Witajcie co mi jest ?

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

Witajcie co mi jest ?

przez taylor88 17 mar 2011, 23:39
Hej od pięciu lat walcze z nerwicą lub przerodziła się ona w silną depresje, moje objawy wyglądaja tak wstaje rano zjem śniadanie jade do pracy juz zaczynam się źle czuć jak z temperatura cały czas dręczy mnie coś w duszy bolą mnie stawy tak bardzo ze nie moge izć. Znowu w pracy boli mnie w klatce strasznie nawet jak zajmie się pracą to nadal mnie dręczy ściska w żołądku dotąd az robi mi się słabo i czuje lód w mostku do tego problemy źołądkowe typu gazy i rozpychanie żołądka źle śpie a od 6mies biore seronil 20mg , stilnox 10mg to na sen, propranorol 10mg.
SERONIL MI NIE POMAGA A BARDZO SIĘ MORDUJE NIE WIEM ILE WYTRZYMAM , IDAC SPAC KATORGA BOLI W KLATCE NIE DAJĄC ZASNĄC A RANO WSTAJE STRUTY SŁABY I OBOLALY.
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
17 mar 2011, 23:15

Witajcie co mi jest ?

Avatar użytkownika
przez why so serious 19 mar 2011, 01:03
Objawy, o których piszesz pojawiły się po tym jak zacząłeś brać lekarstwa czy przed?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
21
Dołączył(a)
14 lut 2011, 01:26

Witajcie co mi jest ?

przez CichoCiemny 19 mar 2011, 07:28
taylor88 napisał(a):biore seronil 20mg , stilnox 10mg to na sen, propranorol 10mg.



No to tak:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Fluoksetyna
http://pl.wikipedia.org/wiki/Zolpidem
http://pl.wikipedia.org/wiki/Propranolol

Możliwe, że przez ten miks doświadczasz czegoś takiego:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Zesp%C3%B3 ... rotoninowy
Albo po prostu Twój organizm jest wyjątkowo wrażliwy na tego typu substancje, szczególnie beta-blokery mogą powodować różne zgrzyty przy innych substancjach.

Kto Ci zalecił te leki w takiej konfiguracji? Może wziąłeś coś od innego lekarza nie informując go o pozostałych lekach?
Lepiej odstaw wszystko na jakiś czas i zobacz jak się będziesz czuł.
CichoCiemny
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Witajcie co mi jest ?

przez paradoksy 19 mar 2011, 09:59
taylor88, a dlaczego nie zgłosiłeś się z tym do psychiatry???
bierzesz leki już 6 mcy.
jeśli tak one na Ciebie po takim czasie działają (czyli już na pewno się w pełni rozkręciły), to trzeba je po prostu zmienić.
paradoksy
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do