Witam.

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

Witam.

przez kaatarzyna 06 wrz 2013, 19:53
Witam wszystkich. Nazywam się Kasia i mam 21 lat. Właściwie nie wiem od czego mam zacząć. Znalazłam się tutaj bo niestety nie mam pojęcia co dzieję się z moim zdrowiem. Jestem coraz bardziej przerażona swoją kondycją psychiczną i fizyczną. Może zacznę od tego, że od mniej więcej 2 miesięcy czuję się bardzo źle. Z fizycznych objawów występują u mnie duszności, bóle w klatce piersiowej, bóle głowy, senność i potworne osłabienie. Oczywiście na początku wystąpienia objawów jak zwykle doszukiwałam się u siebie raka wszystkiego. Czytanie w internecie o różnych chorobach zajmowało mi prawie całe dnie. W końcu mniej więcej trzy tygodnie temu zaczęłam chodzić do lekarzy. Wykonałam podstawowe badania, nic złego się nie dzieje. Odwiedziłam kardiologa który to stwierdził po wykonaniu badań, że moje objawy mają podłoże psychiczne, jest to nerwica. Przepisał mi Pramolan. Biorę go od tygodnia pół tabletki w południe i na noc. Po leku jestem całkowicie ospała, zdezorientowana, rozkojarzona. Objawy takie jak duszności i problemy żołądkowe ustały. Dalej jednak nie mam ochoty wychodzić z domu. Wzbudza to we mnie lęk i osłabienie. Nawet najmniejsza odległość jaką mam przejść wywołuje we mnie blokadą i paniczny strach, że zaraz poczuje się źle. Całe moje życie było ciężkie. Nie miałam łatwego dzieciństwa, żyłam w nerwach i stresie ale to co dzieje się ze mną teraz przeraża mnie. Ostatnio potrafię tylko patrzeć na ludzi zadowolonych i szczęśliwych i zrobiłabym wszystko żeby zamienić się z kimś życiem. Nie wiem co mam dalej robić, gdzie się udać. Nie wiem czy nie powinnam odstawić Pramolanu.
Może moja wypowiedź jest trochę chaotyczna ale nie wiem jak to wszystko złozyć w całość, jak wytłumaczyć... Może komuś będzie chciało się to przeczytać i coś poradzić.
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
06 wrz 2013, 19:27

Witam.

Avatar użytkownika
przez Powietrzny Kowal 06 wrz 2013, 20:20
Nie jest chaotyczna - jest taka jaka ma być w takim stanie w jakim jesteś.
Niekoniecznie musisz mieć takie szczęście żeby trafić za pierwszym razem w lek który zadziała (poza tym na działanie każdego czeka się i tak
dość długo - 3-6 miesięcy). Złota zasada brzmi NIGDY NIE ODSTAWIAJ LEKÓW PSYCHOTROPOWYCH BEZ KONSULTACJI Z LEKARZEM. I zaufaj, że to
dobra zasada. Im szybciej uwierzysz w 100% (bo na pewno teraz do końca nie wierzysz), że to tylko psychika - tym szybciej zacznie się Twój cały
proces wracania do zdrowia. Obrazek
PS. Rak nie boli (przynajmniej nie w takich opcjach jakie zakładasz Obrazek)
Tylko loty dla lotuffff! xD ;) xD :* :DDDD - https://www.youtube.com/watch?v=NUgcygzQAwM
Posty
2117
Dołączył(a)
18 sie 2013, 23:07

Witam.

przez anna.anakaia 06 wrz 2013, 21:00
kaatarzyna, hej :)
Nie wiem czy nie powinnam odstawić Pramolanu.

Nie kombinuj ani z ostawianiem ani z dawkami na własna rękę. Leku nie odstawia się z dnia na dzień, tylko poprzez zmniejszanie dawek, a to ustala lekarz.

To, że jesteś ospała czy rozkojarzona, przy tego rodzaju lekach - bywa. Różnie ludzie na leki reagują.
Daj farmakoterapii i sobie czas.
anna.anakaia
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Witam.

Avatar użytkownika
przez monk.2000 06 wrz 2013, 21:24
Psycholog o tyle bywa lepszy od psychiatry, że jest więcej czasu na rozmowę. U mojego lekarza jest wszystko na szybko.
Awatar to skarb Atlantydy: starożytny Scion.

:( F.20
:smile: Solian 600mg
8) Akineton
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8369
Dołączył(a)
26 lis 2011, 14:49
Lokalizacja
mój pokój

Witam.

przez kaatarzyna 06 wrz 2013, 21:35
Bardzo dziękuję Wam za wszystkie odpowiedzi :) W takim razie udam się do lekarza i podpytam jeszcze raz o mój lek. Mam jeszcze jedno pytanie: czy przy nerwicy normalne jest występowanie strasznego osłabienia, zawrotów głowy? Jeśli mówicie, że leki zaczynają działać po jakimś czasie może i to minie... Szczerze to ja nie potrafię uwierzyć, że takie rzeczy robią się z nerwów. Czasami nawet zaczęłam myśleć, że dawka leku którą przepisał mi lekarz jest mała, że nie może tak silnie na mnie działać i to z pewnością jeszcze coś innego a lekarz chciał uzyskać efekt placebo...
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
06 wrz 2013, 19:27

Witam.

Avatar użytkownika
przez Powietrzny Kowal 06 wrz 2013, 21:45
Przy nerwicy to jest w 100 typowe (i tak, że masz tak mało "jazd").
Lekarz bardzo rzadko daje placebo w takich przypadkach i koniecznie mu powiedz o tym, bo być może faktycznie na Ciebie to akurat może nie działać, a on na pewno
nie jest telepatą i jak mu tego nie powiesz to też źle bo będziesz się z tym sama "katować" w głowie.
Btw - a jak długo już w dniach/tygodniach bierzesz ten Pramolan?
Tylko loty dla lotuffff! xD ;) xD :* :DDDD - https://www.youtube.com/watch?v=NUgcygzQAwM
Posty
2117
Dołączył(a)
18 sie 2013, 23:07

Witam.

przez anna.anakaia 06 wrz 2013, 21:55
monk.2000, tylko wypisuje kolejne recepty i tyle?
Ja jak ustalam termin wizyty to od razu zaznaczam, żeby kolejną osobę umówił z godzinę po mnie (i tak, każdy jest wcześniej). Przecież to nie jest takie hop-siup opowiedzieć po czym mi lepiej, jakie skutki brania którego leku mi się nie podobają etc. I mój zawsze pyta też o postępy psychoterapii.
Za coś im płacimy i to nie jest tylko koszt recepty i wkładu w długopisie...

Powietrzny Kowal, od tygodnia go bierze, po pół tabsa na dzień i na noc.

kaatarzyna, lekarz od tego jest, żeby dobrać Ci takie leki, żeby przynosiły jak najlepsze efekty ale sam nie wpadnie na to, że coś jest nie tak jeśli mu nie powiesz :)
anna.anakaia
Offline

Witam.

Avatar użytkownika
przez monk.2000 06 wrz 2013, 21:58
anna.anakaia, ja chodzę publicznie, więc wiele nie narzekam, tym bardziej, że sądzę, że mam dobrego lekarza.

Zwróćcie uwagę, że autorka tematu ma lekarstwa od kardiologa.
Awatar to skarb Atlantydy: starożytny Scion.

:( F.20
:smile: Solian 600mg
8) Akineton
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8369
Dołączył(a)
26 lis 2011, 14:49
Lokalizacja
mój pokój

Witam.

Avatar użytkownika
przez Powietrzny Kowal 06 wrz 2013, 22:02
Faktycznie... :D
Orobiłem się dziś jak wół znowu przy tym remoncie i ledwo na oczy patrzę... Przepraszam Obrazek
W takim układzie Kasiu tym bardziej pierwszych efektów spodziewaj się dopiero za kilka dni.
Tylko loty dla lotuffff! xD ;) xD :* :DDDD - https://www.youtube.com/watch?v=NUgcygzQAwM
Posty
2117
Dołączył(a)
18 sie 2013, 23:07

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do