Kolejna nowa

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

Kolejna nowa

przez ZaburzonaJa 23 lut 2013, 01:26
Witam Was serdecznie!

Zarejestrowałam się, bo czuję, że coś ze mną nie tak. Nie jestem nowicjuszką jeśli chodzi o choroby psychiczne ;) Leczyłam się na depresję , były lepsze i gorsze momenty. Przeszłam przez ED i wydawałoby się, że mam to za sobą choć czasami daje to o sobie znać. Obecnie depresyjny nastrój dopada mnie coraz częściej, stawiam sobie "samodiagnozę", że mam nerwicę (depresyjną, lękową) i nie umiem sobie radzić ze stresem...

Nie byłam nigdy u spejalisty z powodu nerwicy więc oczywiście pewności nie mam, ale mam nastepujące objawy:

- mam fobię (bardzo silną fobię dotyczącą chorób zakaźnych typu grzybica, kurzajki itp, bakterie, rak, pasozyty), czuję ogromne przyśpieszenie bicia serca, ogromny stres, myśli, że coś sobie zrobię jak będe mieć którąś z tych chorób, mam okresowo urojenia, że mam objawy tych dolegliwości ;/ Mam jeszcze fobię dotyczącą opętań- nie mogę oglądać filmów związanych z tym tematem, bo potem tygodniami się boję itp.
- ciągle żyję w stresie i nie radzę sobie z nim
- mam uderzenia gorąca
- ciągle czuję zmęczenie, senność, przemęczenie
-mam bóle pleców bez jakiejś kokretnej przyczyny
-odczuwam napięcie i nieuzasadniony lęk
-ogromnie się wszystkim przejmuję
-podczas stresu boli mnie brzuch, mam biegunki
-mam natrętne mysli
-mam wrażenie, że mam okropnie kiepską pamięć
-jestem nerowa, poirytowana
-czasami odczuwam bezsens
-ciągle stresuję się tym co inni o mnie myślą
-wciąż czuję ogromną presję

zapomniałam dodać, że:

- miałam czas, że gdy się zdenerwowałam to drżała mi głowa ;/
-wciąż mam lodowate spocone dłonie i stopy

Myślicie, że to może być nerwica? Nie wiem nawet czy iść do lekarza rodzinnego z tym? Już na samą mysl się stresuję :((

Mam nadzieję, że się tu zadomowię i znajdę pomoc w moich problemach.
Pozdrawiam Was!