Witajcie! :)

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

przez Akai 06 sty 2012, 00:56
Nadchodząca sesja i atmosfera noworoczna natchnęła mnie żeby tutaj zajrzeć i w rezultacie się zarejestrować. Na imię mi Konrad, mam jakieś 22 lata i jestem trochę jakby z drugiej strony barykady - studiuję psychologię ;) Dawno, dawno temu miałem ze sobą kilka "zgrzytów", nieśmiałość podpadająca powoli pod stan bardzo niezdrowy, później przyplątała się depresja, myśli samobójcze... Psycholog i kilka życzliwych osób pomogło mi się z tym uporać, jedyne co mi zostało to nieszczęsny perfekcjonizm i ciągnąca się za nim prokrastynacja czystej wody. Ale z tym walczę (z różnym skutkiem jak widać, bo powinienem teraz pracę pisać... :P). Rejestracja tutaj to trochę impuls był, chęć dowiedzenia się czegoś, poznania nowych osób, być może drobna pomoc (jeśli byłbym w stanie, w końcu wciąż się uczę). Generalny zamysł jest pałętać się tu, wtykać nos tu i ówdzie i robić szum ;)
"The man who achieves makes many mistakes, but he never makes the biggest mistake of all - doing nothing." /Benjamin Franklin

INTJ. Bloody INTJ...

przez Midas 06 sty 2012, 01:20
Witaj! może kiedyś mnie uleczysz ;)
Padłeś?! Powstań!!

przez Artemizja 06 sty 2012, 02:36
Akai, witam rówieśnika :D
Lepiej być diablicą,niż w aureoli usychać z nudów.

Niektórym ludziom nigdy nie dogodzisz.Lepiej się z tym pogódź-mniejsze ryzyko choroby wrzodowej i psychicznej.
Administrator

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez kasza 06 sty 2012, 02:41
Cześć! :) Ja mam na imię Kaśka, mam 20 lat i dopiero poznaję tą piękną przypadłość zwaną "depresja" oraz "nerwica", poprostu cieszę się z tego niezmiernie :D Cieszę się, że z tego wyszedłeś, lubię takie posty, napawa mnie to nadzieją, że jest to jednak wyleczalne :) masz ochotę to pisz, ponarzekamy sobie troszkę na ten ciężki los :D pozdrawiam :)