Witam PROSZE O POMOC nowy!

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

Witam PROSZE O POMOC nowy!

przez easytoutch 29 sie 2013, 15:59
Witam mam 16 i pół LAT. zostałem nafaszerowany jakies pół roku temu SETALOFTEM. z powodu non motywacji itd. gdy brałem setaloft byłem śpiacy dziwnie sie czułem moze troche pomógł ale gdy go przestałem brac czuje sie owiele lepiej ale tez czuje ze mam brAKI w mózgu od brania tego setaloftu ze mój umysł został sparaliżowany w trzeźwym mysleniu przez ten lek. TERAZ nie moge sie skupic . prosze o pomoc
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
29 sie 2013, 15:55

Witam PROSZE O POMOC nowy!

Avatar użytkownika
przez satinela 29 sie 2013, 16:34
chyba najlapiej pomoze lekarz - kontaktowałes sie , mowiłes co ci dolega ?
Introvert(11%) Sensing(12%) Feeling(38%) Judging(1%)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
253
Dołączył(a)
29 sie 2013, 15:05
Lokalizacja
Łódź

Witam PROSZE O POMOC nowy!

Avatar użytkownika
przez hania33 29 sie 2013, 16:53
easytoutch Witaj.

Kiedy odstawiłeś lek?
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Witam PROSZE O POMOC nowy!

Avatar użytkownika
przez zima 29 sie 2013, 16:57
na co dokladnie brales setaloft. jaka diagnoza.
specjalista ds. fobii społecznej, depresji i nerwicy.
propagator asertinu i trittico.
setralin [high speed resource] 200mg - 100 mg - 0 mg
trazodon [so good to back home] 75mg/ 0 mg
benzo one day dancer
live yourself.
watch, see your chances, live now.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2606
Dołączył(a)
17 mar 2013, 18:30

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do