Rererere...

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

Rererere...

przez amelia0030 11 sie 2012, 21:44
Witam... Nazywam się Amelia i mam 15 lat, mam podejrzenie depresji maskowanej, i w związku z tym mam przepisany lek ketrel... Dużo czytałam w opisach innych na tej stronie o tym leku, i z tego co wynika nie bardzo mi chyba może pomóc... Czy może mi ktoś, kto zażywał ten lek powiedzieć czy on mi pomoże? I czy jest jakikolwiek sens go branie? :( Proszę o pomoc...
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
11 sie 2012, 21:27

Rererere...

Avatar użytkownika
przez Mental Cat 12 sie 2012, 07:58
Cześć Amelia>!
Nie sądzę, że ktoś może Ci powiedzieć czy ten lek Ci pomoże. To zazwyczaj jest tak - że komuś pomoże a komuś już nie. Wypadałoby poznać więcej szczegółów i faktów.
Przedstaw proszę z czego wynika to, że nie bardzo Ci może ketrel pomóc. Wiem że z opisów i ulotki, ale co konkretnie było tam napisane?
Zostań nieśmiertelnym wierszem
Bądź nieśmiertelnym wierszem

Avatar użytkownika
Offline
Posty
281
Dołączył(a)
07 lis 2011, 13:20
Lokalizacja
Kielce/Kraków

Rererere...

Avatar użytkownika
przez Fleure_De_Violette 12 sie 2012, 09:02
amelia0030, witaj :D Skoro masz przepisany, lek powinnaś go brać i nie czytać za wiele, bo na każdego leki działają inaczej. Ja brałam ketrel i bardzo mi pomógł.
Life always offers you a second chance. Its called tomorrow.
Posty
816
Dołączył(a)
25 cze 2012, 20:14
Lokalizacja
Śląsk

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Rererere...

przez amelia0030 12 sie 2012, 09:02
Z tego co piszą inni, wywnioskowałam,że ten lek działa i czuć jakieś zmiany jak bierze się go pierwszy raz. Po drugim razie już człowiek czuje się tak jak się czuł dotychczas i za każdym razem jest już tak samo... Ogólnie mam problem z bezsennością i podejrzenie tej depresji maskowanej, dlatego też mam ten lek przepisany. Jestem w kompletnym dołku bo mam do wyboru to iż będę brała leki i raz na tydzień konsultowała się z psychologiem, bądź jeżeli dobrowolnie nie będę tego wykonywać to będę musiała mieć hospitalizaję. Nie wiem co teraz...
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
11 sie 2012, 21:27

Rererere...

Avatar użytkownika
przez Fleure_De_Violette 12 sie 2012, 09:04
amelia0030, bierz leki. Ich działanie odczuwa się dopiero od tygodnia do dwóch. Po dłuższym czasie leki działają poprawnie.
Life always offers you a second chance. Its called tomorrow.
Posty
816
Dołączył(a)
25 cze 2012, 20:14
Lokalizacja
Śląsk

Rererere...

przez amelia0030 12 sie 2012, 10:28
No dobrze...SPRÓBUJĘ... Martwi mnie tylko to, że muszę chodzić do psychologa raz na tydzień... Idę do 3 gimnazjum i nie wiem jak sobie poradzę z tym wszystkim. Jest tego za dużo jak na mnie. DZIĘKUJĘ ZA POMOC.
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
11 sie 2012, 21:27

Rererere...

Avatar użytkownika
przez Locust 19 sie 2012, 14:31
Czesc,
bierz dziewczyno te leki, tak jak pisza - 2 tygonie to minimum zanim poczujesz sie lepiej.
Jestes mloda ale dasz rade, skup sie na swoim zdrowiu.
Gimnazjum potrafi byc ciezkie - tak mi mowi moj siostrzeniec i ja mu wierze.
Pamietaj tylko aby brac leki tak jak mowi lekarz, jak bedziesz brala nierownomiernie to bedzie efekt zaden.

3m sie
SSDD
Avatar użytkownika
Offline
Posty
33
Dołączył(a)
19 sie 2012, 13:24
Lokalizacja
Unknown

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Yahoo [Bot] i 7 gości

Przeskocz do