Kolejna przestraszona istota...

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

Kolejna przestraszona istota...

przez Lilu~25 20 paź 2006, 16:54
Wreszcie zdobylam sie na odwage i dodaje ten post :) forum znam bardzo dobrze mimo ze wczesniej nic tu nie pisalam :) nie wiem czy czesto bede tu zagladac nie wiem czy kiedykolwiek jeszcze otworze te stronke ale wiem ze Wy jestescie i wiecie co czuje :) narazie to bardzo pomaga ... nerwice mam juz od dawna ale od niedawna uswiadomiono mi ze to to...to tak abstrakcyjne ze jedyne co mi do glowy przychodzilo to ze calkowicie zwariowalam i ze nie ma dla mnie ratunku poza odizolowaniem od swiata teraz juz wiem ze naszczescie da sie to pokonac i ze to wcale nie jest tak trudne jak by sie wydawalo... bardzo lubie te pozytywne posty ...niestety nie umiem czytac tych przykrych ktore opisuja stany lekowe poniewaz odrazu wracam pamiecia do moich ... i nie wiem czy to napad leku czy tylko pamiec o nim ...jestem pelna podziwu dla osoby ktora stworzyla to forum i dba zeby ono wlasnie tak wygladalo ... wszystkich bardzo serdecznie pozdrawiam i zycze wielu radosnych chwil :D
Bedzie dobrze...musi byc...
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
20 paź 2006, 13:34

Avatar użytkownika
przez listonosz 20 paź 2006, 18:24
pozdrawiam, mysle ze jednak sie odwzwiesz , a co do choroby niepodawaj sie napewno bedzie ok . mysl pozytywnie jescze raz pozdrawiam :D :D :D :D :D :D :lol:
Miłosc zwycięża
Avatar użytkownika
Offline
Posty
161
Dołączył(a)
22 sie 2006, 23:03
Lokalizacja
chorzow

przez nikla 20 paź 2006, 18:35
Witam ja tez tu jestem od jakiegos czasu ale dopiero niedawno zaczelam pisac.Duzo mi to forum pomaga w radzeniu sobie z nerwica.Swojej" historii choroby"dokladniej nie opisalam bo znalazlam ja w niejednym poscie i nie chcialam sie powtarzac .Przegladam te forum prawie codziennie ,na poczatku tez nie czytalam tych postow w ktorych byly opisane te "straszne"dla mnie objawy ale powoli zaczelam sie uodparniac nawet na te mniej optyymistyczne.Pozdrawiam.
Offline
Posty
27
Dołączył(a)
15 paź 2006, 16:51
Lokalizacja
z daleka

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez atrucha 20 paź 2006, 19:32
Witam serdecznie :)..
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1781
Dołączył(a)
04 sty 2006, 00:29

przez shadow_no 20 paź 2006, 19:43
Witam na forum,
czuj się jak u siebie!:)
Zapraszam do sklepu z odzieżą damską i torebkami.
Offline
Założyciel / Administrator
Posty
4758
Dołączył(a)
13 lip 2005, 01:45
Lokalizacja
Częstochowa

Avatar użytkownika
przez gusia 20 paź 2006, 21:29
Witaj miło :P
Płyń mój bluesie,płyń...
Avatar użytkownika
Offline
niebieski kwiat i kolce
Posty
2236
Dołączył(a)
23 cze 2006, 18:41
Lokalizacja
Sosnowiec

Avatar użytkownika
przez ~Maja 20 paź 2006, 21:31
Cześć, miło mi Cię powitać :)
..trzeba być gorszym... by potem stać się lepszym
trzeba być głupim... by móc stać się mądrzejszym... (...)
by czuć upadek... z wysoka spaść trzeba
być na dnie... by móc sięgnąć nieba... (...)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
263
Dołączył(a)
08 wrz 2006, 18:22

Avatar użytkownika
przez Toshiro 20 paź 2006, 21:37
Cześć Lilu~25! Mam nadzieje że jednak tu jeszcze zajrzysz! :)
„Bardzo często ludzie nie zdają sobie sprawy z tego że największa katastrofa ich życia może być równocześnie najpotężniejszą łaską z możliwych.” Eckhart Tolle
Avatar użytkownika
Offline
Posty
317
Dołączył(a)
18 wrz 2006, 16:14
Lokalizacja
po drugiej stronie lustra

Avatar użytkownika
przez Gods Top 10 20 paź 2006, 21:52
Witaj :D
"Każdy głupiec umie rozbić szybę, ale tylko niewielu potrafi ją wstawić."
W. Wharton "Stado"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3084
Dołączył(a)
01 paź 2006, 16:49

Avatar użytkownika
przez kings 21 paź 2006, 00:13
Siema,
Witaj i pozdrowionka cieplutkie,
pa
'Gdy są jakiekolwiek wątpliwości to znaczy, że nie ma żadnych wątpliwości.....'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
181
Dołączył(a)
21 wrz 2006, 13:49
Lokalizacja
Łódź

przez Lilu~25 21 paź 2006, 00:20
Dziekuje Wam bardzo to milo ze tyle osob napisalo !!! ciesze sie ze tutaj trafilam ...mysle ze jakos daje rade ale sa gorsze chwile i lepsze dni dobrze ze juz moge napisac ze dni nawet tygodnie a nie tylko chwile jak to bylo niedawno wiem ze mozna pokonac nerwice a raczej da sie ja ignorowac bo to chyba klucz do sukcesu wtedy ona sama odchodzi wraca tylko wtedy gdy uda jej sie nas przechytrzyc i pozwalamy sobie na mysl o niej ...znowu prowadze sama samochod robie zakupy w markecie zalatwiam sprawy w urzedach niedawno to bylo niewykonalne znow umiem isc do knajpki ze znajomymi bez dreczacych mysli ze cos sie zaraz wydarzy ... mam nadzieje ze jestem na dobrej drodze i blizej sukcesu...sciskam was wszystkim z osobna pozdrawiam goraco ...dziekuje :D
Bedzie dobrze...musi byc...
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
20 paź 2006, 13:34

przez Xerus_Ona 21 paź 2006, 14:10
Witam Cię gorąco :)

Lilu~25 napisał(a): robie zakupy w markecie
Gratulacje :) Co do zakupów w hipermarketach to byłam raz sama kupić parę rzeczy i myślałam, że tam się zaraz rozpłaczę. Przechodziłam tylko pomiędzy regalami tam gdzie bylo najmniej ludzi z miną "przeprasza, że żyję".
"...niesie Cię pozytywna myśl, że nie jest źle, że to wszystko ma jakiś sens..."
Offline
Posty
68
Dołączył(a)
16 paź 2006, 19:53

przez LINA 21 paź 2006, 17:14
Witam serdecznie :D
Offline
Posty
454
Dołączył(a)
14 paź 2005, 09:55
Lokalizacja
okolice Wrocławia

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do