Nie daje rady!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

Nie daje rady!!!!!!!!!!!!!!!!!

przez princessa1992xd 29 mar 2014, 14:21
Hej. Brałam Sulpiryd po nim mam mlekotok i kazano mi go odstawić. Biore escitalopram. Boję się wstać z łóżka, mam drgania obrazu i zawroty głowy, myślicie ze powinnam iśc do szpitala bo juz nie wiem co robić????
Offline
Posty
23
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 14:30
Lokalizacja
Bełchatów

Nie daje rady!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar użytkownika
przez WinterTea 29 mar 2014, 18:54
Zależy jak bardzo jest to nasilone. Ja osobiście unikam lekarzy, bo się ich boję, ale może lepiej idź. Nie ma co męczyć. Ja też powinnam iść, a ze strachu wciąż tego nie zrobiłam :(
"Szczerość może nie da Ci zbyt wielu przyjaciół, ale na pewno da Ci tych właściwych"
(John Lennon)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2209
Dołączył(a)
29 mar 2014, 18:20
Lokalizacja
Warszawa

Nie daje rady!!!!!!!!!!!!!!!!!

przez princessa1992xd 29 mar 2014, 19:43
Nie wiem co juz zrobic ze sobą...........................
Offline
Posty
23
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 14:30
Lokalizacja
Bełchatów

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Nie daje rady!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 29 mar 2014, 19:45
Nie wiem co juz zrobic ze sobą...........................



PO 3TRZYKROĆ!!! DZWOŃ DO SZPITALA Y cIE ZABRALI DO SZPITAL ., KAZA CHWILA JEST WAŻNA , STERUJ RAZ DWA -OD SERCA cI TO MÓWIĘ ,pAWEŁ
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9027
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

Nie daje rady!!!!!!!!!!!!!!!!!

przez princessa1992xd 29 mar 2014, 19:47
COŚ MI SIE STANIE???
Offline
Posty
23
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 14:30
Lokalizacja
Bełchatów

Nie daje rady!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar użytkownika
przez lucy1979 29 mar 2014, 20:15
Wkręcasz sobie dziewczyno, wyluzuj. Na pewno nie umrzesz.
Hardcore w duszy w bani Meksyk
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1739
Dołączył(a)
06 mar 2014, 21:32
Lokalizacja
warszawa

Nie daje rady!!!!!!!!!!!!!!!!!

przez princessa1992xd 30 mar 2014, 13:54
Czuje jakbym nie była sobą.
Offline
Posty
23
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 14:30
Lokalizacja
Bełchatów

Nie daje rady!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar użytkownika
przez khaleesi 30 mar 2014, 18:25
princessa1992xd, witaj :papa:
"Zajmij się życiem albo umieraniem"
Nie wystarczy mieć rozum, trzeba jeszcze posiadać go tyle, by go nie mieć za dużo.~~Andre Maurois
Jest cechą głupo­ty dos­trze­gać błędy in­nych, a za­pomi­nać o swoich
Avatar użytkownika
Offline
Mistrz Avatara
Posty
12625
Dołączył(a)
20 lis 2010, 22:09
Lokalizacja
Kraina Czarów ekm Smoczków! :)

Nie daje rady!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar użytkownika
przez lucy1979 30 mar 2014, 18:54
princessa1992xd napisał(a):Hej. Brałam Sulpiryd po nim mam mlekotok i kazano mi go odstawić. Biore escitalopram. Boję się wstać z łóżka, mam drgania obrazu i zawroty głowy, myślicie ze powinnam iśc do szpitala bo juz nie wiem co robić????


Z Escitalopramem i innymi SSRI tak się człowiek dziwnie czuje przez pierwsze dni, ale potem będzie lepiej, sama zobaczysz, tylko wytrzymaj. Bierz przed snem może zamiast rano.
Hardcore w duszy w bani Meksyk
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1739
Dołączył(a)
06 mar 2014, 21:32
Lokalizacja
warszawa

Nie daje rady!!!!!!!!!!!!!!!!

przez psychidae 31 mar 2014, 21:26
Witaj, skąd taki rozstrzał leków ??? Najpierw przeciwpsychotyczny, później przeciwdepresyjny ??? Jaką masz diagnozę ??? Z własnego doświadczenia wiem, że podle się człowiek czuje po escitalopramie - mnie ustąpiło po ok 1-2 tygodni. Jaką dawkę przyjmujesz ??? Pozdrawiam.
psychidae
Offline

Nie daje rady!!!!!!!!!!!!!!!!!

przez princessa1992xd 04 kwi 2014, 01:01
Przyjmuje dawkę 5 mg , a mam nerwice lękową.
Offline
Posty
23
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 14:30
Lokalizacja
Bełchatów

Nie daje rady!!!!!!!!!!!!!!!!!

przez psychidae 04 kwi 2014, 19:58
spokojnie, kilka dni na początku jest kiepskich, ale potem będzie lepiej tylko postaraj się wytrzymać (ja biorę escitalopram - pierwszy tydzień był masakryczny, a pierwszego dnia zwymiotowałam)
psychidae
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do