Szukam kogos takiego jak ja

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

Szukam kogos takiego jak ja

przez dzizgi 24 lut 2013, 22:40
Szukam kogos takiego jak ja, po czesci kolegi do boksowania, ktory ma problemy jak ja. Jestem samotny, prawiczek lat 33, wyglad czesto na 24(zależy od stanu psych.Jestem zawiedziony na płci k, antyspoleczny, nienawidze bełkotu tv, ani rozmów z otoczenia które są dla mnie jak powtarzanie zeszłego dnia, meczy mnie życie. Mieszkam z rodzicami, mam dobre warunki i na tym sie konczy bo reszta życia to już porażka, np niejestem w stanie pracować, gdy patrzylem jakie są poszukiwane stanowiska pracy jedyne co odczulem to ze nie nadaje sie do funkcjonowania w tym swiecie, a nawet gdybym znalazl prace to mam wrazenie ze pozostalo by mi sie w niej umeczac do konca zycia. Nie moge miec dziewczyny poniewaz nie spelniam ich preferencji, musialbym np byc wygadany, a jak napisalem meczą mnie słowa, musialbym mowic im stale kocham cie, lub jesli milosc jest juz terminem przeszlym to byc klaunem do ich rozrywki, miec pozycje bedąc niewiem, wlascicielem kilku sklepów komputerowych,, za wyjawianie checi seksualnych, ktore dla mnie wiążą sie z bliskoscią, byłem odrzucany przez każdą(próbowałem w internecie wszędzie), bo musiałbym miec podejscie które opisałem wyżej, natomiast czuje sie na tyle zraniony i potrzebujacy ze sam chcialbym zeby mi jedna i druga itd zaoferowala jakies starania od siebie. Tak sie przedstawia moja osoba i chcialbym miec chociaz kogos drugiego takiego jak ja
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
24 lut 2013, 22:39

Szukam kogos takiego jak ja

Avatar użytkownika
przez Candy14 24 lut 2013, 22:54
A na zywo tez probowales? Bo masz bardzo dziwne wyobrazenie zwiazkow
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Szukam kogos takiego jak ja

przez dzizgi 24 lut 2013, 23:25
tak jak pisałem szukam takich jak ja i kolegów, nierozumiem osób ktore mnie nierozumieją i piszą że sobie coś wyobrażam, może i sobie cos wyobrażam, ale to wtedy jeśli czegoś nie znam
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
24 lut 2013, 22:39

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Szukam kogos takiego jak ja

Avatar użytkownika
przez Candy14 24 lut 2013, 23:32
tak jak pisałem szukam takich jak ja i kolegów,

A to zapraszam do tego watku ;) post1149939.html#p1149939 niekonczaca sie historia
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Szukam kogos takiego jak ja

przez inbvo 24 lut 2013, 23:36
a Ty nie jesteś amfce?

<sorry jeśli nie, ale jestem przeczulony>
"nowa filozofia wolności słowa: myśl jak my albo Ci najebiemy"
>> https://www.youtube.com/watch?v=9Z9Fj4wU5t0 <<
Offline
Posty
2213
Dołączył(a)
10 maja 2012, 22:57

Szukam kogos takiego jak ja

Avatar użytkownika
przez Candy14 24 lut 2013, 23:37
inbvo, to samo pomyslalam ale jeszcze nie wspomnial o gwaltach i dzieciach
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Szukam kogos takiego jak ja

przez inbvo 24 lut 2013, 23:37
Candy14, tak czy inaczej wiek się zgadza.... :P
"nowa filozofia wolności słowa: myśl jak my albo Ci najebiemy"
>> https://www.youtube.com/watch?v=9Z9Fj4wU5t0 <<
Offline
Posty
2213
Dołączył(a)
10 maja 2012, 22:57

Szukam kogos takiego jak ja

przez dzizgi 24 lut 2013, 23:40
Candy14 napisał(a):
tak jak pisałem szukam takich jak ja i kolegów,

A to zapraszam do tego watku ;) post1149939.html#p1149939 niekonczaca sie historia


i niebedziesz już wiecej pisała że sobie cos wybrażam?:)

-- 24 lut 2013, 22:41 --

ps. rozumiem ze gwałcicieli sie nie dopuszcza do głosu ;)

-- 24 lut 2013, 22:47 --

ja narazie zmykam, może sie trafi ktoś sensowny, ustosunkowany do tematu.
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
24 lut 2013, 22:39

Szukam kogos takiego jak ja

Avatar użytkownika
przez Candy14 24 lut 2013, 23:53
rozumiem ze gwałcicieli sie nie dopuszcza do głosu ;)

owszem...masz cos przeciw?
i niebedziesz już wiecej pisała że sobie cos wybrażam?:)

przeciez sobie wyobrazasz... skoro nigdy nie poderwales dziewczyny to NIE wiesz jakimi kryteriami sie kieruja i skoro nie byles w zwiazku to NIE wiesz czego partner oczekuje
może sie trafi ktoś sensowny, ustosunkowany do tematu.

szukasz kogis do narzekania?
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Szukam kogos takiego jak ja

przez dzizgi 25 lut 2013, 00:35
pójde w kierunku twojego wyobrażenia związku, miałas chyba na myśli nawiązywanie relacji, czyli że co, być sobą, mieć gadane?, są też twierdzenia mieć kase - tutaj kobiety najbardziej zaprzeczają, kwiatki trzeba nosić?, a tak naprawde jak widze twoj awatar to mysle wredna osóbka ktora najpierw chce zrobic z takiego dziwka, a potem potwierdzic że tak jest jak on napisał, pisząc to jedynie innymi słowami
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
24 lut 2013, 22:39

Szukam kogos takiego jak ja

Avatar użytkownika
przez Candy14 25 lut 2013, 00:41
:D i Ty sie dziwisz , ze dziewczyny Cie nie chca?
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Szukam kogos takiego jak ja

przez inbvo 25 lut 2013, 00:45
dzizgi, może trochę Cię niemiło powitałem oskarżeniami że jesteś amfce, przepraszam ,


ale Ty też miły nie jesteś :P
"nowa filozofia wolności słowa: myśl jak my albo Ci najebiemy"
>> https://www.youtube.com/watch?v=9Z9Fj4wU5t0 <<
Offline
Posty
2213
Dołączył(a)
10 maja 2012, 22:57

Szukam kogos takiego jak ja

Avatar użytkownika
przez Selenhe 25 lut 2013, 00:46
Sfustrowany jest
Avatar użytkownika
Offline
Posty
197
Dołączył(a)
07 gru 2012, 12:30

Szukam kogos takiego jak ja

przez inbvo 25 lut 2013, 00:47
Selenhe, ja też
"nowa filozofia wolności słowa: myśl jak my albo Ci najebiemy"
>> https://www.youtube.com/watch?v=9Z9Fj4wU5t0 <<
Offline
Posty
2213
Dołączył(a)
10 maja 2012, 22:57

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do