Witam serdecznie

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

Witam serdecznie

przez kona 14 mar 2012, 23:31
Kiedyś już byłam częścią nieistniejącego już forum podobnym do tego, a że robi się ostatnio coraz gorzej, postanowiłam napisać na tym.
Mam na imię Zuza, mam 20 lat i studiuje na 2 roku lingwistyki stosowanej w Poznaniu. Z depresją męczę się od ok 9. lat. Coraz częściej zdarzają mi się napady paranoi i histerii, praktycznie nie jestem już w stanie wstać z łóżka. Potrafię przespać cały dzień i całą noc a i tak jestem wyczerpana. Kiedy nie śpię- piję. Kiedy nie piję- palę. Na razie to jedyna forma autodestrukcji na jaką mogłam się zdobyć, mimo dość bogatej historii samookaleczenia. Głównym powodem, dla którego tu piszę jest to, że nie mam kompletnie z kim porozmawiać. Mam nadzieję że chociaż tutaj ktoś mnie zrozumie. :)
Pozdrawiam,
z.
Offline
Posty
16
Dołączył(a)
14 mar 2012, 23:02

Witam serdecznie

Avatar użytkownika
przez Artemizja 14 mar 2012, 23:34
kona, witam Cię serdecznie n forum ;)
Lepiej być diablicą,niż w aureoli usychać z nudów.

Niektórym ludziom nigdy nie dogodzisz.Lepiej się z tym pogódź-mniejsze ryzyko choroby wrzodowej i psychicznej.
Avatar użytkownika
Offline
Administrator
Posty
44133
Dołączył(a)
26 lip 2011, 00:38
Lokalizacja
Z PODZIEMNEGO ŚWIATA

Witam

przez qrulewna 14 mar 2012, 23:47
:)))sie witam grzecznie
Offline
Posty
112
Dołączył(a)
14 mar 2012, 22:36
Lokalizacja
3city

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Witam serdecznie

przez kona 14 mar 2012, 23:52
Dziękuję za miłe powitania :)
Offline
Posty
16
Dołączył(a)
14 mar 2012, 23:02

Witam serdecznie

przez martyna 14 mar 2012, 23:55
również witam na forum :-)
gdybyś chciała porozmawiać daj znać :-)
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
07 mar 2011, 21:05

Witam serdecznie

przez kona 15 mar 2012, 00:01
Dzieki, martyna. będę pamiętała :)
Offline
Posty
16
Dołączył(a)
14 mar 2012, 23:02

Witam serdecznie

Avatar użytkownika
przez *Monika* 15 mar 2012, 00:42
kona, Witam Cię na forum!
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

Witam serdecznie

przez kona 15 mar 2012, 23:18
nie wiedzialam gdzie, więc piszę tu. właśnie miałam atak histerii. matka posprzątała i poprzestawiała mi rzeczy w pokoju na co ja zareagowałam jak zawsze... zaczęłam płakać, zrzucać rzeczy z mebli bo nie pamiętam gdzie dokładnie stały wcześniej, a przecież nie mogą stać nie na swoim miejscu. już przeszło, ale jestem wykończona. wypaliłam papierosa i teraz leże na łóżku w samym centrum jednego wielkiego bałaganu. jestem zmęczona. i nie mogę spać...
Offline
Posty
16
Dołączył(a)
14 mar 2012, 23:02

Witam serdecznie

Avatar użytkownika
przez Artemizja 15 mar 2012, 23:21
kona, zajrzyj do działu "nerwica lękowa"-tam jest temat"Ataki...".Myślę,że spokojnie tam możesz napisać i liczyć na to,że więcej ludzi odpowie ;)
Lepiej być diablicą,niż w aureoli usychać z nudów.

Niektórym ludziom nigdy nie dogodzisz.Lepiej się z tym pogódź-mniejsze ryzyko choroby wrzodowej i psychicznej.
Avatar użytkownika
Offline
Administrator
Posty
44133
Dołączył(a)
26 lip 2011, 00:38
Lokalizacja
Z PODZIEMNEGO ŚWIATA

Witam serdecznie

przez kona 28 mar 2012, 22:24
Wczoraj poszłam do psychiatry. Koleżanka mnie zmusiła. Zatargała mnie do ośrodka, umówiła mnie na najbliższy termin (okazało się, że tego samego dnia), zapłaciła za moją wizytę i poczekała przy drzwiach aż nie wyjdę z gabinetu. :)
Okazało się że jednak nie mam ani nerwicy, ani depresji. Babka stwierdziła że mam fobię społeczną ze stanami depresyjnymi. Zapisała mi trittico CR i rexetin. Dzisiaj 2 dzień na lekach. Na razie dwoi mi się przed oczami i mam lekkie nudności, zobaczę jak będzie jutro.
Offline
Posty
16
Dołączył(a)
14 mar 2012, 23:02

Witam serdecznie

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 28 mar 2012, 22:26
Nudności i nieostre widzenie to dość częste skutki uboczne na początku leczenia tymi lekami, trzeba je przeczekać.
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

Witam serdecznie

przez kona 28 mar 2012, 22:40
Mad_Scientist napisał(a):Nudności i nieostre widzenie to dość częste skutki uboczne na początku leczenia tymi lekami, trzeba je przeczekać.


Tak, wiem. Psychiatra mi mówiła jak może być na początku. Nie myślałam tylko, że aż tak dziwnie. Dzisiaj prawie zasnełam na stojąco na korytarzu na uczelni. Strasznie ogłupiała jestem.
Offline
Posty
16
Dołączył(a)
14 mar 2012, 23:02

Witam serdecznie

Avatar użytkownika
przez AW34 28 mar 2012, 23:06
witaj :)
zazdroszczę koleżanki.
As mad as a hatter.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
40
Dołączył(a)
28 mar 2012, 20:23

Witam serdecznie

przez rabbithearted 28 mar 2012, 23:09
Może na czas rozpoczęcia stosowania leków powinnaś sobie zrobic parę dni wolnego, najlepiej, żeby ktoś był z Tobą? Nie jestem lekrzem, ale mi pani psychiatra mi poleciła takie rozwiązanie :)

I jej, lingwistyka stosowana w Poznaniu :) Jak się będziesz lepiej czuła, to mogę zadać parę pytań o studia? :)
Offline
Posty
155
Dołączył(a)
21 mar 2012, 00:47
Lokalizacja
Wrocław

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do