeli tempo odstawienia jest zbyt szybkie to być może powinnaś powrócić do wcześniejszej dawki i ponownie redukować dawkę, ale tym razem w dłuższych odstępach czasu.

-- 14 lip 2014, 15:26 --

W dziale leki znajduje się duży temat o odstawianiu różnych antydepresantów, który powinien Cię zainteresować- odstawianie-lekow-i-objawy-abstynencyjne-w-tek-zbiorczy-t34803.html

Temat o mirtazapinie- mirtazapina-remeron-esprital-mirtagen-mirtor-mirzaten-t477.html
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

odstawienie antydepresantow

przez niezapominajka12 14 lip 2014, 15:29
Dzieki!
Posty
3
Dołączył(a)
14 lip 2014, 14:52

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do