tabletki

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

tabletki

przez qwitekrozsa 17 cze 2013, 00:10
Zarzyłem coś przeciw wymiotom i nic nie idzie. czekam na razie.
Offline
Posty
21
Dołączył(a)
07 cze 2013, 00:13

tabletki

Avatar użytkownika
przez *Monika* 17 cze 2013, 00:11
qwitekrozsa, Twoje zachowanie jest nieodpowiedzialne.
Widać, że Ci nie zależy na sobie.
Módl się, żeby te leki nie uszkodziły Tobie nerek.
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

tabletki

przez qwitekrozsa 17 cze 2013, 00:13
być może tak, ale ja już naprawdę mam dość takiego życia. ciągła pustka wewnętrzna zabija mnie od środka.
Offline
Posty
21
Dołączył(a)
07 cze 2013, 00:13

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

tabletki

Avatar użytkownika
przez *Monika* 17 cze 2013, 00:15
qwitekrozsa, To zacznij coś robić w tym kierunku. Takim zabijaniem się niczego nie wskórasz. To błędne koło. Pomyśl o jakiejś terapii.
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

tabletki

Avatar użytkownika
przez tahela 17 cze 2013, 00:16
qwitekrozsa,
jeslimoge doradzic to włoz sobie łapke i zmus sie do wymiotów bardziej naturalnym srodkiem niz nastepnym lekiem

-- 16 cze 2013, 23:17 --

qwitekrozsa,
staraj sioe nawiazywac bliskie kontakty z innymi, rozwijac sie wewnetrznie to p[ustka sie zmnijeszy, masz tylko 19 lat
Kto utraci raz będzie zawsze czekać
Zatrzymujesz czas i zaglądasz w przepaść
Zostaje smutek i tylko smutek
Ostry jak nagły serca głód
Wiatr co zwala z nóg
Smutek i ty
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10969
Dołączył(a)
09 sty 2011, 23:22

tabletki

przez qwitekrozsa 17 cze 2013, 00:17
żadna mi nie pomagała. robiłem dużo, wzbogacałem wiedzę na temat zaburzeń, wychodziłem ze znajomymi, czytałem książki, zacząłem słuchać pozytywnej muzyki, stałem się mniej nieśmiały i bardziej towarzyski. naprawdę wiele zrobiłem, kiedyś to było niemożliwe.
Offline
Posty
21
Dołączył(a)
07 cze 2013, 00:13

tabletki

Avatar użytkownika
przez tahela 17 cze 2013, 00:22
qwitekrozsa,
ty nie masz czytać ksiazek , ty masz zyć i przezywać a nie mysleć o tym jakby to było fajnie gdyby coś a coś bo takie myslenie bedzie cie ciagle nakrecac na blokade wewnętrzną i nie bedziesz nigdy prawdziwy w takiej sytuacji, wiem ,ze ciezko i trudno czasami ,ale to najbardziej skuteczny sposób i idź na terapię
Ostatnio edytowano 17 cze 2013, 00:28 przez tahela, łącznie edytowano 1 raz
Kto utraci raz będzie zawsze czekać
Zatrzymujesz czas i zaglądasz w przepaść
Zostaje smutek i tylko smutek
Ostry jak nagły serca głód
Wiatr co zwala z nóg
Smutek i ty
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10969
Dołączył(a)
09 sty 2011, 23:22

tabletki

przez Anna Maria 17 cze 2013, 00:24
qwitekrozsa, samemu raczej nic nie wskurasz.Kwalifikujesz się do profesjonalnej terapii.Terapia u psychologa to coś znacznie poważniejszego i trudniejszego niż czytanie książek i słuchanie pozytywnej muzyki.Zadzwoniłabym pod 112,ale jestem przekonana,że nic tym razem CI nie będzie.Podkreślam "tym razem " z czasem się zapędzisz,weźmiesz więcej tabletek i zamiast się zabić będziesz do końca życia kaleką.
Ostatnio edytowano 17 cze 2013, 00:29 przez Anna Maria, łącznie edytowano 1 raz
Anna Maria
Offline

tabletki

Avatar użytkownika
przez 1234qwerty 17 cze 2013, 00:25
Nie musisz iść do szpitala psychiatrycznego z automatu. Jak mnie kiedyś zszywali po próbie samobójczej, to mi nikt nie kazał tam iść.
Zadzwoń na pogotowie, wybacz, że się powtarzam. Nawet jeśli tam trafisz, to kilka dni na obserwacji nie zrobi ci krzywdy , a może się uspokoisz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2105
Dołączył(a)
22 maja 2013, 22:34

tabletki

przez qwitekrozsa 17 cze 2013, 00:27
za nic w świecie nie pójdę do szpitala psychiatrycznego, jeśli trafię tam chociażby na minutę, wtedy już się na pewno nie pozbieram.
Offline
Posty
21
Dołączył(a)
07 cze 2013, 00:13

tabletki

Avatar użytkownika
przez tahela 17 cze 2013, 00:33
qwitekrozsa,
czasem mozna sie zdziwic , w koncu wyladujesz na intensywnej kiedys i wtedy cie przymkna na dlugo juz, zacznij robic cos wczesniej
Kto utraci raz będzie zawsze czekać
Zatrzymujesz czas i zaglądasz w przepaść
Zostaje smutek i tylko smutek
Ostry jak nagły serca głód
Wiatr co zwala z nóg
Smutek i ty
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10969
Dołączył(a)
09 sty 2011, 23:22

tabletki

Avatar użytkownika
przez 1234qwerty 17 cze 2013, 00:43
" Objawy przedawkowania nie pojawiają się natychmiast, lecz dopiero po upływie 24 godzin, a nawet 48 lub 72 godzin, ale proces nieodwracalnego niszczenia wątroby rozpoczyna się już w pierwszych godzinach po przedawkowaniu [48] , dlatego zatrucie paracetamolem ma bardzo podstępny charakter."
To od cioci Wikipedii.
Lepiej to przemyśl, czy chcesz uszkodzić nerki i wątrobę.
Ostatnio edytowano 17 cze 2013, 00:55 przez *Monika*, łącznie edytowano 1 raz
Powód: usunięto część zdublowanego postu
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2105
Dołączył(a)
22 maja 2013, 22:34

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Przeskocz do